لطفا در این مورد کمک کنید :
من کانفیگ as5300 رو برای
راه اندازی IN یا همون اینتر نت هوشمند میخوام بدونم اصلا کانفیگ خاصی داره روی روتر ؟؟!!!
سوال دوم در مورد کانفیگ های خطوط PRI و cas هست میخوام بدونم دستورش چی هست ؟!
Printable View
لطفا در این مورد کمک کنید :
من کانفیگ as5300 رو برای
راه اندازی IN یا همون اینتر نت هوشمند میخوام بدونم اصلا کانفیگ خاصی داره روی روتر ؟؟!!!
سوال دوم در مورد کانفیگ های خطوط PRI و cas هست میخوام بدونم دستورش چی هست ؟!
یک جستجو بکن. قبلا بحث شده
[QUOTE=aryagohar;227757]یک جستجو بکن. قبلا بحث شده[/QUOTE]
ممنونم از راهنماييتون اما اگه سوالي داشتم اينجا مطرح ميكنم لطفا پاسخ بديد
[QUOTE=aryagohar;227757]یک جستجو بکن. قبلا بحث شده[/QUOTE]
دوباره سلام
هرچی گشتم و جستجو کردم با هر گزینه ای که به ذهنم رسید چیزی پیدا نکردم لطفا لینک بدین اگه میدونین کجا هست
[QUOTE=vahdani_d;227847]دوباره سلام
هرچی گشتم و جستجو کردم با هر گزینه ای که به ذهنم رسید چیزی پیدا نکردم لطفا لینک بدین اگه میدونین کجا هست[/QUOTE]
[url]http://forum.persiannetworks.com/f73/t16055.html[/url]
[QUOTE=SADEGH65;227857][url]http://forum.persiannetworks.com/f73/t16055.html[/url][/QUOTE]
مرسي خيلي كمكم كرد ما اون مشكل چطوري حل شد ؟؟!!
ي همچين موضوعي رو هم ما داشتيم كه با ريست كردن دستگاه مخابرات حل شده بود البته مخابراتيها مي گفتن كانفيگ ما اشتبست اما خلاصه با ي ريست شدن همه چيز درست شد اين كل جريانشه ميگم شايد بدرد كسي خوره
دوستانم خطشون رو از cas به PRI تغيير دادن حالا بگذريم چقدر اذت شدن و چي شد ميرم سر اصل موضوع
در حدود 1 هفته در گير اين تغييرات بوديم كه مخابراتيها ميگتند تنظيمات ما درسته و جاي مشكل نداره (كه بنده خدا راست ميگت اما..) ما هم ميگفتيم كانفيگ ما درسته و مشكلي نداره البته از لحاظ فيزيكي مشكلي نداشتيم و همه چيز درست بود اما ما مي خواستيم called number و callr ID روي روتر فعال بشه تا IN راه بندازيم اين ديگه پير مارودراورد چون هر چي ميگفتيم كانفيگ ما درسته اونا زير بار نميرفتن كه آقا ما فلانجا اين رو راه انداختيم نميدونم پكت كالر آيدي با كالد آيدي با هم فرستاده ميشه و ...
خلاصه ي روز صبح ديديم همه چيز درسته در صورتي كه ما هيچ كاري نكردم و گفتيم بيخيل بزار هر كاري كه ميخوان خودشون انجام بدن ...
بعد روز 6 يا هفتم ي روز صبح ديديم همه چيز درست شده گفتيم مشكل چي ود جواب ندادن و گفتن شمااحتمالا كانفيگتون رو عوض كردين و از اين حرفها ...
خلاصه ي دوستي تو مخابرات داشتم كه ازش در ان مورد سوال كرديم باورتون نميشه چي اگه بگم مشكل ما چطور حل شد ...
همه كانفيگهاشون درست بود و هيچ مشكلي نداشت اما مشكل با ريست كردن دستگاه مخابرات حل شد كه ما هم اصلا صداشو در نياورديم ...
دوست عزيز شايد مشك شما هم با ان كار حل بشه به مخابرت بگيد يك بار ريست كنند چون احتمالا كانفيگ كردن ما كانفيگها ننشسته