نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: مشورت، غیر مرتبط

  
  1. #1
    نام حقيقي: Mehdi HashemiZadeh

    عضو عادی شناسه تصویری i_t0xic
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    فارس
    نوشته
    1,032
    سپاسگزاری شده
    761
    سپاسگزاری کرده
    79

    مشورت، غیر مرتبط

    سلام دوستان،

    توی یک سازمان، یه سایت کامپیوتر با تعداد زیادی کامپیوتر هست که کامپیوترها از محل (سازمان) دیگری به صورت موقت (اهدای موقت) اینجا آورده شده. حالا بعد از 2 سال کامپیوترهاشون رو مطالبه کردن.

    توی این وضعیت قرار نیست کسی بفهمه که این سیستم ها از جایی آورده شده، هدیه بوده یا هر چیز دیگری.

    قراره این سیستم ها تحویل داده شوند، 1 هفته سایت خالی از کامپیوتر میشه ( 8 تاش می مونه ) و سیستم های جدید که سفارش داده شده جایگزین بشن.

    توی این یک هفته به کارمند و ارباب رجوع چه جوابی داده شود ب نظر شما ؟ من خیلی روش فکر کردم ب نتیجه ای نمی رسم که بتونه ارباب رجوع رو مجاب کنه.

    اینکه بگیم برای ارتقاء بردیم بیرون و بر می گردونیم هم نمیشه


    با اینکه بحث مرتبط نیست. ولی دوستان زیادی هستند که ممکنه توی این فرصت ها قرار گرفته باشند و ما از تجربه شون استفاده کنیم.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: saeid

    خواننده شناسه تصویری jozef
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    261
    سپاسگزاری شده
    355
    سپاسگزاری کرده
    278
    دوست عزیز
    البته بهترین راه حل گفتن حقیقته و مثلا میتوانید روی یک تابلو بزرگ با حوصله و خط خوش جریان را بنویسید و در وسط سالن بگذارید ....
    ویا میتوانید چند تا از جعبه تقسیم ها را باز کنید که اگر کسی سوال کرد توضیح بدهید که مثلا مشکل برقی پیش آمده و تاسیسات در حال برطرف کردن مشکله ...
    روی هم رفته در اکثر سازمانها و ادارات ارباب رجوع حق سوال کردن نداره حالا خدا را شکر شما احساس مسئولیت میکنی


    https://defense.blogsky.com/

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •