صفحه 1 از 4 1 2 3 4 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 58

موضوع: بوق اشغال خط E1

  
  1. #1
    نام حقيقي: MAJID,PARMID

    عضو عادی شناسه تصویری parmid
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    آذربايجان غربي
    نوشته
    227
    سپاسگزاری شده
    14
    سپاسگزاری کرده
    112

    Icon14 بوق اشغال خط E1

    با سلام
    مدتی است که خط ایوان من همش بوق اشغال میزنه و این مشکل قبلا هر دو هفته یک با اتفاق می افتاد ولی حالا این مشکل هر روز 2 3 بار اتفاق می افته و فقط با ریست کردن از طرف مخابرات مشکل حل میشه از طرف من هم همه چیز عادی نشون میده مشکلی نداره حتی کارت ایوان مخابرات رو هم عوض کردن باز مشکل حل نشد . لفطا دوستان راهنمایی کنند .
    با تشکر



  2. #2
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    مخابرات چی رو ریست میکنه ؟ مودم ایوان رو یا چیز دیگه ای ؟ ایا مقدور هست زوج سیمی که ایوان روی اون منتقل میشه رو عوض کنید ؟ یه تست مقاومت هم بتونید ازش بگیرید و نتیجه رو بنویسید هم کافی هست .


    parmid سپاسگزاری کرده است.
    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  3. #3
    nkm
    nkm آنلاین نیست.
    نام حقيقي: Ali, Niknam

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری nkm
    تاریخ عضویت
    Mar 2003
    محل سکونت
    Iran - Fars - Shiraz
    نوشته
    2,552
    سپاسگزاری شده
    519
    سپاسگزاری کرده
    197
    این اتفاق برای من روی خطوط G703 اتفاق میافتاد که لینک DSL مودم قطع میشه ، وقتی وصل میشه حتما نیاز هست یک بار سوکت E1 پشت اکسس را بکشم و دوباره جا بزنم تا اینترفیسها بتونن Sync بشن

    بنظر من اگر با این کار بدون تماس با مخابرات مشکلت حل شد، مودم را عوض کن


    parmid سپاسگزاری کرده است.
    بزودی دوباره برمیگردم!
    ------
    علی نیکنام
    ali { a@t } niknam.ir

  4. #4
    نام حقيقي: MAJID,PARMID

    عضو عادی شناسه تصویری parmid
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    آذربايجان غربي
    نوشته
    227
    سپاسگزاری شده
    14
    سپاسگزاری کرده
    112
    نقل قول نوشته اصلی توسط M-r-r نمایش پست ها
    مخابرات چی رو ریست میکنه ؟ مودم ایوان رو یا چیز دیگه ای ؟ ایا مقدور هست زوج سیمی که ایوان روی اون منتقل میشه رو عوض کنید ؟ یه تست مقاومت هم بتونید ازش بگیرید و نتیجه رو بنویسید هم کافی هست .
    با سلام
    کارت PRI رو ریست می کنند در ضمن چه جوری میتونم تست مقاومت بگیرم ؟
    با تشکر



  5. #5
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    دو سر سیم رو در یک واحد (مثلا سمت مخابرات) به هم وصل میکنید، سمت دیگر با یک اهم متر، مقاومت دو سر سیم را اندازه گیری کنید .


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  6. #6


    عضو عادی شناسه تصویری vahsha1
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    نوشته
    916
    سپاسگزاری شده
    208
    سپاسگزاری کرده
    83

    با سلام

    دوست عزیز

    از مخابرات بپرس سویچ چیه. در ضمن بپرس در حالتی که اشغال میزنه DT ها در چه وضعیتی هستند


    parmid سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: shahram

    عضو عادی شناسه تصویری comiser
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    iranshahr
    نوشته
    160
    سپاسگزاری شده
    93
    سپاسگزاری کرده
    16
    پارمید عزیز

    اولاً مودمهای که استفاده می کنی چی هست ؟ رو مودمهات Error می بینی یا نه .

    دوماً خیلی وقتهای بعلت نویز زیاد رو خط بعضی از مودمها ارتباط رو قطع می کنند . بهترین کار اینه که تغییرات CRC رو روی خط E1 خودت چک کنی .اگه میزان CRC زیاد بود یقه مخابرات رو بگیر .

    در مورد این که مخابرات میگه من کارت عوض کردم مطمئن باش . ( چون من هم این مشکل رو داشتم اونا به من می گفتن ما 4 کارت عوض کردم در حالیکه الکی می گفتن )

    این مشکل تو مربوط به مخابرات هست پس پیگیر باش تا حل بشه .

    یکسری رابط در مخابرات هست که مرکز تلفن رو به MDF وصل می کنه . اگه اونا هم مشکل داشته باشه و خراب باشن شما نمی تونین ارتباط خوبی داشته باشید .

    من خط E1 خودم 50 روز مشکل داشت که مخابرات قبول نمی کرد که از جانب اونها هست . بلاخره با شکایت از مخابرات و پی گیری موضوع مشخص شد که کابل رابطی که گفتم مشکل داشت .


    parmid سپاسگزاری کرده است.

  8. #8
    نام حقيقي: Reza ARYAGOHAR

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری aryagohar
    تاریخ عضویت
    Jul 2003
    محل سکونت
    Sydney ,Australia
    نوشته
    3,056
    سپاسگزاری شده
    943
    سپاسگزاری کرده
    215
    DT چيه ؟ من نمي دونم واقعا.

    تو ارتباطات ISDN-PA يا همين E1 خودمون 2 نوع كانال مي شناسم. B-channel براي ارتباطهاي ديتا يا Voice و D-channel*براي همزماني و Signaling.
    اكه ممكنه يكم توضيح بده.

    مودمت هنگ مي كنه. Patton*كه نيست سري 1088 منظورمه؟.


    parmid سپاسگزاری کرده است.

  9. #9
    نام حقيقي: Alex

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    load
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    8
    سلام

    جنای آریاگوهر , مگه مودم های پتون مشکلی دارند ؟ اگر ممکنه یه توضیح بفرمایید. چون ما قراره پتون بگیریم.


    parmid سپاسگزاری کرده است.

  10. #10


    عضو عادی شناسه تصویری vahsha1
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    نوشته
    916
    سپاسگزاری شده
    208
    سپاسگزاری کرده
    83
    نقل قول نوشته اصلی توسط aryagohar نمایش پست ها
    DT چيه ؟ من نمي دونم واقعا.

    تو ارتباطات ISDN-PA يا همين E1 خودمون 2 نوع كانال مي شناسم. B-channel براي ارتباطهاي ديتا يا Voice و D-channel*براي همزماني و Signaling.
    اكه ممكنه يكم توضيح بده.

    مودمت هنگ مي كنه. Patton*كه نيست سري 1088 منظورمه؟.

    دوست من از این که مشکل دوستمون پس از ریستارت کارت از سمت مخابرات حل میشه ، احتمال خیلی زیاد از عدم هماهنگی تو چنلایز کردنه.البته در صورتی که e1 رو اکسز سرور هنوز up مونده باشه.متشکرم از اینکه مباحث کانال ها رو یه توضیح اجمالی دادید.مهم نیست e1 این بنده خدا cast یا r2 باشه یا pri مهم اینه که چه اختلالی رو ترانک به وجود میاد که مولتی پلاکسر مربوطه همخوانی چنلایزر رو بهم میریزه و علیرغم up بودن e1 بوق اشغال دریافت میکنه.تو چند تا لینک رو سوئیچ های مختلف با این مشکل مواجه شدم.مثل سوئیچ های oax یا هواوی و یا همین zte های چینی که الان تو تمام شهرها دارن نصب میکنن.تو تنظیمات سویچ های چینی که عرض کردم یه پارامتری داره به نام DT مخفف دیجیتال ترانک هست که عموما در تمام مواردی که برام پیش اومد با ریست کردنش مشکل لینک حل شد.بیشتر پیش اومدن این مشکلات بخه خاطر بدی ارت این سوئیچهاست.دوستمون اگه مدل سوئیچ مرکز و مشخصات تجهیزات خودشو و همچنین وضعیت e1 رو در حالت بروز مشکل بفرماین بهتر میشه راهنماییش کرد./


    M-r-r، Alux و parmid سپاسگزاری کرده‌اند.

  11. #11
    نام حقيقي: MAJID,PARMID

    عضو عادی شناسه تصویری parmid
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    آذربايجان غربي
    نوشته
    227
    سپاسگزاری شده
    14
    سپاسگزاری کرده
    112
    با سلام
    من مودمم از نوع واتسون هستش و هیچ اروری نشون نمیده از اکسس سرور as5300 استفاده می کنم و در مورد تعویض کارت PRI اینو مطمعنم که عوضش کردن و CRC روی خط E1 اصلا وجود نداره و هیچ اروری روی as و مودم دیده نمیشه سوئیچ هم کارن هستش
    با تشکر



  12. #12


    عضو عادی شناسه تصویری vahsha1
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    نوشته
    916
    سپاسگزاری شده
    208
    سپاسگزاری کرده
    83
    نقل قول نوشته اصلی توسط parmid نمایش پست ها
    با سلام
    من مودمم از نوع واتسون هستش و هیچ اروری نشون نمیده از اکسس سرور as5300 استفاده می کنم و در مورد تعویض کارت PRI اینو مطمعنم که عوضش کردن و CRC روی خط E1 اصلا وجود نداره و هیچ اروری روی as و مودم دیده نمیشه سوئیچ هم کارن هستش
    با تشکر


    احتمال غریب به یقینو میدم باز هم مشکل از کارت . این کارین از این بازی ها داره.بگو مشکلم حل نشد.باز هم کارتو عوض کنن.


    parmid سپاسگزاری کرده است.

  13. #13
    نام حقيقي: MAJID,PARMID

    عضو عادی شناسه تصویری parmid
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    آذربايجان غربي
    نوشته
    227
    سپاسگزاری شده
    14
    سپاسگزاری کرده
    112
    ok



  14. #14
    نام حقيقي: MAJID,PARMID

    عضو عادی شناسه تصویری parmid
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    آذربايجان غربي
    نوشته
    227
    سپاسگزاری شده
    14
    سپاسگزاری کرده
    112
    نقل قول نوشته اصلی توسط comiser نمایش پست ها
    پارمید عزیز

    اولاً مودمهای که استفاده می کنی چی هست ؟ رو مودمهات Error می بینی یا نه .

    دوماً خیلی وقتهای بعلت نویز زیاد رو خط بعضی از مودمها ارتباط رو قطع می کنند . بهترین کار اینه که تغییرات CRC رو روی خط E1 خودت چک کنی .اگه میزان CRC زیاد بود یقه مخابرات رو بگیر .

    در مورد این که مخابرات میگه من کارت عوض کردم مطمئن باش . ( چون من هم این مشکل رو داشتم اونا به من می گفتن ما 4 کارت عوض کردم در حالیکه الکی می گفتن )

    این مشکل تو مربوط به مخابرات هست پس پیگیر باش تا حل بشه .

    یکسری رابط در مخابرات هست که مرکز تلفن رو به MDF وصل می کنه . اگه اونا هم مشکل داشته باشه و خراب باشن شما نمی تونین ارتباط خوبی داشته باشید .

    من خط E1 خودم 50 روز مشکل داشت که مخابرات قبول نمی کرد که از جانب اونها هست . بلاخره با شکایت از مخابرات و پی گیری موضوع مشخص شد که کابل رابطی که گفتم مشکل داشت .
    با سلام
    چه جوری شما از مخابرات شکایت کردید از کدوم قسمت و از چه طریقی ؟
    آیا احتمالش هستش که این کار عمدی باشه اگه باشه چه جوری میشه ثابت کرد .



  15. #15
    نام حقيقي: MAJID,PARMID

    عضو عادی شناسه تصویری parmid
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    آذربايجان غربي
    نوشته
    227
    سپاسگزاری شده
    14
    سپاسگزاری کرده
    112
    با سلام
    در مورد تعویض کارت امروز رفتم MDF و اون کارت معیوب و دیدم عوض کرده بودن ! راستی خود مسئول هم می گفت که کارت هنگ میکنه این اتفاق وقتی میفته که سگنال اضافه وارد کارت میشه ؟



صفحه 1 از 4 1 2 3 4 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

سوئیچ oax

ترانک دیجیتال e1

oax سوئیچ

سوییچ کارین

رفع خرابی خط ای وان

سوئيچ کارین

کارت pri 5300 persiannetworks.com

کارت pri E1تنظیمات e1 as5300نحوه تست خط e1 as5300تنظیمات برای کارین و سیسکوتنطیمات clock در e1 برای کارین و سیسکوoax تعمیر سوئیچکارت pri کاریندستورات سويچ كارينكاركرد خطوط لاين و ترانك كارين 500بوق اشغال مودمراه اندازی برای CRC E1اشغالی بوق e1 سیسکوقیمت کارت PRI کارینبوق اشغال خط ایوانسوییچ oaxبوق اشغال خط ای وانoaxسوئیچ سخت افزار سوئیچ oax

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •