نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 از مجموع 8

موضوع: مشکل با یکی از سیستم ها هنگام نصب برنامه

  
  1. #1
    نام حقيقي: ahmad

    خواننده شناسه تصویری radar
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,106
    سپاسگزاری شده
    191
    سپاسگزاری کرده
    1357

    Icon2 مشکل با یکی از سیستم ها هنگام نصب برنامه

    مشکل اینه که هر وقت میخوام برنامه ای روش نصب کنم روی run as میره و درخواست میکنه تا با یکی از اکانت ها وصل شم ... سیستم ها اصلا شبکه نیستن ... چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟ قبلا اینجوری نبود



    موضوعات مشابه:
    *** انسان برای شکست آفریده نشده است ***

  2. #2
    نام حقيقي: JAZA

    عضو عادی شناسه تصویری manager_66
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Mashad
    نوشته
    108
    سپاسگزاری شده
    21
    سپاسگزاری کرده
    165
    یوزر ادمینه ؟



  3. #3
    نام حقيقي: Ali A

    عضو عادی شناسه تصویری sayrus2010
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    Earth
    نوشته
    544
    سپاسگزاری شده
    355
    سپاسگزاری کرده
    248
    دوست عزیز ببینید که با چه یوزری وارد ویندوز شدید؟
    تو این قسمت می توانید نوع حساب رو ببینید
    Control Panel-->User Accounts and Family Safety-->User Accounts-->Manage Accounts
    اگر حساب یا همون اکانت administrator باشه نبایستی با چنین خطایی مواجه بشین.



  4. #4
    نام حقيقي: ahmad

    خواننده شناسه تصویری radar
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,106
    سپاسگزاری شده
    191
    سپاسگزاری کرده
    1357
    یوزر ادمینه .... ولی وارد نمیشه


    *** انسان برای شکست آفریده نشده است ***

  5. #5
    نام حقيقي: Ali A

    عضو عادی شناسه تصویری sayrus2010
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    Earth
    نوشته
    544
    سپاسگزاری شده
    355
    سپاسگزاری کرده
    248
    دوست عزیز در صورت امکان با ساخت یه حساب جدید برای این سیستم یا فعال سازی Administrator با روش زیر تست بفرمائید و نتیجه رو اعلام کنید.
    با فرض نصب سیستم عامل ویندوز 7 روی سیستم شما:
    Enable / Disable the Local (Hidden, Built-In) Administrator Account in Windows 7

    Ways to Enable / Disable the Built-In Windows 7 Admin Account

    Many people familiar with prior versions of Windows are curious what happened to the Local Administrator account that was always created by default. Does this account still exist, and how can you access it?
    Recently I ran into an awkward situation where after disjoining a Windows 7 client machine from the domain, I was unable to log in to the computer. This was not because I had forgotten the local administrator password, but because the local administrator account was disabled (which is the default behavior in Windows 7). Like in Windows Vista, in Windows 7 the built-in Administrator's account is disabled by default. Furthermore, this account is not associated with any password. After doing some research, I found the following procedure that worked really well.
    Enable Built-in Administrator Account

    Basically there are 4 ways in order to activate the account:
    A) Command Prompt

    To enable the built-in Administrator's account by using the Command Prompt please follow these steps:
    1. First you'll need to open a command prompt in administrator mode by right-clicking and choosing "Run as administrator" (or use the Ctrl+Shift+Enter shortcut from the search box)

    2. After that you only need to enter the simple command below to activate it.
    net user administrator /active:yes

    3. You should see a message that the command completed successfully. Log out, and you'll now see the Administrator account as a choice.

    You'll note that there's no password for this account, so if you want to leave it enabled you should change the password.
    B) Local Security Policy

    Another way of activating the administrator account in Windows 7 is via Local Security Policy.
    1. Type secpol.msc in the search bar and hit enter.

    2. After the Local Security Policy pops up, navigate to Local Policies-> Security Options where you can see an entry that reads Accounts: Administrator account. Double click the entry to enable it.


    C) Using the Local Users and Groups Snap-in

    To enable the built-in Administrator's account by using the Local Users and Groups snap-in please follow these steps:
    1. Open Local Users and Groups. You can do so by typing lusrmgr.msc in the Start search box or in the Run command and pressing ENTER. Or, you could open Computer Management by right-clicking Computer in the Start menu and selecting Manage.
    2. Expand System Tools > Local Users and Groups > Users.
    3. Right-click the Administrator account and select "Set Password".
    4. In the"Set Password for Administrator" click "Proceed".
    5. In the"Set Password for Administrator" enter the Administrator's desired password twice, and click "Ok".
    6. Next, enable the Administrator's account. Right-click the Administrator's account and select "Properties".
    7. Un-chek the "Account is disabled" check-box. Click on the "Ok" button.
    Administrator's account is now enabled and configured with a password.
    D) During the Installation Process

    There is a 3rd method which advanced users can use. This method can be used during the installation process itself.
    1. During the installation, after being prompted to configure the new user account, you will be able to set the new account's password.
    2. At that phase, press SHIFT and F10 keys together. A Command Prompt window will appear.
    3. In the Command Prompt window, type:
    net user
    Note how the Administrator account is there, yet the new user account has not been yet created.
    4. To set the Administrator's account password:
    net user *
    5. Then enter the required password and confirm it.
    6. To enable the Administrator's accoun:
    net user administrator /active:yes
    7. Close the Command Prompt window and continue with the installation process.
    If you log off you will now see the Administrator's account as a valid logon option.
    Disable Built-in Administrator Account

    Make sure you are logged on as your regular user account, and then open an administrator mode command prompt as above. Type the following command:
    net user administrator /active:no

    The administrator account will now be disabled, and shouldn¡¯t show up on the login screen anymore.



  6. #6
    نام حقيقي: asdfas

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2014
    محل سکونت
    asdsa
    نوشته
    207
    سپاسگزاری شده
    97
    سپاسگزاری کرده
    111
    بعد از مراحل بالا لطفا راه حل پایین رو هم چک کنید
    اگر سرویس run az administrator غیر فعال هست دستور زیر رو در ران تایپ نمائید
    net start "seclogon" enter
    enter رو تایپ نکن

    اگه درست نشد برو مسیر زیر
    control panel \ user account \ user account control setting
    اهرم از بالا باید روی دومی باشه که سمت راست نگاه کنی نوشته defaulte

    موفق باشی دوست عزیز
    فقط نتیجه اعلام کن برا ما هم تجربه بشه
    درود



  7. #7
    نام حقيقي: ahmad

    خواننده شناسه تصویری radar
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,106
    سپاسگزاری شده
    191
    سپاسگزاری کرده
    1357
    اینا همشو برم زدی a.b.c ؟؟؟؟؟؟؟


    *** انسان برای شکست آفریده نشده است ***

  8. #8
    نام حقيقي: Ali A

    عضو عادی شناسه تصویری sayrus2010
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    Earth
    نوشته
    544
    سپاسگزاری شده
    355
    سپاسگزاری کرده
    248
    نقل قول نوشته اصلی توسط radar نمایش پست ها
    اینا همشو برم زدی a.b.c ؟؟؟؟؟؟؟
    دوست عزیز این چهار راه حل هست،با هرکدومش به نتیجه میرسی.همه هم یک نتیجه دارند،دسترسی Administrator...



کلمات کلیدی در جستجوها:

http:forum.persiannetworks.comf73t65741.html

رفع خطای please login as administrator user account to run this inistallation program

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •