نمایش نتایج: از شماره 1 تا 13 از مجموع 13
سپاس ها 4سپاس
  • 3 توسط almas455
  • 1 توسط parmid

موضوع: شاهدی بر برتری اینترنت ایران بر اینترنت کره جنوبی

  
  1. #1
    نام حقيقي: amin djoneidi

    عضو عادی شناسه تصویری almas455
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    محل سکونت
    persia
    نوشته
    3,442
    سپاسگزاری شده
    1023
    سپاسگزاری کرده
    30

    شاهدی بر برتری اینترنت ایران بر اینترنت کره جنوبی

    ببینید دوستان حتی شرکت LG کره هم سرویس 100 خودش رو داره میده91
    شرکت های ایرانی 128 رو 128 میدن 256 رو 256 میدن 512 رو هم همینطور:

    بر اساس تحقيقاتي که اخيراً صورت گرفت، باوجود اينکه کره جنوبي صاحب سريع*ترين اتصالات اينترنتي جهان مي*باشد اما بسياري از مردم اين کشور سرويس*هاي باندپهن خود را با عنوان «عادي» رده*بندي مي*نمايند.
    فراهم*کنندگان سرويس*هاي broadband در کره جنوبي معمولاً سرويس*هايي با سرعت 100Mbps ارائه مي*کنند اما کميسيون دولتي ارتباطات کره (KCC) عقيده دارد هيچ*يک از اين فراهم*کنندگان به طور مستمر در چنين سرعتي سرويس*هاي خود را ارائه نمي*دهند.
    بنا بر بررسي*هاي انجام شده از سوي KCC بيشترين سرعت اينترنت 91Mbps و متعلق به شرکت LG Powercomm مي*باشد.
    اين کميته همچنين اعلام نمود که سرعت متوسط تمام سرويس*دهندگان 100Mbps در کره جنوبي تنها 46Mbps بوده که البته در مقايسه با متوسط سرعت 10Mbps سرويس*هاي باندپهن در ديگر کشورها کماکان حرف اول را مي*زند.
    در کره جنوبي هفت شرکت فراهم*آورنده سرويس*هاي باندپهن وجود دارند که به بيش از پانزده ميليون مشترک اين کشور سرويس مي*دهند.
    Korea Telecom کنترل 44.2 درصد از بازار را برعهده دارد و پس از آن Hanarotelecom با 24 درصد و LG Powercomm با 12.2 درصد مقام*هاي دوم و سوم را به خود اختصاص داده*اند.
    Lee Eun-hee سخنگوي KCC در مصاحبه با Joongang Daily در اين باره مي*گويد: «با دادن اطلاعات مناسب به کاربران اينترنت توقع مي*رود مشتريان در هنگام درخواست سرويس*هاي مورد نياز خود، از آگاهي لازم برخوردار باشند.»
    «ادامه اين روند موجب خواهد شد تا فراهم*آورندگان سرويس در رقابت با يکديگر به ارائه سرويس*هاي باکيفيت*تر ترغيب شده و از اين طريق به افزايش کيفيت محصولات اينچنيني کمک شود.»
    Kim Young-wan از Korea Telecom مي*افزايد: «نرخ افزايش تعداد کاربران اينترنت پرسرعت درحال کاهش بوده و به اين دليل شرکت*هاي تأمين*کننده خدمات در جست*وجوي منابع درآمدي جديدتر مانند تلفن اينترنتي و سرويس*هاي IPTV هستند.»
    اينترنت 100 مگابيت، سرويس عادي کره‌اي‌ها


    aryagohar، webgard3 و ghasr سپاسگزاری کرده‌اند.

  2. #2
    نام حقيقي: ?

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    ?
    نوشته
    1,318
    سپاسگزاری شده
    273
    سپاسگزاری کرده
    78
    واقعا صبر کاربران در داخل کشور ستودنی هستش با این دیال اپ و ADSL هایی که اسمش 512 هست و باطنش 64 هم نمیشه.یکی از دوستان کالیفرنیا هستش چندی پیش صحبت می کردم باهاش در خانه اتصال DSL داشت با پهنای اختصاصی 3Mbps حالا isp هایی داریم که الان با 256 یه شهر رو می چرخونه.این کجا و آن کجا


    ویرایش توسط wazet : 2008-06-18 در ساعت 01:30 PM

  3. #3
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    اتفاقا امروز صبح با چند نفر صحبت از همین موضوع سرعت بود،
    به راستی ارتباطات منازل این خارجی هایی که اینقدر سرعتشون بالاست، روی کدام بستر ایجاد شده ؟
    شما حساب کنید یک آپارتمان که حداقل 100 واحد در آن وجود دارد . هر واحد یک مگابیت اینترنت هم که داشته باشد، یک لینک 100 مگابیتی باید به این آپارتمان متصل باشد . فرض کنید در این مجتمع حداقل 10 آپارتمان وجود داشته باشد . با این وضع، یک لینک یک گیگابایتی مصرف همین مجتمع خواهد بود .
    آیا واقعا اخبار اینچنین صحیح هست ؟


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  4. #4
    نام حقيقي: Reza ARYAGOHAR

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری aryagohar
    تاریخ عضویت
    Jul 2003
    محل سکونت
    Sydney ,Australia
    نوشته
    3,056
    سپاسگزاری شده
    943
    سپاسگزاری کرده
    215
    تا به حال به موجودی بنام فیبر نوری فکر کردی. یه چیزی تو همین مایه ها می تونه انتقال بده. الحمدلله که 10Gb هم تعریف شده و قابل دسترس. پس همیشه نیمه پر رو ببین عزیزم.



  5. #5
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    نقل قول نوشته اصلی توسط aryagohar نمایش پست ها
    تا به حال به موجودی بنام فیبر نوری فکر کردی. یه چیزی تو همین مایه ها می تونه انتقال بده. الحمدلله که 10Gb هم تعریف شده و قابل دسترس. پس همیشه نیمه پر رو ببین عزیزم.
    والله رضا جان هر چی به این موجود فکر میکنم، احساس خوبی نسبت به تجهیزات مرتبط باهاش و علی الخصوص یورو و دلار هایی که میره شکمش بهم دست نمیده... ضمن اینکه پشتش هم باید یه چیزی باشه بیاد تو اینا خالی نباشن یا نه ؟


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  6. #6
    نام حقيقي: شاهین غرقی

    خواننده شناسه تصویری webgard3
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    محل سکونت
    iran/shiraz
    نوشته
    3,401
    سپاسگزاری شده
    1040
    سپاسگزاری کرده
    147
    اونجا یاdsl هست دیگه.
    هر واحد یه سیم داره روش dsl بهش تحویل میدن. 100 زوج سیم هم زیاد نیست.



  7. #7
    نام حقيقي: ?

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    ?
    نوشته
    1,318
    سپاسگزاری شده
    273
    سپاسگزاری کرده
    78
    [http://www.hamshahrionline.ir/News/?id=58568]
    منبع

    مسئولان از جريان فناوري روز عقب*مانده*اند
    اينترنت- سپيده سمائي:
    «زير*ساخت و پهناي باند اينترنت لازم در كشور موجود است اما مصرف*كننده*اي براي آن وجود ندارد» و «از ميان ۲۷ ميليون كاربر كشور حداقل ۲۶ ميليون نفر به پهناي باندي بيش از ۵۶ كيلو*بيت نيازي ندارند».
    اين ۲ جمله، شاه بيت سخنراني روز سه*شنبه عبدالمجيد رياضي، دبير شوراي*عالي فناوري اطلاعات و معاون فناوري اطلاعات وزير ICTبود. اظهاراتي كه مهر تأييدي است بر نگاه غيرعلمي و عقب*افتاده اين وزارتخانه در سياست*هاي توسعه ارتباطات كه پيش از اين، از سوي سليماني، وزيرICT نيز بيان شده*بود.
    گذشته از بحث صحت آمار ارائه شده در مورد كاربران اينترنت (آخرين آمار*ها حاكي از وجود ۱۸ ميليون كاربر اينترنت در ايران است)، اعلام اينكه بيش از ۹۵ درصد كاربران ايراني نيازي به سرعت بيش از ۵۶ كيلو*بيت ندارند، باز هم از اظهارنظرهاي عجيبي است كه با واكنش كارشناسان رو*به*رو شده است. اين نيازسنجي بر چه اساسي صورت گرفته و اصولا نياز به اينترنت به چه معناست؟
    رياضي كه روز سه*شنبه در نشست تخصصي زير*ساخت***هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در ايران سخن مي*گفت، با اشاره به اينكه اگر تعاملات اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ما با دنيا مشخص نشود، پهناي باند هر قدر هم كه بزرگ شود، ثمري ندارد، گفت: آمار نشان می دهد بیشترین مصرف اینترنت توسط کاربران خانگی در محیط*های چت (گفت*وگو) سپری می*شود و از ۲۷ ميليون کاربر اینترنت حداقل ۲۶ ميليون نفر به سرعت بیش از ۵۶ کیلو بیت نیاز ندارند.
    سهيل مظلوم، نايب رئيس سازمان نظام صنفي رايانه*اي كشور در واكنش به اظهارات معاون وزارت ICT به همشهري مي*گويد: اينكه بگوييم تمام استفاده از اينترنت در ميان كاربران ايراني محدود به چت و تبادل اي*ميل است، كم*لطفي به كاربران ايراني است و من نمي*دانم چنين آماري را آقايان چگونه به دست آورده*اند.
    البته حتي اگر اينچنين باشد، جاي بسي تأسف است كه بر اثر سوء*مديريت برخي مردم اين فرصت را به دست نياورده*اند تا در زندگي روزمره خود از اين فناوري بيشتر استفاده كنند.
    از برنامه عقب مانده*ايم
    وجود زیر*ساخت**هاي اينترنتي، ميزان پهناي باند و ارائه خدماتي چون اينترنت پر*سرعت در تمام کشورها به*عنوان عوامل توسعه محسوب می*شود و در قانون برنامه چهارم توسعه كشور هم در اين زمينه تمهيداتي انديشيده شده است.
    دكتر فريدون قاسم*زاده، عضو هيات علمي دانشگاه صنعتي شريف، در گفت*وگو با همشهري، با اشاره به ميزان پهناي باند موجود در ايران مي*گويد: هنگام تنظيم اين قانون تقاضاي اوليه براي پهناي باند معادل ۸۰۰ STM1 (حدود ۱۳۰ گيگا*بيت در ثانيه) بود كه در نهايت STM1 ۱۵۰ تصويب شد؛
    يعني بر پايه قانون برنامه چهارم تا پايان سال آينده بايد اين ميزان پهناي باند در كشور وجود داشته باشد كه معادل حدود ۲۵ گيگا*بيت است درحالي*كه پهناي باند كنوني ما ۸۳ STM1 (۶ گيگا*بيت) است و به وضوح از برنامه عقبيم.
    دکترحمیدضیائی پرور، پژوهشگر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نيز با بیان اینکه ایران در جایگاه ۹۵ دنیا در زمینه دولت الکترونیک قرار دارد، مي*گويد: در حال حاضر ایران دارای ۱۸ میلیون نفر کاربر اینترنت و ضریب نفوذ ۳۴ درصد است و این وضعیت ضریب نفوذ، رتبه ۵ را در خاورمیانه به ایران اختصاص می دهد که جایگاه مناسبی نیست و از نظر ضریب نفوذ اینترنت از ترکیه، کویت، امارات و قطر عقب*تر هستیم اما وضعيت نامناسب ما در عرصه جهاني متأسفانه تنها به تعداد كاربران محدود نمي*شود.
    ميزان پهناي باند موجود در ايران در مقايسه با ديگر كشور*ها مورد ديگري است كه دكتر قاسم*زاده به آن اشاره مي*كند: براي مقايسه ميزان پهناي باند ما با عرف جهاني كافي است به كشوري مانند لوكزامبورك اشاره كنيم كه در هيچ حوزه*اي اعم از اقتصادي تا IT مطرح نيست و با جمعيتي معادل نصف شهر قم (۵۰۰* هزار نفر) ۴۰ گيگا*بيت (حدود ۷ برابر ايران) پهناي باند دارد.
    وي ميزان پهناي باند كنوني ايران را معادل پهناي باند يك دانشگاه كوچك در آمريكا ارزيابي مي*كند و ادامه مي*دهد: امروزه پهناي باند اختصاص يافته به موبايل در كشوري مانند ژاپن ۴۰ مگ است و اين بدان معناست كه اگر ۱۵۰ موبايل در ژاپن شروع به دانلود اطلاعات كنند، پهناي باندي معادل كل پهناي باند ايران مصرف مي*شود.
    عذر بدتر از گناه
    اما درحالي*كه رياضي سرعت ۵۶ را براي بيش از ۹۵ درصد كاربران ايراني كافي مي*داند، اين سؤال پيش مي*آيد كه كاربران ديگر نقاط دنيا چه ويژگي خاصي دارند كه ما از آن بي**بهره**ايم؟
    مثلا كاربران اينترنت در كشوري مانند كره كه ۲۵ ميليون نفر از اينترنت پر*سرعت (پهناي باند ۴۰ مگ براي موبايل و ۱۰۰ مگ براي منازل) برخوردارند از اين فناوري چه بهره*اي مي*برند كه كاربران ايراني از آن بي*نياز قلمداد مي*شوند؟
    دكتر قاسم*زاده در پاسخ به اين سؤال به جمله معروف لابراتوار تجارت الكترونيك دانشگاه MIT اشاره مي*كند: پهناي باند مانند مواد*مخدر مي*ماند، هرچه بيشتر عرضه كني تقاضا بيشتر مي*شود.
    وي با بيان اينكه ما دولت الكترونيك نداريم و در عرصه تجارت الكترونيك نيز پيشرفت زيادي نداشته*ايم و بنابراين نياز جدي به پهناي باند احساس نمي*شود، ادامه مي*دهد: سايت*هاي بسياري از وزارتخانه*هاي ما محدود به ارائه تعدادي خبر و لينك دادن به خبرگزاري*هاست درحالي*كه بايد در اين پورتال***ها سرويس*هاي جدي ارائه شود تا مردم براي استفاده از آن ترغيب شوند.
    مدير*عامل افرا*نت، با بيان اينكه در تابستان گذشته و هنگام اعلام نتايج كنكور دانشگاه آزاد فقط در فاصله ساعت ۲ تا ۳ بعد*ازظهر، يك ميليون نفر به سايت مربوطه مراجعه داشتند و اين حجم مراجعه مستلزم استفاده از ۸۰ *مگ پهناي باند (۲۰ درصد پهناي باند send) كشور است، ادامه مي*دهد: اين آمار فقط مربوط به يك كاربرد اينترنت است كه در يك روز از سوي يك شركت ارائه شده است و هنگامي كه بهداشت الكترونيك، آموزش الكترونيك، دولت الكترونيك و... در كشور مرسوم شود، مطمئنا اين پهناي باند پاسخگوي نياز*ها نخواهد بود و نياز ما به پهناي باند ۱۰۰ برابر مي*شود، ضمن اينكه در شرايط فعلي هم اين پهناي باند به هيچ وجه كافي نيست.
    بهمن برزگر از ديگر كارشناسان IT است كه در اين زمينه به همشهري مي*گويد: اگر پهناي باند ما كافي است چرا در مواقعي مانند ثبت*نام آنلاين سيم*كارت، كارت سوخت و... همه با مشكل مواجه مي*شوند؟
    وي در ادامه مي*افزايد: نياز بدين معناست كه خدمتي براي ارائه وجود داشته باشد و مردم آمادگي پرداخت هزينه براي آن را داشته باشند. حال اگر در كشور ما خدماتي براي عرضه در عرصه ديجيتال وجود ندارد تا مردم براي آن تقاضايي داشته باشند مشكل از كجاست؟ اين سؤال را مظلوم اينگونه پاسخ مي*دهد: اين فرا*فكني*ها فقط توجيه كم*كار*ي*هايي است كه متوليان IT در ۳ سال گذشته انجام داده*اند.
    وي با بيان اينكه وقتي براي ثبت نام كارت سوخت موتور*سيكلت استفاده از اينترنت اجباري مي*شود و همگان از آن استقبال مي*كنند، نشانگر آن است كه اگر در اين عرصه كاري انجام شود از سوي مردم هم مورد استقبال قرار مي*گيرد و اظهاراتي از اين دست كه مردم ما نيازي به پهناي باند بيشتر ندارند، فقط نشان مي*دهد كه برخي مسئولان IT در كشور ما از مردم عادي هم در اين زمينه عقب مانده*ترند.
    عقب*ماندگي در تجارت الكترونيك
    دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات در سخنان روز سه*شنبه*خود، بروز مشکلات در اینترنت را تنها مخصوص زیر ساخت*ها ندانست و گفت: ایجاد مشکل در دیدن یک صفحه وب تنها به دلیل عدم*پهنای باند مناسب نیست و ممکن است این مشکل به دلایلی همچون خرابی کامیپوتر کاربر، کم*کاری ISP*ها و... به وجود آمده باشد.
    رياضي با بيان اين*كه هیچ پیشرفتی در زمینه تجارت الکترونیک در ایران مشاهده نمی شود، اظهار داشت: ۱۰ سال است که بحث تجارت و دولت الکترونیک در کشور مطرح شده است اما هیچ پیشرفتی در این زمینه مشاهده نمی شود و دلیل آن عدم*پهنای باند نیست بلکه بی برنامگی برخی از مسئولان چنین مشکلاتی را به وجود آورده است.
    با اين اوصاف، حداقل اين سؤال مطرح مي*شود كه بجز دولت، چه كسي در ايران متولي توسعه تجارت الكترونيك است كه اينگونه مورد انتقاد دولتمردان قرار مي*گيرد؟!


    ویرایش توسط wazet : 2008-06-19 در ساعت 01:11 PM

  8. #8


    عضو غیر فعال شناسه تصویری kernel
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    15
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    2
    ای بابا فعلا به همین ADSL قانع باشین وقتی دولت می خواد تصویب کنه که سرعت اینترنت در ایران بی جهت بالاست و بر فرض یک دانشگاه رو میشه با یک کانکشن Dial-Up 56kbps چرخاند دیگه چه انتظاری دارین که مثلا کانکشن 100Mbps بیارن بدن بهمون.
    در ضمن اکثر مردم اینترنت رو در ایران برای دانلود موزیک و فیلم و گیم بازی کردن میخوان دیگه غیر از اینه؟؟؟
    مثلا میدونم که تو اهواز 99% مردمش دارن فقط با اینترنت گیم بازی می کنن پس دولت فهمیده که اینترنت پر سرعت تو ایران فقط واسه تفریحه بگذریم از اون عده خاص یا شرکتهای خاص که ترانسفر بالای دیتا بیس دارن بقیه همه تو ایران برای گذران وقت از اینترنت استفاده میکنن .



  9. #9


    خواننده شناسه تصویری KgbCia
    تاریخ عضویت
    Aug 2004
    محل سکونت
    Monitor
    نوشته
    658
    سپاسگزاری شده
    29
    سپاسگزاری کرده
    81
    تقصیر دولته. مملکتی که همه چیزش دولتیه خودش هم باید زمینه استفاده بهتر از این تکنولوژی رو فراهخم کنه.
    مثلا چند ساله میگن دولت الکترونیکی؛
    حالا شما حساب کن بدنه دولت با تمام مخلفاتش چقدر در این زمینه اقدام مهمی انجام داده؟
    یکی دوتا کار مثل کارت سوخت و انتخابات بیشتر به درد شعار دادن و تبلیغات می خوره در حالی که عملا اینترنت وارد زندگی مردم نشده.

    البته از دولتی که وزیرش سرعت بالاتر از 56 کیلو رو حرام میدونه انتظار بیشتری نمیره. هر چند به نظر من این حرفها و حدیثها نتیجه یه سری تفکراته که شاید درست باشه:
    هممون میدونیم که عملا اینترنت در اختیار و کنترل امریکاست و اگه بخواد، می تونه هر کشوری رو از این دنیا بیرون کنه. نیاز به اثباتش نیست چرا که در مسایلی مثل سرورهای قوی، هواپیماهای بدردبخور و ... خودشو نشون داده.

    حالا حسابش کنید دولت از این می ترسه که اگه بخش زیادی از زندگی مردم به اینترنت وابسته شد و اونوقت امریکا خواست زهرش رو بریزه چه اتفاقی خواهد افتاد؟
    البته این قصه ها سر دراز داره ولی تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.



  10. #10
    نام حقيقي: MAJID,PARMID

    عضو عادی شناسه تصویری parmid
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    آذربايجان غربي
    نوشته
    227
    سپاسگزاری شده
    14
    سپاسگزاری کرده
    112
    با سلام
    ایناهمش اصرافه این کره ای ها دارن بیت المال و هدر میدن ، دارن ناشکری مکنن اونا نمیدونن 56k چه نعمتی !!! خدا اصراف کاران و اصلا دوست نداره همین روزاست که به زمین گرمشون میزنه حالا ببینید کی گفتد!؟!؟
    دوستان همون دیال اپ با ای دی اس ال تونو دو دستی بچسبید که در روز قیامت همین وزیر خوش سیما مون همتون و به بهشت هدایت خواهد کرد انشااله ؟!؟!؟
    راستی روزی دو رکعت نماز شکر یادتون نره التماس دعا


    naghikhani سپاسگزاری کرده است.

  11. #11
    نام حقيقي: NEF

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    40
    سپاسگزاری شده
    13
    سپاسگزاری کرده
    0
    در لایه ACCESS تکنولوژی های باسیم عبارتند از:

    xDSL
    ADSL
    ADSL Lite (G.Lite)
    ADSL2
    ADSL2+/ADSL2++
    VDSL
    VDSL2


    فیبر نوری هم به
    دو صورت زیر قابل استفاده است
    ·ترکيبي (فيبر و سيم مسي) (FTTN, FTTCab, FTTC)
    · تمام فيبر (FFTU, FFTP, FTTH)

    که ترکیب آنها در طرحهای مختلف استفاده می شود . روشهای بیسیم هم Wimax در حال تکامل است.
    در بخش Aggregation هم از تکنولوژی های Ethernet Over SDH، Layer2 Hub&Spoke، GE Ring، RPR، 10 GE L3 Ring و Layer3 Hub&Spoke استفاده می شود.



  12. #12


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    نوشته
    323
    سپاسگزاری شده
    22
    سپاسگزاری کرده
    9
    نقل قول نوشته اصلی توسط KgbCia نمایش پست ها

    البته از دولتی که وزیرش سرعت بالاتر از 56 کیلو رو حرام میدونه انتظار بیشتری نمیره. هر چند به نظر من این حرفها و حدیثها نتیجه یه سری تفکراته که شاید درست باشه:
    .
    مدرکی که این وزیر گفته باشه داری؟
    ادرس بده اگه داری



  13. #13
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    سري به موتور هاي جستجو از جمله گوگل بزنيد،* سخنان زنده ايشون هم در دسترس هست .


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

کلمات کلیدی در جستجوها:

سرعت اینترنت در کره جنوبی

سرعت اینترنت کره جنوبی

سرورهای کارت سوخت

کره جنوبی سرعت اینترنت

ساختن gmailكميسيون ارتباطي كره KCCiptv در کره یجنوبیضریب اشتراک ای دی اس ال آذربایجانغربیکلیپ مقایسه ی سرعت اینترنت در ایران و کره جنوبیجاهاي كره يجنوبي به طور زندهبیشترین سرعت اینترنت در ایران 91بهترین شرکت های اینترنت درایران91مقایسه ایران و کره ی جنوبی در دولت الکترونیکاوردن تمام کلمات و حروف کشور کره ی جنوبیxDsl ارتباطفناوری در کره جنوبیاینترنت کرهاینترنت پرسرعت ای دی اس ال 128 در قایم شهر چه قدر سرعت داردميانكين سرعت اينترنت در كره جنوبياینترنت کره جنوبیiptv forum.persiannetworks.comدولت الکترونیک درکره جنوبیپهناي باند لازم براي FTTHمقایسه خدمات الکترونیکی دولتی ایران و کره جنوبی

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •