صفحه 1 از 3 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 31

موضوع: مشکل down و up شدن خط e1

  
  1. #1
    نام حقيقي: مهرداد

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    خوزستان
    نوشته
    24
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    4

    مشکل down و up شدن خط e1

    سلام دوستان
    خسته نباشید.
    من مشکلی برام بوجود اومده که واقعن توش موندمم..
    وقتی میخوام کانکت بشم، با هایپر ترمینال به سرور as5300 وصل میشم، و مودمم هم پتون 3088k هست..
    این خطاها رو میده.

    04:45:06: %RPS-3-MULTFAIL: There is more than one failure with the Redundant Pow
    er System; please resolve problems immediately
    04:45:19: %CONTROLLER-5-UPDOWN: Controller E1 0, changed state to down
    04:45:19: %CSM-5-PRI: delete PRI at slot 0, unit 0, channel 15 with index 0
    04:45:19: %ISDN-6-LAYER2DOWN: Layer 2 for Interface Se0:15, TEI 0 changed to dow
    n
    04:45:20: %CONTROLLER-5-UPDOWN: Controller E1 0, changed state to up
    04:45:20: %CSM-5-PRI: add PRI at slot 0, unit 0, channel 15 with index 0
    04:45:20: %ISDN-6-LAYER2UP: Layer 2 for Interface Se0:15, TEI 0 changed to

    و کاربری که میخواد وصل شه هم قط میشه..
    ممنون میشم کمکم کنید مشکل رو حل کنم، ضمن اینکه من کابل ایوانم رو به این ترتیب زدم: rj45 هست به rj45

    سمت مودم پتون:
    1-1
    2-2
    4-6
    5-3

    سمتش هم از چپ به راست، وقتی جکه سوکت رو به پائینه



    ویرایش توسط tabeez : 2011-02-26 در ساعت 07:55 PM
    jalal_tct سپاسگزاری کرده است.

  2. #2
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    سلام
    این مشکل را از اول داشتید یا به تازگی با اون مواجه شدید؟
    لینک چند دقیقه یکبار قطع و وصل میشه؟



  3. #3
    نام حقيقي: مهرداد

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    خوزستان
    نوشته
    24
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    4
    من حدود 25 روز پیش رعد و برق خفنی زد و این مشکل بوجود اومد.. اون موقع مودم 1088k داشتم.. و مخابرات کابل رو عوض کرد انداخت رو یه زوج سیم دیگه.. و من الان مودمم رو عوض کردم به 3088k ..

    تو خوده اون خطا مشخصه، حدودن هر 35 36 ثانیه این اتفاق میفته.. اعصاب برام نذاشته



  4. #4
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    از کابل Straight استفاده کنید.
    به شخصه تا حالا اصلا تجربه خوبی با مودم های پتون نداشتم، اگه اون ماجرای رعد و برق را نمینوشتید میگفتم مودمتون را عوض کنید (با مودم زیمنس) ولی خب به خاطر رعد و برق ممکنه دستگاهی آسیب دیده باشه (حالا میتونه Controller E1 اکسس سرور باشه، تجهیزات مخابراتی و یا موارد دیگه)


    jalal_tct و tabeez سپاسگزاری کرده‌اند.

  5. #5
    نام حقيقي: مهرداد

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    خوزستان
    نوشته
    24
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    4
    خب مودم ايراد پيدا كرده بود، اون رو با ٣٠٨٨كا عوض كردم، الان مشكلي مداره، فقط آپ و دون ميشه.
    منظورتون اينه كه دو سر كايل اي وان رة استريت كنم!؟



  6. #6
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    بله، کابل straight بزنید.
    سفید نارنجی، نارنجی، سفید سبز، آبی، سفید آبی، سبز، سفید قهوه ای، قهوه ای (طبق استاندارد 568B)

    آخه قبلاً من همین مشکل را با مودم های پتون داشتم، که هم لینک زیاد UP & Down میشد (البته نه به اندازه لینک شما!) و هم اینکه خط نویز داشت.
    اگر که دوست و یا آشنایی دارید که میتونید مودم با مارک دیگه (و ترجیحا زیمنس) از اونها قرض بگیرید و تست کنید خوبه.
    البته اون رعد و برق هم کار را سخت میکنه، هر دستگاهی میتونه این وسط راه آسیب دیده باشه.


    jalal_tct سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: مهرداد

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    خوزستان
    نوشته
    24
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    4
    اخه من زنك زدم شركت افتاب رايانه، كفتن پينهاي پتون ٣٠٨٨كا، ١ ٢ ٤ و ٥ هستن، و بايد به مخالف خودشون كه تو as5300 وصل شن،اينطور كه با استريت تين مستله رعايت نميشه؟



  8. #8
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    در مورد پین های 1 و 2 و 4 و 5 درست گفتن، ولی تا اونجایی که میدونم باید از کابل straight استفاده کنید (رنگ بندی هر دو سمت مثل هم باشه)
    البته شاید در مورد 3088k این مورد صادق نباشه. ولی خب تستش که ضرری نداره، با یک کابل straight هم تست کنید.


    sasani سپاسگزاری کرده است.

  9. #9
    نام حقيقي: sasanifar

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته
    291
    سپاسگزاری شده
    141
    سپاسگزاری کرده
    149
    سلام
    مخابرات فارس کلاً با patton کار می کنه . تو تمام مواردی که من راه انداختم هیچ مشکلی باهاشون نداشتم . خیلی راحت کار می کنه
    البته باید تنظیم بشه برای این مورد می تونید از مخابرات استان کمک بگیرید ( حتماً باید تنظیم بشه)
    البته خوبی زیمنس اینه که احتیاج به تنظیم نداره و اون هم خوب کار می کنه

    یک نکته دیگه هم را مد نظر داشته باشید . معمولاً وقتی رعد و برق میاد این مودمها کمتر دچار مشکل می شوند و deviceهای انتهایی مثل AS5300 یا سوییچ مخابرات کارت می سوزونه .
    شما روی یک پورت دیگه E1 امتحان کن . حتی با تنظیماتش هم ور برو چون ممکن مخابرات کارت E1 مربوط به شما را عوض کرده باشه و تنظیمش نکرده باشه

    این مودمها پورت کنسول دارند از طریق اون می تونی نویز خط را چک کنی

    دست آخر می تونی بری سمت مخابرات و E1 مودم را loop کنی و بعد بیایی تو AS5300 چک کن ببین بازم Down میشه یا نه اینجوری می تونی بفهمی مشکل از کارت مخابرات هست یا نه .

    کس دیگه ای تو شهر شما سرویس E1 ارائه میده یا نه؟
    می تونی باهاش صحبت کنی و با مودم اون هم تست کن.


    موفق باشید


    aliafzalan، jalal_tct و tabeez سپاسگزاری کرده‌اند.

  10. #10
    نام حقيقي: مهرداد

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    خوزستان
    نوشته
    24
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    4
    سلام..
    من ازشون خواستم پورت دیتای من رو با e1 عوض کنم که مطمئن شم مسیرم ایرادی نداره.. بعد برم سمت مخابرات..
    بعد هم، در حد زیاد مطمئنم کارت pri ایوان منو عوض نکردن، چون اصولن هم موجود ندارن هم اینکه روز اول کنار رک که ایوان تا اونجا میاد و با کواکس میزنم به پتونم، همونجا لوپ زدم، نرمال شد و با شماره گیری متوجه شدم تا اونجا سالمه.
    امروز مدیریت مرکز که واقعا آدم پاسخو و پیگیری هست، گفتن که BNC پشت مودم منو نگاه کرده، اون قسمت که به شیلدش میخوره، اتصال دائم و پرس نیست، و همینطوری با دست زده شده، ممکنه مال اون باشه، ولی آخه هرچی هست، قبلن هم همین بوده!.

    کلی تبلیغات زدم، اینجا هم زیاد دیال آپ وصل میشن، منتظرم این اوکی شه، پخش کنم..
    راستی من رو پورت دوم ایوان خودم هم (e1 1) تست کرده بودم، بازم این دون آپ پشت سر هم رو داشت
    منتظرم

    با کابل استریت چک کردم، اصلن چراغ لینک روشن نشد و مشغولی خورد.. با کابلی که رو 1088k بود میزنم رفع میشه، ولی با کابلی که طبق فرمایش اون شرکت پتون، درست کردم هم کار نمیکنه.. اون شرکت پینها رو 1 2 4 5 و تو سیسکو نگاه کردم، 1 2 3 6 زده بود، البته ترتیب tx rx ها مرتب نیست، من:
    tx+ به rx+
    rx+ به tx+
    و به همین ترتیب برای منفی ها، زدم.. ولی ج نداد

    ا، الان از ده روز پیش تا الان گزارش گرفتم، تا دیروز ظهر هیچی نبود، از دیروز ظهر تا الان،28 رکورد ثبت شده بود که همه بعد از زمان کم قطع شده بودن، دلیل همه هم:
    terminate_cause:Lost-Carrier




    ویرایش توسط SADEGH65 : 2011-02-27 در ساعت 09:47 PM

  11. #11
    نام حقيقي: ?

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    ?
    نوشته
    1,318
    سپاسگزاری شده
    273
    سپاسگزاری کرده
    78
    وضعیت خود 5300 چطور هستش ارت درست زدی شاید روتر باردار شده



  12. #12
    نام حقيقي: sasanifar

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته
    291
    سپاسگزاری شده
    141
    سپاسگزاری کرده
    149
    سلام
    مورد lost carrier بیشتر مربوط به نویز خط هستش
    بیا یک کاری بکن
    به مخابرات بگو رو خط E1 بوق بندازن ( مودمها را از سر خط بردار) بعد با یک گوشی تلفن چک کن ببین نویز داره یا نه اگر چه می تونی از طریق کنسول مودم هم از این مورد مطمئن بشی

    موردی را هم که آقای نصیری گفتن چک کن خیلی تاثیر داره

    و یک نکته دیگه: روترت را هم یک گردگیری بکن گاهی وقتها همین گرد و خاک مشکلات زیادی درست میکنن



  13. #13
    نام حقيقي: مهرداد

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    خوزستان
    نوشته
    24
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    4
    سلام مجدد
    ارت واسه as5300 از همون اول، از ستون ساختمان گرفتم و بهش وصل کردم، چون اوایل همه کاربرا با هم یهو دیسی میشدن، با اینکار مشکل رفع شد.
    گردگیری هم کردم دیروز، ولی همچنان کاربرا بعد از 5 الی 15 ثانیه قطع میشن



  14. #14
    نام حقيقي: amin.naderi

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    نوشته
    74
    سپاسگزاری شده
    27
    سپاسگزاری کرده
    11
    مطمئن باش مشکل از طرف تو نیست ،صدرصد کار کار مخابراته . کارت e1 ایراد داره من هم این مشکل رو داشتم ، منتها مخابرات به هر دلیلی زیر بار نمیره



  15. #15


    عضو عادی شناسه تصویری ali_es
    تاریخ عضویت
    May 2006
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    168
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    1
    اگر میشه as5330 خودتون رو ببرین مخابرات مستقیم بزنین به کارت بدون modem
    اگر مشکلی نبود همون جا مودم ها رو به هم وصل کنین دوباره چک کنین اگر مشکلی نبود مودم هاتون هم موردی نداره
    بعدش برین سمت خودتون اگر مشکل بازم هست یا از کابل مخابرات هست یا ارت شما مورد داره ستون ساختمان که ارت نمیشه


    aliafzalan سپاسگزاری کرده است.

صفحه 1 از 3 1 2 3 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

مودم زیمنس e1 rj45

up و down کردن ایوان ها

کابل E1

دلیل up و down شدن پورت سیسکو

رنگ بندی کابل e1

دستور لینک بودن خط e1 as5300

ترتيب سيمهاي خط E1 براي اتصال به Rj45

down و up شدن مودم e1

علت قطع شدن خطوت e1

کابل لینک ایوان

چگونه وصل کردن مودم e1 زیمنس

رنگ بندی کابل ایوان

رنگ بندی خط e1

مودم پتتون

اتصال کابل شبکه به مودم زیمنس e1

مشکل روشن شدن لینک ون مودم پتون بعد از رعدوبرق

رنگ بندي كابل e1

تست مودم e1 زیمنس

ارور Lost-Carrier نرم افزار IBSng

دلیل up نشدن مودم

دلایل upنشدن مودم

مشکل up شدن یکی از پورتهای روتر

کارت e1 کنترولر as5300

مشکلات مودم های ایوان زیمنس

cisco as5300 طريقه تست

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •