سلام دوستان
اول بگم که دیدم همچین مشکلی توی فروم مطرح شده ولی به هیچ نتیجه خاصی نرسید. برا همین دوباره مطرح میکنم
نرم افزار اکانتینگ سیب و روتر AS5400 و عدم نمایش Called station ID
با هر کس تماس گرفتم میگفتن اشکال از مخابراته. مخابرات هم میگه از این طرف مشکلی نیست و ما شما رو میفرستیم
کانفیگ روتر رو هم 10 نفر چک کردن. همه میگن مشکلی نیست
چیکار کنیم با این؟
راهی نیست که بشه تست کرد این مسئله رو؟ بدون نرم افزار سیب. که ببینیم اشکال از کجاست. مخابرات یا روتر یا سیب؟
البته من با تل نت به روتر وصل شدم. از اونجا هم که چک کردم کسی که تلفن میزد فقط شماره خودش رو مینداخت و خبری از شماره E1 نبود
موضوعات مشابه:
- تفاوت called-number و calling Number
- Answer Supervision on As5400
- مشکل در Cisco AS5400
- سوال در تفکیک Controller های E1 بر اساس کارتهای شبکه موجود در اکسس سرور یا تعیین دستی Called Number