دانلود فونت انتظار، فونت تخصصی و رسمی طراحی پوستر نسخه 1.00

برای اولین بار، اولین نسخه از فونت رسمی و حرفه ای انتظار، فونت مخصوص طراحی پوستر در نوروز 90 آماده ارائه شد . فونت انتظار از ایجاد تغییرات گسترده بر روی فونت زر بولد تهیه شده است.

قبل از هر نوع قضاوت درباره این فونت، فونت انتظار را با اصل خود یعنی فونت زر بولد که یکی از رسمی ترین و پر کاربردترین فونت های مورد استفاده در نشریات و روزنامه هاست مقایسه کنید تا زیبایی غیر قابل انکار آن را تحسین نمایید. فونت انتظار شاید بدون اغراق زیباترین فونت رسمی است که در طراحی پوستر و بنر و تراکت و .. کاربرد دارد. و شاید کمتر گرافیست و طراحی باشد که با این فونت آشنا شود و از آن استقبال نکرده و به زیبایی خاص فونت انتظار نسبت به سایر فونت های رسمی معترف نباشد.

برای مقایسه فونت انتظار با فونت زر از لینک زیر دیدن فرمایید :
http://mazloomtarin.persiangig.com/fonts/test.gif


چون فونت زر بولد که پایه ی طراحی فونت انتظار است رایگان ارائه می شود ما نیز بر آن شدیم که فونت انتظار را رایگان ارائه دهیم
لذا موجب خوشنودی ما خواهد بود که شما نیز فونت انتظار را دانلود کرده و در پایگاهتان نشر داده و برای دانلود دیگران بگذارید تا به کمک یکدیگر ، خدمت هرچه بیشتری به مردم فهیم ایران و همه منتظران مولایمان مهدی ارائه کرده و به این وسیله انتظار ظهور قریب الوقوع مولایمان مهدی را در جامعه یادآور شده باشیم


لینک دانلود فونت انتظار
http://mazloomtarin.persiangig.com/fonts/Entezar.zip


لطفاً در صورتی که این فونت را جهت دانلود در پایگاهتان قرار دادید حتماً فایل پی دی اف همراه آن را نیز در کنار فونت انتظار قرار داده و سپس نشر دهید چون نحوه استفاده از بعضی کلید های ترکیبی و مقایسه فونت انتظار با زر در آن فایل پی دی اف به وضوح شرح داده شده است. ضمناً جهت مراعات حال سایت شما، هیچ گونه لینک و تبلیغی در فایل پی دی اف درج نشده است.

سازنده: ع.ب



موضوعات مشابه: