نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1
سپاس ها 1سپاس

موضوع: اینترنت پر سرعت ADSL 9 یا 10 هزار تومانی شامل همه مراکز مخابراتی و متقاضیان نخواهد شد

  
  1. #1
    نام حقيقي: webgard

    عضو عادی شناسه تصویری 3hsan
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ایــــــــــــــــپارســـــــــــــــران
    نوشته
    1,577
    سپاسگزاری شده
    537
    سپاسگزاری کرده
    1223

    اینترنت پر سرعت ADSL 9 یا 10 هزار تومانی شامل همه مراکز مخابراتی و متقاضیان نخواهد شد

    قيمت پايين سرويس هاي اينترنت پرسرعت نصيب همه متقاضيان نمي شود
    ADSL زیر قیمت بازار

    سرويس زيرساخت- قيمت ارزان پورت هاي اينترنت پرسرعت در برخي مناطق که به دنبال تقاضاي اندک و عرضه زياد ايجاد شده، تنها ويژه مراکزي است که از مشتريان زيادي برخوردار نيستند و پورت هاي شرکت هاي ارايه دهنده اينترنت پرسرعت خالي مانده است.
    به گزارش عصرارتباط، کاهش قيمت سرويس ها به دنبال رقابت عرضه کنندگان اينترنت پرسرعت بر سر کسب سهم بيشتر از بازار ايجاد شده تا قيمت اين سرويس به طرز چشمگيري کاهش يابد اما تنها اندک کاربراني هستند که از اين کاهش قيمت بهره مند شده اند. اين سرويس ها عمدتا در مراکزي که قدرت خريد مردم اندک و يا بازار اينترنت پرسرعت کشش چنداني ندارد، عرضه مي شوند و گاهي شرکت هاي عرضه*کننده اين سرويس ها روي آن سوبسيد پرداخت مي کنند به طوري که با ارايه سرويس هاي خود با قيمت بيشتر در برخي مراکز آن را صرف سرويس دهي در مناطق ديگر با هزينه کم تر مي کنند و سرويس هاي ارزان قيمتي را در اين مراکز در اختيار کاربران قرار مي دهند.

    از همين رو بسياري از کاربران اينترنت در بسياري از مناطق پر تقاضا از اين سرويس هاي ارزان قيمت بهره مند نمي شوند چنان که اين سرويس ها تنها در برخي مناطق بدون مشتري براي جذب مشترکان و بازارسازي عرضه شده*اند. هرچند که تبليغات اغوا کننده اينترنت پرسرعت 9 يا 10 هزار توماني بر سر هر کوي و برزني هست.

    پارس آنلاين: امکانات بدهند ارزان تر مي دهيم

    عبدا... فاتح - مديرعامل پارس آنلاين- که سرويس 256 کيلوبایتي خود را به قيمت 7 هزار و 700 تومان در مراکز مخابراتي منطقه 2، 3، 4، 5، 6 و 7، کرج و اهواز به برخي از پيش شماره هاي اين مناطق عرضه مي کند، گفت: اگر در مراکز مخابراتي امکانات داشته باشيم، همه جا با همين قيمت سرويس خواهيم داد.

    درحالي که اين روزها سطح شهر شاهد حجم انبوه تبليغات فروش ارزان قيمت اينترنت است، او افزود: در شمال شهر مراکز پر است و به دليل محدوديت پورت هاي خالي، سرويس هاي بيشتر با قيمت گران تري به مشتريان عرضه مي شوند.

    فاتح به چالش هميشگي ميان PAPها و شرکت مخابرات استان تهران بر سر کمبود امکانات اشاره کرد و گفت: اگر شرکت مخابرات استان تهران همکاري کرده و به ما امکانات بدهد حاضريم در همه مراکز سرويس هاي ارزان قيمت ارايه کنيم.

    او افزود: امکاناتي که پيش از اين در اختيار ما قرار داده شده بود، پر شده و سال ها است که در نوبت توسعه گير کرده ايم و به همين دليل پورت هاي خالي مراکز پرمتقاضي با قيمت گران تري واگذار مي شوند.

    فاتح با اشاره به اين که شرکت مخابرات استان تهران با آغاز عرضه سرويس هاي اينترنت پرسرعت خود امکانات مورد نياز را در اختيار دارد اما در اختيار ما قرار نمي دهد، گفت: ما علاقه مند به افزايش دسترسي کاربران به شبکه اينترنت هستيم اما وقتي مخابرات امکانات نامحدود نمي دهد و امکانات کافي در اختيار ما نيست نمي توانيم در همه مراکز اين سرويس را با قيمت ارزان در اختيار مشترکان قرار دهيم.

    شاتل: سوبسيد ميدهيم

    احمد نخجواني –عضو هيات مديره شرکت شاتل- با استناد بر آماري که روي سايت اين شرکت قرار گرفته، گفت: در 31 مرکز مخابراتي شهر تهران سرويس هاي خود را با قيمت کمتر از 10 هزار تومان و با ترافيک محدود در اختيار مشترکان قرار مي دهيم. او رقابت ميان شرکت هاي عرضه کننده سرويس هاي اينترنت پرسرعت و نبود بازار ADSL در برخي مناطق را علت عمده اين سرويس هاي ارزان قيمت عنوان کرد.

    او گفت: بسياري از شرکت ها از درآمدهاي حاصله از برخي مناطق، آن را در مناطق ديگري که بازار آن کشش چنداني ندارد صرف مي کنند و به نوعي روي آن سوبسيد عرضه مي کنند.

    نخجواني افزود: چون PAPها در همه مناطق از امکانات مخابراتي کافي برخوردار نيستند نمي توانند اين سرويس ها را در همه جا عرضه کنند و به همين دليل امکان عرضه سرويس هاي ارزان قيمت در همه مناطق وجود ندارد.

    او گفت: شاتل بيش از 100 هزار پورت درخواست داده است اما هنوز تامين نشده و در بيش از 20 مرکز امکانات و حتي فضا وجود ندارد.

    به گفته وي، در شهرستان ها بيش از 80 درصد کاربران از سرويس ارزان قيمت استفاده مي کنند درحالي که اين امکان در تهران کم تر از 50 درصد است.

    نخجواني، رقابت بر سر سرويس هاي ارايه شده در اين ميان را مهم توصيف کرده و گفت: اينترنت تهيه شده براي سرويس دهي به دو روش اينترانت و يا اينترنت محلي تامين مي شود که گاهي از جاهاي پردرآمدي مانند تهران پول در مي آوريم و در شهرستان ها سوبسيد مي دهيم.

    او گفت: اين درحالي است که به تازگي در شهرستان ها اجازه ارايه سرويس روي اينترانت که بر بستر آن پهناي باند اينترنت را به آنجا منتقل مي کرديم را نمي دهد و مي گويند بايد اينترنت محلي بخريد که براي خريد آن بايد نزديک به 38 ميليون تومان به طور مستقيم هزينه آن را بپردازيم.

    نخجواني با اشاره به اين که اينترانت براي شرکت هاي مخابرات استاني سود ندارد و براي همين اين اجازه را به ما نمي دهند، افزود: اين موضوع موجب مي شود تا ميزان رشد کاربران اينترنت پرسرعت کاهش يابد.

    رگولاتوري: بعيد است PAPها زيرفروشي کنند

    درحالي که بيلبورد هاي تبليغاتي ارزان فروشي اینترنت پرسرعت در مناطق پر ترافيک تقاضا براي ADSL نيز به چشم مي خورد اما افزون فروشي خدمات و تفاوت قيمت هاي فاحش اينترنت پرسرعت ميان مناطق پرمشتري و کم مشتري از سوي PAPها موجب سردرگمي کاربران شده است.

    حسن رضواني- معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات- در برابر اين دوگانگي قيمت هاي عرضه شده از سوي PAPها اين اقدام را بعيد مي داند و از آن ابراز بي اطلاعي مي کند و مي گويد: بايد فعاليت PAPها بررسي شود تا مشخص شود در چارچوب تعيين شده فعاليت مي*کنند يا خير.

    معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات که ظاهرا تبليغات و بيلبورد هاي اينترنت 9 و 10 توماني را نديده، وعده داد تا نحوه ارايه سرويس هاي PAPها و قيمت ها و تبليغات سرويس ها را بررسي کند.

    شرکتهای isp در سراسر کشور راحت به کار خود ادامه بدن.مخابرات بدون منفعت دل رو به دریا نمیزنه%








    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط 3hsan : 2010-01-22 در ساعت 11:02 PM
    it_ict سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

http://forum.persiannetworks.com/f73/t31705.html

سرعت adsl مخابرات

اینترنت مخابرات اهواز

اینترنت ADSL در اهواز

اینترنت adsl ارزان قیمتقيمت adslفروم در مورد اینترنت پر سرعتاینترنت adsl مخابرات اهوازاینترنت پر سرعت ارزان قیمتمخابراتADSLقیمت اینترنت پرسرعت دراهوازاینترنت پر سرعت اهوازadsl سرعت مخابراتهزینه ADSL مخابراتهزینه adslمخابرات اهواز adslاینترنت adsl ارزان در کرجقیمت adsl مخابراتاینترنت sdsl ارزان کرجاینترنت adsl کرجقیمت adsl در اهوازسایت adsl مخابرات اهوازقيمت ADSL مخابراتاینترنت پر سرعت ADSLخريد adsl اهواز

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •