سلام به همگی
آقا ما تو شرکت یه پرینتر رنگی کونیکا C450 داریم که داخل شبکه Share شده و همه کاربرای شرکت از اون استفاده می کنن. داخل کاست یا همون Tray 1 اون کاغذ A4 در Tray 2 کاغذ A3 و در Tray 3 کاغذ A4 سربرگ هست.
حالا مشکل ما اینه که همه کاربرها زیاد اشتباه میکنن و مثلا پرینت ها رو روی سربرگ می گیرن در صورتی که روی کاغذ سفید می خوان و ... که این باعث هدر رفتن مقدار زیادی کاغذ میشه. ما همیشه اعلام کردیم ، آموزش دادیم اما باز هم درست کار نمیکنن به نظر شما چه راه حلی برای مدیریت این کاست ها و کاغذ ها وجود داره....؟



موضوعات مشابه: