صفحه 2 از 2 اولیناولین 1 2
نمایش نتایج: از شماره 16 تا 23 از مجموع 23

موضوع: روتر as5300 _مشکل caller ID

  
  1. #16
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    در مورد پیش شماره مشترکین هم، باز مشکل از سمت مخابرات هست، پیش شماره را هم باید از سمت مخابرات ارسال بشه، پس اگه! خواستن زنگ بزنن به تهران بهشون بگید این مشکل را هم حل کنند.


    3hsan سپاسگزاری کرده است.

  2. #17
    نام حقيقي: webgard

    عضو عادی شناسه تصویری 3hsan
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ایــــــــــــــــپارســـــــــــــــران
    نوشته
    1,577
    سپاسگزاری شده
    537
    سپاسگزاری کرده
    1223
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    در مورد پیش شماره مشترکین هم، باز مشکل از سمت مخابرات هست، پیش شماره را هم باید از سمت مخابرات ارسال بشه، پس اگه! خواستن زنگ بزنن به تهران بهشون بگید این مشکل را هم حل کنند.
    خسته نباشید.آقا پیش شماره میفته.ببنید شما فرض کنید شماره مشترک اینه 07118430000 که اگه کانکت بشه الان توی سیب این میفته 8430000 که called station ID که تو سیب همون 971 ایوان هست نمیفته و فکر کنم بعد از فعال سازی این مورد شماره مشترک به این طریق بیفته که این برای گزارش گیری IN هم کمی دردسر ایجاد میکنه یعنی : 9710000/8430000 بطور مثال



  3. #18
    نام حقيقي: maaziyar roozegar

    عضو ویژه شناسه تصویری maaziyar
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    1,784
    سپاسگزاری شده
    1739
    سپاسگزاری کرده
    413
    نقل قول نوشته اصلی توسط sky_star2 نمایش پست ها
    الان زنگ زدم یکی از بچه های مخابرات گفت روی سوئیچ شهری oax هست و اگه اینجوریه ما نمیتونیم کاری کنیم و باید با شرکت سازنده ش و نمایندگی اصلیش از تهران تماس بگیریم.عجب داستانی میشه این caller ID!!
    بدون پیش شماره شهرستان منظورتون اینه که کد شهرستان رو نمیندازه دیگه درسته؟ نه پیش شماره مشترک.مثلا 5541 333 021 رو باید بندازه
    5541 333 / 9711000 درسته؟
    در مورد روتر هم درست میفرمائید همون خودشو بخریم سنگینتره دیگه.چه فایده ای داره بخری کار نکرده تو دو دوره بسوزه.
    درسته همین فرمت درسته


    3hsan سپاسگزاری کرده است.

  4. #19
    نام حقيقي: webgard

    عضو عادی شناسه تصویری 3hsan
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ایــــــــــــــــپارســـــــــــــــران
    نوشته
    1,577
    سپاسگزاری شده
    537
    سپاسگزاری کرده
    1223
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    در مورد پیش شماره مشترکین هم، باز مشکل از سمت مخابرات هست، پیش شماره را هم باید از سمت مخابرات ارسال بشه، پس اگه! خواستن زنگ بزنن به تهران بهشون بگید این مشکل را هم حل کنند.
    آقا مخابرات تماس گرفته با شرکت oax از تهران کوتاه نمیان و میگن مشکل از نرم افزار isp ها هست!!!
    اون دستوری که شما گفتید ما تو روتر زدیم رو هم بهشون گفتیم بازم کوتاه نمیان و در ضمن بقیه isp ها هم مشکل منو دارن.



  5. #20
    نام حقيقي: Ali

    خواننده شناسه تصویری it_ict
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    محل سکونت
    000
    نوشته
    122
    سپاسگزاری شده
    58
    سپاسگزاری کرده
    313
    این مشکل شما دیگه قابل حل نیست چون کسی پیدا نشده که مخابراتی ها رو حالی کنه
    حرف ، حرف خودشونه


    mehrzadmo، 3hsan و aliafzalan سپاسگزاری کرده‌اند.

  6. #21
    نام حقيقي: webgard

    عضو عادی شناسه تصویری 3hsan
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ایــــــــــــــــپارســـــــــــــــران
    نوشته
    1,577
    سپاسگزاری شده
    537
    سپاسگزاری کرده
    1223
    خب این جناب مهندس مخابرات با اون منطق خیلی گلش چجوری ورداشته با همکاری سازمان ملی امنیت اطلاعات گفته به isp ها که باید لاگ کاربران تحویل بدین و آی پی ولید استفاده کنید و نت ممنوع و از این فتواها.خب چجوری لاگ تحویلشون بدیم با این وضعیتی که خودشون راه انداختن.والا سازمان امنیت دیگه ما رو کچل کرده از بس هر روز زنگ میزنه لاگ چی شده ارسال کردید نکردید...



  7. #22
    نام حقيقي: مهرزاد مقدس

    عضو ویژه/سرپرست بخش‌های Mikrotik و Wireless
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    محل سکونت
    فارس
    نوشته
    4,383
    سپاسگزاری شده
    4620
    سپاسگزاری کرده
    2290
    نوشته های وبلاگ
    6
    امنيت شبكه منطقي برخورد مي كنه . براشون مورد رو توضيح بديد و پيشنهاد كنيد لاگ رو اين شكلي ازتون قبول كنه -مثلا - 9710000-9710005 يا خودشون يه راه حل بهتون ارائه كنند . زورشون هم خوشبختانه زياده مي تونيد يه نامه بنويسيد كه مخابرات اين كار رو نمي كنه يا نمي تونه بكنه و ... باهاتون كنار مي آند معمولا ...


    3hsan سپاسگزاری کرده است.

  8. #23
    نام حقيقي: maaziyar roozegar

    عضو ویژه شناسه تصویری maaziyar
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    1,784
    سپاسگزاری شده
    1739
    سپاسگزاری کرده
    413
    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrzadmo نمایش پست ها
    امنيت شبكه منطقي برخورد مي كنه . براشون مورد رو توضيح بديد و پيشنهاد كنيد لاگ رو اين شكلي ازتون قبول كنه -مثلا - 9710000-9710005 يا خودشون يه راه حل بهتون ارائه كنند . زورشون هم خوشبختانه زياده مي تونيد يه نامه بنويسيد كه مخابرات اين كار رو نمي كنه يا نمي تونه بكنه و ... باهاتون كنار مي آند معمولا ...
    حرف اقا مهرزاد درسته امنیت شبکه منطقی بر خورد میکنه من اگه یک روز دیگه دیرتر میدادم نامه برای لغو مجوز میدادن اما دست اونی که برا ما راه انداخت درد نکنه این مخابراتی ها کلاً مشکل دارن من درخواست 64 ای پی ولید کردم گفتن 50 مگ بگیر بهت میدیم شاخ داشتم در می اوردم منم یه نامه زدم مخابرات رو نوشت امنیت شبکه بعدم زنگ زدم امنیت شبکه یه عالمه ناله هو عزو جز کردم که این مخابراتی ها کار راه نمیندازنو ،حرف حرف خودشونه ، اونام گفتن ما خودمون ترتیب کاررا رو میدیم
    شما مشکلتو به امنیت شبکه به صورت منطقی توضیح بده قبول میکنن اونا فنی زیاد توشون دارن کمکت میکنن مشکل مخابرات ها این هست که فکر میکنن هیچ مشکلی تو شبکشون نیست و هر مشکلی هست از مشترکه

    نقل قول نوشته اصلی توسط sky_star2 نمایش پست ها
    خب این جناب مهندس مخابرات با اون منطق خیلی گلش چجوری ورداشته با همکاری سازمان ملی امنیت اطلاعات گفته به isp ها که باید لاگ کاربران تحویل بدین و آی پی ولید استفاده کنید و نت ممنوع و از این فتواها.خب چجوری لاگ تحویلشون بدیم با این وضعیتی که خودشون راه انداختن.والا سازمان امنیت دیگه ما رو کچل کرده از بس هر روز زنگ میزنه لاگ چی شده ارسال کردید نکردید...
    در ضمن دارید میگید مهندس مخابرات ،،، مخابرات چی ، که از اکانتینگ یا روتر شما سر در نمی اره ؟ پس وقتتو با بحث با اونا تلف نکن


    ویرایش توسط maaziyar : 2012-03-19 در ساعت 08:15 PM
    3hsan سپاسگزاری کرده است.

صفحه 2 از 2 اولیناولین 1 2

کلمات کلیدی در جستجوها:

شماره 9710000

کد کالر آیدی چند میفته

غیر فعال کردن دستور روتر

شماره کالر آیدی چند میفته

شماره9710000

كدي كه شماره نميندازه براي شهرستان

9710000 مخابرات

کالر آی دی در تنور

کالر آیدی یعنی

دستور as-5300 بدون رمز و پسورد

ایدی روتر

clid network-number at AS5300

کمک برای پیدا کردن پسورد روتر as5300

اکسس سرور 5300 کانک میشه ولی اینترنت نداره

وقتی تو اینترنتم ای دی کالر شماره نمیندازه

سنتكسي

کالر آیدی شماره نمیندازه

cisco caller id برای ایران

اکانتینگ سیب کالر آی دی

مشکل کالر ایدی cisco 5300

کالر آیدی ما شماره نمیندازه میشه رو موبایل شماره بیفته؟

دستور اکانتینگ در روتر

تنظیمات روتر سیسکو 5300 برای اینترنت هوشمند

طریقه وارد شدن به روتر as5300

کالر آیدی شماره نمیندازه

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •