نمایش نتایج: از شماره 1 تا 13 از مجموع 13
سپاس ها 5سپاس
  • 1 توسط sasani
  • 1 توسط hamid khan
  • 1 توسط masud
  • 1 توسط hamid khan
  • 1 توسط sasani

موضوع: قطع ارتباط MPLS

  
  1. #1
    نام حقيقي: Zaher

    عضو غیر فعال شناسه تصویری Zaher
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    Boushehr
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    7

    قطع ارتباط MPLS

    سلام
    مدت 2 هفته ارتباط ما با تهران كه از طريق mpls هستش قطع شده ، پيگيريهاي زيادي هم از واحد ديتا مخابرات و هم تهران (سازمان وابسته) انجام داديم و هيچ كدوم از طرفين كوتاه نيومدن و هر يكي مي گه مشكل از اون طرفه.
    آخر اين شد كه مخابرات پورت رو عوض كرد ولي مشكل حل نشد و لاين پروتكل Down مي زنه .مخابرات خط رو تست كرده و تا مودم مشكلي نداره و ميگه ارتباطتون از مودم به بعد مشكل داره .(چراغ قرمز مودم خاموش و همه چيز مثل سابق مرتب هستش)
    مودم tellabs و روتر هم Cisco .
    احتمال داده شد كه مشكل از موارد زير باشه:
    1-كابل ورودي به اتاق سرور داراي نيوز شديدي باشه: كه هيچ تغيير فيزيكي خاصي صورت نگرفته پس اين مورد منتفي..
    2- كابل ارتباطي مودم و روتر كه يكي دو بار جهت تست باز و بسته شده.(احتمالش ضعيف هست كه از اين كابل باشه)
    3-ماژول سريال بر روي روتر : كه به احتمال قوي از اين باشه.
    از دوستان كسي به اين مشكل تا حالا برخورد نكرده ، و راه حل مناسبي اگه باشه ممنون ميشيم.
    در ضمن با مركز مديريت شبكه mpls كشوري هم تماس گرفته شد و خط از تهران هيچ گونه مشكلي نداره و گفتن كه يك مشكل فيزيكي تو خود شهرستان حالا يا از سمت مخابرات يا تو خود محل وجود داره.
    ممنون از پاسخ هايي كه ميدين.



    موضوعات مشابه:





  2. #2
    نام حقيقي: sasanifar

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته
    291
    سپاسگزاری شده
    141
    سپاسگزاری کرده
    149
    نمی دونم که این مودم شما قابلیت local loop دارد یا نه
    اگه داره به راحتی می تونید بفهمید که مشکل از کابل متصل به روتر هست یا نه
    اگه serial up باشه احتمالاً ماژولت درسته


    Zaher سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: حمید قنبریان

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    کرج
    نوشته
    501
    سپاسگزاری شده
    522
    سپاسگزاری کرده
    203
    با سلام خدمت شما دوست عزیز

    چند سئوال از شما :

    آیا Circuit شما را تست کرده اند یا خیر ؟ (مدار مجازی بین پورت مقصد و مبدا در مخابرات به اختصار CID نامیده میشود)
    آیا مودم و روتر خودت را داخل مخابرات هم برده ای ؟
    آیا از ارتباط مودم و روتر خودت و نیز ماژول WIC-1T خودت مطمئن هستی ؟

    این سه را با دقت جواب بدی مشکل شما مشخص خواهد شد .


    Zaher سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: مسعود

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    65
    سپاسگزاری شده
    29
    سپاسگزاری کرده
    85
    هفته گذشته توی Telabs های مشهد همچین مشکلی را داشتم. حتی یک دست کامل تجهیزات رو عوض کردم درست نشد !

    آخر مخابرات رو مجبور کردم در محل تست کنه ولی با کمال تعجب دیدم با مودم روتر Telabs خود مخابرات جواب داد !

    برای خودم هم عجیب بود. مشکل از Wic 1T بود. من سه عدد Wic 1t عوض کردم تا درست شد. یکیش که اصلا Stat رو Up نشون نمی داد. که این مورد کامل از سمت ماژول من بود. دومیش Protocol رو Up نشون نمی داد و loop رو نمی گرفت. (ولی Statرو Up نشون میداد.)

    سومیش بعد از کلی دعای دوستان هر دو تاش Up شد و مشکل حل شد.

    نتیجه : همیشه یک دست تجهیزات سالم که مطمئن هستید داره جواب می ده را داشته باشید و با آن امتحان کنید. تمام Device هایی که در بالا گفتم کاملا نو بود ولی به لطف چینی بودنش .....


    Zaher سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: Zaher

    عضو غیر فعال شناسه تصویری Zaher
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    Boushehr
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    7
    سلام
    مشكل حل شد.
    مرحله به مرحله پيگيري انجام شد.
    مخابرات تست CID را انجام داده و مشكلي ندارد.
    براي اطمينان يك مودم ديگر با همان مشخصات جايگزين كرديم › از مودم هم نبود
    رفتيم سراغ كابل رابط مودم و روتر ، كه كابل رو عوض كردم و ok شد همه رو up زد.جالب اينه كه بعد كابل خودم رو كه قبلاً 2 - 3 باز و بسته كرده بودم و از اتصالش مطمئن بودم كار كرد.!!!
    در هر صورت از راهنمايي دوستان متشكرم.
    ولي نمي دونم كه اين مشكل دوباره سروكلش پيدا مي شه يا نه!!!



  6. #6
    نام حقيقي: حمید قنبریان

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    کرج
    نوشته
    501
    سپاسگزاری شده
    522
    سپاسگزاری کرده
    203
    نقل قول نوشته اصلی توسط Zaher نمایش پست ها
    مخابرات تست CID را انجام داده و مشكلي ندارد.
    جهت تکمیل بحث اگر مسیر Circuit ID شما تست شده است یعنی شما مشکل مخابراتی نداری مشکل از CPE است







  7. #7
    نام حقيقي: Zaher

    عضو غیر فعال شناسه تصویری Zaher
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    Boushehr
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    7
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid khan نمایش پست ها
    یعنی شما مشکل مخابراتی نداری مشکل از CPE است
    CPE چي هستش ؟ ممنون ميشم بيشتر توضيح بدين.



  8. #8
    نام حقيقي: ?

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    ?
    نوشته
    1,318
    سپاسگزاری شده
    273
    سپاسگزاری کرده
    78
    یعنی تجهیزات سمت خودتان



  9. #9
    نام حقيقي: حمید قنبریان

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    کرج
    نوشته
    501
    سپاسگزاری شده
    522
    سپاسگزاری کرده
    203
    کد:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Customer-premises_equipment
    Customer-premises equipment or customer-provided equipment (CPE) is any terminal and associated equipment located at a subscriber's premises and connected with a carrier's telecommunication channel(s) at the demarcation point ("demarc"). The demarc is a point established in a building or complex to separate customer equipment from telephone company equipment.
    CPE generally refers to customer owned telephones, routers, switches, RGs or purchased set-top boxes for use with Communications Service Providers' services. Also included are key telephone systems and most private branch exchanges. Excluded from CPE are overvoltage protection equipment and pay telephones.
    فارسیش یعنی همون که دوستمان گفتند




  10. #10
    نام حقيقي: Zaher

    عضو غیر فعال شناسه تصویری Zaher
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    Boushehr
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    7
    بعد از اتصال ، فرداي اونروز دوباره ارتباط قطع شد !
    دو تا كابل WICدارم كه چند بار جا زدم چند ثانيه وصله و بعد قطع مي شه .وقتي از طريق كنسول به روتر وصل مي شم موقع قطع شدن اين پيغام رو ميده :
    Dead Timer Expired
    يعني اشكال از كابل هستش ؟ يا از ماژول روتر ؟
    ممنون.



  11. #11
    نام حقيقي: حمید قنبریان

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    کرج
    نوشته
    501
    سپاسگزاری شده
    522
    سپاسگزاری کرده
    203
    عزیزم بی خیال کابل شو مشکلت از کارت WIC-1T شماست ترجیحاً از این کارتهای 30-40 تومنی نگیر برو سراغ 200 تومنی ها


    Zaher سپاسگزاری کرده است.

  12. #12
    نام حقيقي: Zaher

    عضو غیر فعال شناسه تصویری Zaher
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    Boushehr
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    7
    يعني مطمئن باشم كه ار كارت WIC-1T هستش ؟ و مشكل از سمت مخابرات نيست.







  13. #13
    نام حقيقي: sasanifar

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته
    291
    سپاسگزاری شده
    141
    سپاسگزاری کرده
    149
    اگه ماژولت original نباشه احتمالش زیاد هست
    ماژول را از جای مطمئنی تهیه کنید


    Zaher سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

mpls

ارتباط mpls

ارتباط مودم با روتر ارتباط mplsشبکه mplsمشکل مودم tellabsمخابرات تهران-واحددیتاارتباطات با مودم tellabsروش تست وصل بودن خط mplsآموزش کانفیگ مودم tellabs برای mplsتست اتصال مودم تلبس و روتر سیسکوهمه چیز در مورد mplsنمونه کانفیگ خط روی 878 mplsاشکالات روتر که اتصالش قطع شدهمشکل در قطع بودن مودم tellabsemplsكشوريقطع شدن MPLSتست مودم tellabs کانفیگ روتر 878 برای پورتهای جی داتتست مودم mplsلاین پروتکلمشکل mplsمشکل mpls با مودم tellabsتست ارتباط mplsتست مودم تلبسروش تست خطmpls

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •