نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2
سپاس ها 3سپاس
  • 2 توسط arash3400
  • 1 توسط itpirooz

موضوع: اندورید ۴ برای کامپیوترهای معمولی منتشر شد

  
  1. #1
    نام حقيقي: arash

    عضو عادی شناسه تصویری arash3400
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    محل سکونت
    iran
    نوشته
    590
    سپاسگزاری شده
    319
    سپاسگزاری کرده
    11646

    Icon10 اندورید ۴ برای کامپیوترهای معمولی منتشر شد

    ایستنا نوشت:

    طی چند هفته گذشته گوگل پروژه ای با نام Android x86 را آغاز کرده و قصد دارد تا سیستم عامل محبوب خود، اندروید را روی کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ ها، تبلت های مبتنی بر پردازنده های Intel و AMD نیز توسعه دهد. حال اولین نسخه اندروید 4 برای کامپیوترهای معمولی منتشر شده است.


    به گزارش زومیت نسخه های جدید اندروید مانند Ice Cream Sandwich از این به بعد فقط مخصوص دستگاه های همراه نخواهند بود. دو هفته پیش، ویرایش چهارم اندروید توسط گوگل برای گوشی های هوشمند (که از پردازنده های مبتنی بر ARM بهره می برند) ارائه شد و حالا دست اندرکاران پروژه Android x86 اولین نسخه این سیستم عامل را برای سیستم های مبتنی بر پردازنده های Intel و AMD (یعنی همان کامپیوتر های دسکتاپ و لپ تاپ ها) منتشر کردند.

    نسخه اول بسیار ابتدایی بوده و فاقد توانایی های کافی از جمله پخش صوت و تصویر، اترنت (امکانات شبکه) و سرعت مناسب سخت افزار، به خصوص در تراشه های اینتل است. با این حال تبدیل این سیستم عامل برای پردازنده های x86 با این سرعت، حیرت انگیز است. توسعه دهندگان این پروژه هم اکنون در حال تلاش برای بهینه سازی این نسخه اندروید هستند.

    به گزارش Liliputing.com اولین نسخه Android-x86 برای تبلت های مبتنی بر تراشه های AMD Brazos مثل MSI WindPad 110W و Acer Iconica Tab W500 بهینه شده است. این نسخه بیشتر برای حرفه ای ها طراحی شده و البته در بعد گرافیکی هنوز لبه ها اندکی تیز و خشن هستند. با این وجود WiFi و پشتیبانی از صفحه لمسی در این نسخه اولیه به خوبی عمل می کنند.

    اندروید در مسیر توسعه خود راهی درست شبیه مایکروسافت را در پیش گرفته است. مایکروسافت بنا دارد در سال 2012 ویندوز 8 را ارائه کند و این سیستم عامل قرار است هم روی کامپیوترهای شخصی و هم روی گوشی های هوشمند قابل نصب باشد. این که بگوییم اندروید در این زمینه جا پای مایکروسافت گذاشته و از آن جلوتر رفته سخن بی ربطی است. چرا که توسعه اندروید برای کامپیوترهای شخصی اقدامی خیلی جدی از سوی گوگل نیست و از سویی بنا به وعده مایکروسافت، ویندوز 8 در زمان ارائه بسیار پیشرفته تر و بهینه تر از این سیستم عامل متن باز (اندروید) خواهد بود.

    انگار همین دیروز بود که نسخه های متوالی اندروید که بر اساس حروف الفبا چیده شده اند معرفی شدند. اسم های با مزه ای چون Cupcake (همان کیک یزدی خودمان)، Donut (نوعی پیراشکی)، Éclair (شیرینی خامه ای)، Froyo (ماست منجمد)، Gingerbread (نان زنجفیلی) و Honeycomb (شانه عسل)! حالا با معرفی Ice Cream Sandwich (ساندویچ بستنی)، کامپیوترهای شخصی نیز از این دسرها بی بهره نمی مانند.

    اگر شما هم تمایل دارید اندروید 4 را برروی کامپیوتر خود نصب کنید به سایت Android x86 مراجعه کنید.







    موضوعات مشابه:
    itpirooz و mr_mrm2003 سپاسگزاری کرده‌اند.

  2. #2
    نام حقيقي: ﺣﺎﻣﺪ پیروز

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    ﻣﺸﻬﺪ
    نوشته
    488
    سپاسگزاری شده
    452
    سپاسگزاری کرده
    954
    عالی بود

    ویندوز 8 روی موبایل


    arash3400 سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •