نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3
سپاس ها 1سپاس

موضوع: قطع شدن یوزر در ساعات بخصوصی از روی E1

  
  1. #1
    نام حقيقي: مهدی غفاری

    عضو عادی شناسه تصویری netnetnet
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    309
    سپاسگزاری شده
    199
    سپاسگزاری کرده
    93

    قطع شدن یوزر در ساعات بخصوصی از روی E1

    به نام خدا
    سلام

    یوزر های ما از صبح تا ساعت 2 بعد از ظهر هیچ مشکلی ندارند. ولی هر چی به بعد از ظهر و شب نزدیک می شیم مشکلات ما هم زیاد می شوند.
    برای مثال بعد از ظهر کاربر تا وصل می شه پینگ اش (بدون اینکه هیچ سایتی رو باز کنه) یه خط در میون تایم اوت میزنه و هر 4 یا 5 دقیقه دیسکانکت میشه.
    مشخصات شبکه (2 عدد لینک E1 از نوع PRI یک عدد سیسکو AS)

    نتیجه دستور
    show controllers e1

    E1 0 is up.
    Applique type is Channelized E1 - balanced
    Far End Block Errors Detected
    No alarms detected.
    Version info of Slot 0: HW: 4, Firmware: 8, NEAT PLD: 20
    Framing is NO-CRC4, Line Code is HDB3, Clock Source is Line Primary.
    Data in current interval (605 seconds elapsed):
    0 Line Code Violations, 0 Path Code Violations
    0 Slip Secs, 0 Fr Loss Secs, 0 Line Err Secs, 0 Degraded Mins
    0 Errored Secs, 0 Bursty Err Secs, 0 Severely Err Secs, 0 Unavail Secs
    Total Data (last 24 hours)
    12404 Line Code Violations, 216 Path Code Violations,
    1 Slip Secs, 226 Fr Loss Secs, 18 Line Err Secs, 0 Degraded Mins,
    0 Errored Secs, 0 Bursty Err Secs, 11 Severely Err Secs, 215 Unavail Secs
    E1 1 is up.
    Applique type is Channelized E1 - balanced
    Far End Block Errors Detected
    No alarms detected.
    Version info of Slot 0: HW: 4, Firmware: 8, NEAT PLD: 20
    Framing is NO-CRC4, Line Code is HDB3, Clock Source is Line Secondary.
    Data in current interval (611 seconds elapsed):
    0 Line Code Violations, 0 Path Code Violations
    1 Slip Secs, 0 Fr Loss Secs, 0 Line Err Secs, 0 Degraded Mins
    1 Errored Secs, 0 Bursty Err Secs, 0 Severely Err Secs, 0 Unavail Secs
    Total Data (last 24 hours)
    4205 Line Code Violations, 6 Path Code Violations,
    704 Slip Secs, 429 Fr Loss Secs, 21 Line Err Secs, 0 Degraded Mins,
    713 Errored Secs, 0 Bursty Err Secs, 1 Severely Err Secs, 428 Unavail Secs

    و نتیجه دستور
    show modem summary

    Avg Hold Incoming calls Outgoing calls Busied Failed No Succ
    Time Succ Fail Avail Succ Fail Avail Out Dial Ans Pct.
    00:09:07 372 94 60 0 0 60 0 0 1 80%

    با مرکز MDF که صحبت کردم خط ها رو که چک کردن برای نویز (به اصطلاح خودشان: زمین داشتن) گفتند مشکلی نیست.
    البته این رو هم بگم که در ساعات بعد از ظهر که یوزر روی خط است و این مشکل را داریم cpu usage ما اصلا زیاد نیست مشکل پهنای باند هم نداریم در واقع بعد از ظهر چه یک یوزر باشد چه 10 تا همین مشکل رو داریم.



    موضوعات مشابه:
    gunel سپاسگزاری کرده است.

  2. #2
    نام حقيقي: mohammad

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    isfahan
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    سلام
    منم همین مشکل را دارم
    مخصوصا ساعت 12 شب که در حد تیم ملی میشه
    هرچی به مدیر فنی مخابرات هم میگم مثل اینکه دارم با گوسفند حرف می زنم
    دو سه ماهی همین مشکل برام پیش اومده ولی اصلا به کانفیگ روتر دست نزدم
    کلیه تاپیک های این مشکل را هم زیر و رو کردم ولی مشکل از این چیزایی که گفته بودند نبود
    بیشتر مواقع هم برای یوزر ارور 678 میده
    کسی اگه تونسته مشکل را حل کنه یه ندا بده ممنون



  3. #3
    نام حقيقي: mohammad

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    isfahan
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    یادم رفت بگم
    این مشکل خود به خود بعضی ساعات حل میشه



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •