با سلام
من چند روز قبل یه سوال در مورد تغییر CAS به PRI نوشته بودم، ولی به دلیل اینکه موضوع بسته شده بود، مجبور شدم
دوباره "ارسال موضوع جدید" رو بزنم.
به همین دلیل از تمامی دوستان معذرت خواهی میکنم.
و اما مشکل:
مخابرات خطمون رو از CAS به PRI تغییر داده، من هم Access Server رو کانفیگ کردم. وقتی show controller e1 میزنم خط رو UP نشون میده ولی وقتی
با تلفن شماره گیری میکنم، Fast Busy میزنه.
اساتید لطفاً راهنمایی کنند مشکل از کجا میتونه باشه.
این هم از کانفیگ:
کد:isdn switch-type primary-net5 controller E1 0 clock source line primary pri-group timeslots 1-31 interface Serial0:15 ip unnumbered Loopback0 encapsulation ppp isdn switch-type primary-net5 isdn incoming-voice modem no fair-queue no cdp enable ! line 1 30 no flush-at-activation login local modem Dialin modem autoconfigure discovery transport input all autoselect during-login
خروجی show isdn status هم به شکل زیر است:
کد:ISDN Serial0:15 interface dsl 1, interface ISDN Switchtype = primary-net5 Layer 1 Status: ACTIVE Layer 2 Status: TEI = 0, Ces = 1, SAPI = 0, State = TEI_ASSIGNED Layer 3 Status: 0 Active Layer 3 Call
هر دو تا مودم هم بعد از کانفیگ یکبار خاموش روشن کردیم.
راستی، مودم E1 هم Patton 3088 هست، آیا احتیاجی نیست که DIP Switch ها رو تغییر بدم؟؟
در ضمن خط ما هم نویز داره. آیا این باعث میشه که E1 ما UP بشه ولی وقتی زنگ میزینم Fast Busy بخوره؟
ببخشید که یکمی طولانی شد
موضوعات مشابه:
- تغییر بازاریابی شرکت های بزرگ IT و چرخش به Small Business. استفاده حداکثری از این تغییر
- تغییر ساختار شبکه
- تغییر در میزان پهنای باند با تغییر Gateway
- تغییر مدت زمان پیش فرض اطلاع دادن به کاربر برای تغییر رمز قبل از Expire شدن
- تغییر کانفیگ روتر به علت تغییر در خط اینترنت