اخيرا کاربران گزارش داده اند که در حين کار کردن به فواصل خيلي کوتاه دچار قطعي مي شوند با بررسي Log سيستم متوجه شديم که اين مشکل از مدت زيادي وجود داشته !!! براي رفع مشکل تمام تجهيزات بررسي گرديد حتي اقدام به تعويض مودم ايوان و اکسس سرور نموديم ولي مشکل مرتفع نگريد تا اينکه با مکاتبه هاي زيادي که با مخابرات استان انجام داديم نسبت به زوج سيم ايوان از MDF تا مرکز نيز اقدام گرديد ولي همچنان مشکل وجود دارد لازم به ذکر است که کاربراني که با مرکز ما دچار اين مشکل هستند در صورتي که با مرکز ديگري اتصال برقرار نمايند اتصال پايداري دارند لطفا اگر تجربياتي در اين زمينه داريد در اختيار ما بزارين و اگر راه نرم افزاري براي چک کردن وجود نويز هست راهنمايي بفرماييد چون من تمام دستگاه ها رو به ارت وصل کردم باز هم مشکل وجود داره ؟؟
در ضمن ما براي اتصال خط ايوان به اکسس سرور از کابل استاندارد استفاده نميکنيم و رنگ بندي که براي کابل استفاده شده با کابل استاندارد فرق مي کنه
اگه کابل بايد رنگ بندي خاصي داشته باشه لطفا توضيحات لازم رو بدين
با تشکر