سلام دوستان می خواستم ببینم سیستم وافایی هست که بتونه در حجم بالا و گستره زیادی کار کنه؟
من با یه محصولی تازگی آشنا شدم به نام وای فیش WiFish
متنی که بهم ایمیل کردن توانایی های اون رو نوشته ، منم براتون مینویسم. فقط می خواستم ببینم که امکانش واقعا وجود داره؟ البته ایراد اصلیش اینه که برای فروش عمومی نیست ، شرکتش به صورت مشارکتی برای هتل ها ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی ، پاساژ ها و مراکز تجاری ، نمایشگاه ها و سمینار ها و همایش ها ارائه میدن. من که زنگ زدم گفتن که از طریق فاینانس 70% هزینه ی راه اندازی رو هم به صورت مشارکتی پرداخت میکنن!!
اینم بخش از متن آگهی هستش که بهم فرستادن :
**************
جدیدترین تکنولوژی در صنعت اطلاع رسانی ، شبکه های ارتباطی و تبلیغاتی رایگان
تحولی عظیم در صنعت تبلیغات و اطلاع رسانی
گروه WiFish افتخار دارد به استحضار برساند برای اولین بار در ایران و خاورمیانه موفق به طراحی ، ساخت و تولید سیستم منحصر به فرد WiFish به عنوان سیستم اطلاع رسانی و شبکه دیتای بیسیم سراسری جهت ارسال و دریافت هرگونه محتوایی به صورت وب (آنلاین – آفلاین ) در قالب های تصاویر ، فیلم ، متن ، نرم افزار موبایل و کامپیوتر و در کل هرگونه داده ای به صورت رایگان به دستگاه های مجهز به Wi-Fi (تلفن همراه – تبلت – کامپیوتر – لب تاپ و...) گردیده است. این فناوری که بر طبق آخرین تکنولوژی روز طراحی و ساخته شده دارای مزایا و امکانات ذیل می باشد:
- قابلیت ارائه سرویس Wi-Fi به 300 تا 3000 کاربر به طور همزمان
- ارائه پهنای باند اختصاصی به هر کاربر از 30Mbps تا 100Mbps به طور همزمان
- دامنه پوشش شبکه از 300متر تا 3 کیلومتر
- قابلیت پوشش شبکه وتجهیزات به صورت Grid
- نصب و راه اندازی سریع و آسان
به طور کاملا هوشمند می توان به تمامی ابزار و دستگاه های مجهز به Wi-Fi در محدوده پوشش دستگاه های WiFish ارائه نمود.

********************
من تماس گرفتم برای مجتمع تجاری ما اومدن بازدید و گفتن برای 15 طبقه (به صورت مشارکتی) هزینه اش کمتر 17 میلیون در میاد. نمونه آنتن هم آوردن ، تستش کردم ، گوشی و لب تاپم چون حداکثر سرعتش 24Mbps بود ولی آنتنی به لب تاپم وصل کردن 86Mbps تو 250متری آنتن سرعتم بود. میخوام ببینم کسی با این آنتن کار کرده ؟ اونطوری که مسئول شرکت گفت این محصول تازه 2ماهه به بازار اومده
دوستان ممنون میشم از نظرتون مطلع شم ، والا من فقط از وای فای بلدم که دستگام رو روشن کنم ، پسورد بزنم برم تو اینترنت



موضوعات مشابه: