نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: AS5400 Called station ID

  
  1. #1
    نام حقيقي: Rami

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    Qom
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    Icon14 AS5400 Called station ID

    سلام دوستان

    اول بگم که دیدم همچین مشکلی توی فروم مطرح شده ولی به هیچ نتیجه خاصی نرسید. برا همین دوباره مطرح میکنم


    نرم افزار اکانتینگ سیب و روتر AS5400 و عدم نمایش Called station ID


    با هر کس تماس گرفتم میگفتن اشکال از مخابراته. مخابرات هم میگه از این طرف مشکلی نیست و ما شما رو میفرستیم

    کانفیگ روتر رو هم 10 نفر چک کردن. همه میگن مشکلی نیست

    چیکار کنیم با این؟

    راهی نیست که بشه تست کرد این مسئله رو؟ بدون نرم افزار سیب. که ببینیم اشکال از کجاست. مخابرات یا روتر یا سیب؟

    البته من با تل نت به روتر وصل شدم. از اونجا هم که چک کردم کسی که تلفن میزد فقط شماره خودش رو مینداخت و خبری از شماره E1 نبود



    موضوعات مشابه:





  2. #2
    نام حقيقي: Reza ARYAGOHAR

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری aryagohar
    تاریخ عضویت
    Jul 2003
    محل سکونت
    Sydney ,Australia
    نوشته
    3,056
    سپاسگزاری شده
    942
    سپاسگزاری کرده
    215
    مخابرات called ID رو باید برات بفرسته. ولی این استاندارد نیست و اونها حذف می کنن. پس باید با مدیر سوییچ مخابرات برای این موضوع رایزنی کنی. می دونم برای چی می خوای .
    بهتره بری یک AS دیگه بگیری IN رو به اون وصل کنی چون مخابراتی ها به این سادگی راضی نمی شن



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •