سلام
خیلی وقت میشه که این مشکلم حل شده ولی گفتم جواب را بنویسم که اگر کسی بعداً به همین مشکل برخورد، مشکلش حل بشه.
مشکل به خاطر عدم یکی بودن codec اتفاق میافتاد، به این صورت که CUCM به صورت پیش فرض فایل MOH (موزیک) را فقط با کدک g711 ذخیره میکرد، ولی در تماس با شبکه PSTN کدک g729 استفاده میشد و این اختلاف کدک باعث زدن بوق (به جای پخش آهنگ) میشد.
و اما دو تا راه حل:
1. تنظیم توی CUCM که آهنگ ها را با کدک G729 هم ذخیره کنه. System\Service Parameter\IP VMS\Support MOH Codecs و انتخاب G729
2. تنظیم اکسس سرور به طوری که هم بتونه از G729 استفاده کنه و هم G711:
voice class codec 1
codec preference 1 g729r8
codec preference 2 g711alaw
dial-peer voice 50 voip
destination-pattern .T
voice-class codec 1
session target ipv4:192.168.1.5