صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 22

موضوع: DCشدن شدید روی AS

  
  1. #1
    نام حقيقي: میثم پورهاشمی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری meysam22us
    تاریخ عضویت
    Oct 2004
    محل سکونت
    Khozestan
    نوشته
    527
    سپاسگزاری شده
    224
    سپاسگزاری کرده
    220

    DCشدن شدید روی AS

    با سلام به دوستان خوبم


    من چند روز که با مشکل روبرو هستم و اون هم دیسکانکت شدن یوزرها به طور مداوم هست . به مخابرات مراجعه کردم بعد از مراجعه به مخابرات چند ساعتی مشکل حل میشه این زمان حتی به یک روز هم می رسه ولی دوباره مشکل بر میگرده و دوباره یوزرها دیسکانکت می شوند . این روند به حدی زیاد هست که غیر فابل فبول است .


    من می خوام بدونم مشکل از کجا نشئت میگیره



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: saeed,hadizadeh

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    rasht
    نوشته
    28
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    as چیه ؟
    چون منم همین مشکل رو داشتم اما الان بهتر شده



  3. #3
    نام حقيقي: Abolfazl Rahmani

    خواننده شناسه تصویری ghasr
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    محل سکونت
    Kalat e Nader
    نوشته
    483
    سپاسگزاری شده
    52
    سپاسگزاری کرده
    216
    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam22us نمایش پست ها
    با سلام به دوستان خوبم


    من چند روز که با مشکل روبرو هستم و اون هم دیسکانکت شدن یوزرها به طور مداوم هست . به مخابرات مراجعه کردم بعد از مراجعه به مخابرات چند ساعتی مشکل حل میشه این زمان حتی به یک روز هم می رسه ولی دوباره مشکل بر میگرده و دوباره یوزرها دیسکانکت می شوند . این روند به حدی زیاد هست که غیر فابل فبول است .


    من می خوام بدونم مشکل از کجا نشئت میگیره
    چه اطلاعات کاملی !
    حد اقل بگید از کی اینطوری شده ؟ آخرین تغییرات چی بوده ؟ تو مخابرات چه کاری انجام میشه که مشکلتون حل میشه ؟


    ویرایش توسط ghasr : 2008-05-30 در ساعت 12:00 AM

  4. #4
    نام حقيقي: Abolfazl Rahmani

    خواننده شناسه تصویری ghasr
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    محل سکونت
    Kalat e Nader
    نوشته
    483
    سپاسگزاری شده
    52
    سپاسگزاری کرده
    216
    نقل قول نوشته اصلی توسط saminerteb نمایش پست ها
    as چیه ؟
    چون منم همین مشکل رو داشتم اما الان بهتر شده
    Access Server !



  5. #5
    نام حقيقي: Yaser

    عضو غیر فعال شناسه تصویری y_yavari
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    نوشته
    381
    سپاسگزاری شده
    42
    سپاسگزاری کرده
    18
    ISP های دیگر شهر هم این مشکل را دارند؟ اگر کلاک ایوانهای بهم بخوره معمولا این مشکل بوجود میاد و 2 روز هم طول میکشه تا رفع بشه! مشهد 2 سال پیش یکبار همچین اتفاقی افتاد و همه ISP ها 2 روز مشکل دیسکانکتی شدید داشتند . البته خیلی شدید یعنی هر یوزر 4 یا 5 دقیقه بیشتر نمی تونست کانکت باشه



  6. #6
    نام حقيقي: میثم پورهاشمی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری meysam22us
    تاریخ عضویت
    Oct 2004
    محل سکونت
    Khozestan
    نوشته
    527
    سپاسگزاری شده
    224
    سپاسگزاری کرده
    220
    من درست از تاریخ 1/3/1387 تا الان این مشکل رو دارم .

    اقدامات انجام شد ه از طرف مخابرات فقط انداختن مشکل روی سیستم های ما بوده ولی با پافشاری ما خط و بمونهای خطی خودشون رو تغییر دادند و خط جدید ایجاد کردند ولی تنها این اقدامات باعث بهبود موقت شده در حد چند ساعت یا در نهایت 24 ساعت میشه و دوباره بر میگرده به حالت قبل .

    این مشکل درست از ساعت 11 صبح شروع میشه و در ساعت 4 یا 5 عصر خاتمه پیدا میکنه و یا کمتر میشه به طوری که الان که این مطلب رو مینویسم یوزری هست که 75 دقیق است متصل شده و قطع ارتباط نشده است .

    اقدامات انجام شده توسط بنده هم نویز گیری کامل سیمهای داخلی تعویض کراس E1 بیم مودم و access server کنترل اتصال زمین و حتی در یک مرحله reset کردن access server بوده است .

    کمترین زمان اتصال 5 ثانیه و بیشترین زمان اتصال 10 دقیق در زمانی است که مشکل پیش می آید .

    اظهارات مخابرات تماماً بر اشکال در access server و یا مودم e1 ما است .



  7. #7
    نام حقيقي: Yaser

    عضو غیر فعال شناسه تصویری y_yavari
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    نوشته
    381
    سپاسگزاری شده
    42
    سپاسگزاری کرده
    18
    مودم ایوان چیست؟



  8. #8


    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jun 2005
    نوشته
    97
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    15
    سلام
    آقاي پورهاشمي ما پارسال همسايمون ساختمون سازي ميكرد وقت جوشكاري چراغ آلارم مودماي ايوان روشن ميشد كل يوزرا dc ميشدن اينم چك كنيد



  9. #9
    نام حقيقي: alireza

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    نوشته
    41
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    0
    بیشتر این مشکلان از مخابرات اگه As باشه همیشگی میشه نه موقت ما هم اینمشکلو داشتیم ولی با اسرار مخابرات یه سری کابل ها که به کافو میرفت ویه سری دیگه که به پای مودمها میرفت رو عوض کرد حل شد.به as دست نزن که از اون نیست.نمدون چرا همه تا به یه مشکل بر میخورن میرن سراغ اکسس!!!!



  10. #10
    نام حقيقي: میثم پورهاشمی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری meysam22us
    تاریخ عضویت
    Oct 2004
    محل سکونت
    Khozestan
    نوشته
    527
    سپاسگزاری شده
    224
    سپاسگزاری کرده
    220
    مودم ها پتن هستند و تا 3.5 کیلومتر تنظیم شده اند در صورتی که فاصله ما تا مرکز مخابرات کمتر از 1200 متر است .

    پروتکل e1 هم تریببل چت هست AS هم 5300 هست مدل سال 1998 آپدیت 2000 دیگه نمی دونم مشکل میتونه از چی باشه


    کسی اگه از نشانه های خرابی روی مودم های AS و یا مودم های e1 چیزی بلد هست به من بگه لطفاً



  11. #11
    نام حقيقي: Abolfazl Rahmani

    خواننده شناسه تصویری ghasr
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    محل سکونت
    Kalat e Nader
    نوشته
    483
    سپاسگزاری شده
    52
    سپاسگزاری کرده
    216
    کابلی رو که از زیر زمین رفته نمیشه گفت چقدر فاصله ایجاد میکنه ! هرچند در مورد شما هرچقدر هم که که پیچ در پیچ باشه باز هم 3.5 کیلومتر نمیشه. من مشکل قطعی لینک و پیام مشغولی رو داشتم. مال من هم با تعویض کابل چند ساعتی خوب شد و دیگه خراب شد. یه مودم نو واف گرفتم و کارم راه افتاد. مودم ها در کنار هم با اتصال کابل نظیر Handshake میکنن و SNR بالایی هم دارند اما وقتی میبردیم مرکز دوباره ارتباط نداشتیم. وقتی واسه تعمیر فرستادم گفتن یکی از کانال هاش مشکل پیدا کرده بوده.
    .
    جالب اینجاست که حتی 2 مودم واف هم مثل هم نیست. یه مودم نو تهیه کنید یا مانت بگیرید و تست کنید بد نیست.



  12. #12
    نام حقيقي: Yaser

    عضو غیر فعال شناسه تصویری y_yavari
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    نوشته
    381
    سپاسگزاری شده
    42
    سپاسگزاری کرده
    18
    وضعیت SNR مودم چیست ؟ شما با دستور Show Controller E1 0 در روتر ببینید روی خط Frame Lost دارید؟ ضمنا Earth خیلی مهم است حتما هم به مودم و هم به روتر یک کابل ارت وصل کنید.
    احتمال خرابی در مودم هست بهتر است اگر به مودم دیگری دسترسی ندارید با مخابرات هماهنگی کنید و روتر خود را به سالن دستگاه برده و با کابل مستقیم ایوان را به آن متصل کنید سپس تنظیمات Authentication روتر را تغییر دهید و از همانجا به روتر با خط تلفن وصل شوید ببینید مشکل دیسکانکتی هست؟ اگر نبود مشکل از مودم و یا کابل هست اگر هم بود که جسارتا سر خود را به دیوار بزنید چون این مربوط به شانس هست و دخلی به مسائل فنی ندارد !!!



  13. #13
    نام حقيقي: میثم پورهاشمی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری meysam22us
    تاریخ عضویت
    Oct 2004
    محل سکونت
    Khozestan
    نوشته
    527
    سپاسگزاری شده
    224
    سپاسگزاری کرده
    220
    جناب یاوری شانس در این موارد دخلی نداره همانگونه که نمیتونیم با دعا خوندن قطعه الکترونیکی سوخته و یا ماشین منفجر شده رو دوباره سالم کنیم . این مشکل مثل اینکه همه جای این مملکت شایع شده هرچی خرابی هست میگن درست میشه انشاالله

    البته بنده رو میبخشید اینطور بی پروا صحبت می کنم آقا جان دستگاه خراب این مخابرات رو که خدا از آسمون نفرستاده که حالا خودش بیاد درست کنه یا شانسکی خود به خود درست بشه . والا من دیگه عصب زدم از دست این مخابرات آقا خرابی باید همیشگی باشه نمیشه دو روز سالم باشه 10 ساعت خراب دوباره 2 روز سالم 10 ساعت خراب .

    باز هم درخواست می کنم دوستانی که در مورد علائم خرابی روتر و یا مودم های ایوان چیزی می دونن لطفاً به بنده بگن .

    در ضمن کابل ارت رو باید به کجای مودم متصل کنم لطفاً این مورد رو هم بگید .


    ویرایش توسط meysam22us : 2008-05-31 در ساعت 08:20 AM علت: افزایش متن

  14. #14
    نام حقيقي: Yaser

    عضو غیر فعال شناسه تصویری y_yavari
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    نوشته
    381
    سپاسگزاری شده
    42
    سپاسگزاری کرده
    18
    من شوخی کردم قصد جسارت نداشتم !

    وضعیت خط را از داخل روتر چک کردید؟

    اگر UPS دارید که ارت را به UPS وصل کنید کافیه ، اما اگر ندارید پشت مودم اگر جائی برای اتصال ارت داشت (دفترچه مودم را نگاه کنید) که هیچ اگر نداشت به بدنه مودم وصل کنید



  15. #15
    نام حقيقي: yaser

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    khorasan shomali
    نوشته
    65
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    8
    تازه اول راهید ماهم این مشکل رو داشتیم.خودتون اذیت نکنین .کابل از مودم به asازچه نوعی استفاده میکنید؟
    ما هم این مشکلات رو در خراسان شمالی داشتیم.به مخابرات بگین خط مرکزی ایوان شما رو عوض کنن.
    100 بار هم زنگ بزنین مخابرات میگن مشکل ندارن.شماپا فشاری بکنید که مشکل از طرف اونا هست.
    خوب بنده خداها دانش این کار رو ندارن .


    ghasr سپاسگزاری کرده است.

صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

علت دیسکانکت شدن

SNR

پروتكلe1

از کار انداختن dc

÷روتکل bacp

stu 1 روی loopback

dcشدن

نحوه کراس کردن کافوهای access

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •