صفحه 1 از 3 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 35

موضوع: مشکل با مودم زایکسل...

  
  1. #1
    نام حقيقي: sasi

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0

    مشکل با مودم زایکسل...

    سلام به همه دوستان
    من یه مشکل بزرگی با مودمم پیدا کردم که دیگ کلافم کرده..!!! مودمم زایکسل p-650hw-t1 v3 هستش مشکلش اینه که هر 10 دقیقه هنگ میکنه( البته من فکر میکنم که هنگ میکنه) و اینترنت قطع میشه و برای راه اندازی مجددش باید مودم رو خاموش روشن کنم و از اول کانفیگش کنم بعضی موقع ها هم جواب نمیده و مجبورم رست سخت افزاریش کنم... دانلودم میزارم 10 میند دیگه میام میبینم که باز همین مشکل پیش اومده...
    احتمال دادم اگه فریم ورش رو آپدیت کنم مشکل حل میشه ولی نتونستم فایل آپدیت رو پیدا کنم آخه شرکت دلسا که نمایندگی زایکسل رو تو ایران داره فایل فریم ورش رو دسکاری کرده و باید خود این شرکت نسخه آپدیت جدیدش رو بده که اونا هم کم کاری میکنن!!!! یه مدت مودمم رو با مودم دوستم عوض کردم ولی این مشکل با مودم من براش پیش نیومد :-؟؟ خلاصه ممنون میشم کمکم کنید...


    تو همین فروم پستی رو پیدا کردم که دقیقا مشکل من رو داره... اینم لینکه پست
    مشکل با مودم zyxel 660HW و شبکه شاتل


    ویرایش توسط the_fallen : 2012-07-02 در ساعت 10:39 AM

  2. #2
    نام حقيقي: amin

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    karaj
    نوشته
    22
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    دوست عزیز مودم های زایکسل خیلی به نویز حساس هستن حتماً چک کن ببین که روی خط تلفنت نویز نداشته باشی. از چه شرکتی اینترنت گرفتی؟ وضعیت اتصال مودم به خط تلفن و تلفنهای دیگه چه شکلی هست ؟ splitter گذاشتی ؟



  3. #3
    نام حقيقي: حسام الدین عزیزی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    میبد
    نوشته
    128
    سپاسگزاری شده
    50
    سپاسگزاری کرده
    32
    احتمالا به خاطره نویزه که این مشکلو داری
    یک دفعه کلیه گوشی های تلفن از پریز بیار بیرون بعد امتحان کن ببین چجوریه



  4. #4
    نام حقيقي: sasi

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    اسپلیتر که دارم به این خط هم هیچ تلفنی وصل نیست... ولی نمیتونم بگم هیچ نویزی رو خط نیس آخه خودمم خیلی به این خط مشکوکم... حالا چطوری میتونم بفهمم که نویز زیاده یا کمه یا در حد استاندارده؟؟؟ فک کنم مودم باید جایی اینارو نشون بده که نویز چقده؟؟؟؟



  5. #5
    نام حقيقي: amin

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    karaj
    نوشته
    22
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    بهترین راه برای اینکه وضعیت نویز بتونی متوجه بشی این هست که با شرکتی که ازش اینترنت گرفتی تماس بگیری و ازشون بخوایی که وضعیت نویز شمار رو برشی کنن اگه شرکتی که ازش اینترنت گرفتی رو معرفی کنی شاید بهنر بتونم کمک کنم.
    یه راه ساده دیگه هم هست گوشی تلفن رو به پورت تلفن اسپلیتر وصل کن ببین صدایی که میشنوی صاف هست را اینکه توش نقطه نقطه هم میشنوی؟



  6. #6
    نام حقيقي: sasi

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    چشم اوم الان با گوشی تلفن امتحان میکنم میگم که صدا چطوریه... از خود مخابرات اینترنت گرفتم



  7. #7
    نام حقيقي: amin

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    karaj
    نوشته
    22
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    دوست من اگه از خود مخابرات اینترنت گرفتی دیگه تقریباً فاته رو بخون چون پشتیبانیش افتضاحه.
    کدوم مرکز هستی؟ بگو شاید بتونم برات کاری کنم.



  8. #8
    نام حقيقي: sasi

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    همین الان با پشتیبانیش تماس گرفتم گفتم نویز خطم رو بررسی کنید گفتن اینجا هیچ نوسانی نمیبینم گفت اگه میخوایی رست کنم منم گفتم بکن... شرکت مخابرات استان اردبیل...

    - - - Updated - - -

    گوشی تفلن رو به اسپلیتر وصل کردم صداش کاملا واضح بود ولی از یه پریز دیگه زدم صداش داغون بود...


    ویرایش توسط the_fallen : 2012-07-02 در ساعت 11:30 AM

  9. #9
    نام حقيقي: amin

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    karaj
    نوشته
    22
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    خودت صدای خط رو گوش کردی ؟ نویز نداشتی؟ هیچ صدایی به غیر از بوق میشنوی؟ متاسفانه تو اون مرکز نمیتونم کمک کنم.

    - - - Updated - - -

    تلفن رو بزن به لاین adsl ببین صدای بوق خوبه ؟ یه شماره بگیر مثلاً مبایل خودت بعد جواب بده ببین صدای اضافی میشنوی؟ گوشی موبایل رو از گوشی تلفن خونه دور نگهدار.

    - - - Updated - - -

    صدای نویز رو باید از گوشی خونه چک کنی



  10. #10
    نام حقيقي: sasi

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    ببخشید متوجه نمیشم !!؟؟؟ منظورتون اینه که تلفن رو وصل کنم به پورت DSL اسپلیتر؟؟؟ به پورت line اسپلیتر وصل کردم صداش خوب میومد و هیچ نویزی نداشت ولی وقتی تلفن رو به یه پریز دیگه که مودم بهش وصل نیست زدم صداش نویز شدیدی داشت...



  11. #11
    نام حقيقي: amin

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    karaj
    نوشته
    22
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    دوست عزیز شما نباید هیچ نویزی روی خط تلفن داشته باشی همان کاری که شما کردی درست بود.
    مشکل شما %100 از همین نویز هست مشکا نویز رو درست کن حتماً مشکل اینترنت و قطی حل میشه.



  12. #12
    نام حقيقي: IT Pro

    عضو عادی شناسه تصویری IT_Pro
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    محل سکونت
    Internet
    نوشته
    118
    سپاسگزاری شده
    48
    سپاسگزاری کرده
    32
    سلام.

    از داخل صفحه اول کانفیگ مودم، از بخش DSL Line Status، نویز خط رو چک کنید.



  13. #13
    نام حقيقي: sasi

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    این هم از DSL LINE STATUS



    noise margin upstream: 11 db
    output power downstream: 16 db
    attenuation upstream: 7 db
    tone 0- 31: 00 00 00 35 78 9a ab cc cc cd dd dc cc cb ba aa
    tone 32- 63: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 64- 95: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 96-127: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 128-159: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 160-191: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 192-223: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 224-255: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 256-287: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 288-319: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 320-351: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 352-383: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 384-415: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 416-447: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 448-479: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 480-511: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    noise margin downstream: 6 db
    output power upstream: 10 db
    attenuation downstream: 11 db
    tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 32- 63: 11 24 57 89 ab bc cd dd dd ee ee ee ee ee fe ff
    tone 64- 95: ff ff fb ff ff ff ff ff ff ff fe fe fd fe ee ee
    tone 96-127: ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee
    tone 128-159: ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee
    tone 160-191: ee ee ee ee ee ee ed ed de dd dd dd dd dd dd dd
    tone 192-223: dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd
    tone 224-255: dd dd dd dd dd ed dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd
    tone 256-287: dd dd dd dd dd dd dc cd dd c2 dd dc dd cd cc cd
    tone 288-319: cc dc dc cd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd
    tone 320-351: dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dc dd dd cd
    tone 352-383: cc dc dc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc
    tone 384-415: cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc
    tone 416-447: cc cc cc cc bb bc bb bb bb bb bb bb bb bb bb bb
    tone 448-479: bb bb bb bb bb bb bb bb aa aa aa aa aa aa aa aa
    tone 480-511: aa aa aa aa 99 99 98 89 99 99 99 99 99 99 99 99



  14. #14
    نام حقيقي: amin

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    karaj
    نوشته
    22
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    دوست من شما همون نویز خط تلفن رو درست کنی حتماً مشکلت حل میشه.



  15. #15
    نام حقيقي: sasi

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    خیلی ممنون بابت راهنمایی هاتون.
    حالا این نویز خط رو چجوری رفع کنم؟؟؟ اگه یه سیم کشی دیگه از دم در بکنم کافیه ؟!! یا کارای دیگه ای هم لازمه؟؟



صفحه 1 از 3 1 2 3 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

مشکلات مودم زایکسل

p-650hw-t1 v3 firmware

p-650hw-t1 v3

تنظیمات مودم زایکسل برای مخابرات

نمایندگی زایکسل

مودم زاکسل

zyxel p-650hw-t1 v3

zyxel p-650hw-t1 v3 firmware

تنظیمات مودم zyxel p-650hw-t1v3

zyxel p-650hw-t1 firmware

نمایندگی مودم زایکسل

بررسی مودم زایکسل

مودم زیکسلمشکل زایکسلقیمت مودم zyxel p-650hw-t1 v3P-650HW-T1 v3 firmware دانلودfirmware zyxel p-650hw-t1 v3نمایندگی مودم زایکسل در ایرانمودمهای زایکسلقیمت مودم زایکسل hnدانلود کافینگ مودم zyxel p-660hw-t1 v3مودم زايكسلایراد مودم زایکسلنمايندگي مودم zyxelدرمازندرانمودم زایکسل مخابرات

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •