نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4
سپاس ها 1سپاس
  • 1 توسط omid_mohagerani

موضوع: مشکل با Cisco 7940

  
  1. #1
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059

    مشکل با Cisco 7940

    سلام دوستان
    یک Cisco IP Phone 7940 داریم که مشکل داره، یعنی نمیتونه از DHCP آدرس IP بگیره، به صورت دستی هم که بهش IP میدم Ping هم نمیشه و در نتیجه نمیتونه با CUCM ارتباط برقرار کنه.
    Reset Factory هم کردم جواب نداد. به نظر خودم خراب شده است. اگه دوستان راهی به ذهنشون برسه ممنون میشم راهنمایی کنند.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Arash Rastegari

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    49
    سپاسگزاری شده
    12
    سپاسگزاری کرده
    49
    سلام
    سلامتی کابل شبکه رو چک کنید
    مرحله بعد این هست که در تنظیمات تلفن سیسکو در قسمت statistics ببینید که چه ارور هایی به شما میدهد
    با بررسی این ۲ مرحله به طور قطع به نتیجه خواهید رسید
    منتظر نتیجه هستم
    سوال دیگه داشتید در خدمتم



  3. #3
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    سلام دوستان
    یک Cisco IP Phone 7940 داریم که مشکل داره، یعنی نمیتونه از DHCP آدرس IP بگیره، به صورت دستی هم که بهش IP میدم Ping هم نمیشه و در نتیجه نمیتونه با CUCM ارتباط برقرار کنه.
    Reset Factory هم کردم جواب نداد. به نظر خودم خراب شده است. اگه دوستان راهی به ذهنشون برسه ممنون میشم راهنمایی کنند.
    علی آقا تلفن را مستقیم به کامپیوتر متصل کردی ؟ سعی کن به صورت مستقیم از کامپیوتر با استفاده از نرم افزار TFTPD آی پی بدی و چک کن ببین در Syslog این نرم افزار از طرف تلفن برای شما dhcp request ارسال میشه یا نه ؟


    SADEGH65 سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    نقل قول نوشته اصلی توسط detroit نمایش پست ها
    سلام
    سلامتی کابل شبکه رو چک کنید
    مرحله بعد این هست که در تنظیمات تلفن سیسکو در قسمت statistics ببینید که چه ارور هایی به شما میدهد
    با بررسی این ۲ مرحله به طور قطع به نتیجه خواهید رسید
    منتظر نتیجه هستم
    سوال دیگه داشتید در خدمتم
    نقل قول نوشته اصلی توسط omid_mohagerani نمایش پست ها
    علی آقا تلفن را مستقیم به کامپیوتر متصل کردی ؟ سعی کن به صورت مستقیم از کامپیوتر با استفاده از نرم افزار TFTPD آی پی بدی و چک کن ببین در Syslog این نرم افزار از طرف تلفن برای شما dhcp request ارسال میشه یا نه ؟
    متاسفانه فعلاً دسترسی به IP Phone ندارم، وقتی به دستم رسید تست میکنم و خبرش را میدم.



کلمات کلیدی در جستجوها:

cisco ip phone network مشکل

reset factory ipphone

IP PHONE 7940

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •