-
سکوت روی خط E1
سلام
سال نو همه مبارک
دوستان کمک کنید - اگه کسی تجربه داره بگه
آقا ما یه جابجایی 2 روز قبل از عید انجام دادیم. بعد از جابجایی خط E1 بوق اشغال میزد
بچه های PCM سه روز تمام دارن میام و میرن مودم را تست کردن مشکل داشت به جاش یه مودم بهتر و نو گذاشتیم خط فیزیکی را هم عوض کردیم. با تجهیزات شون که تست می کنن هیچ مشکلی نیست. ولی وقتی با خط تلفن شماره می گیریم نه کانکت میشه و نه بوق اشغال می زینه ، سکوت محض ،
اگه دوستان کسی همچین مشکلی قبلاً داشته ، لطفاً راهنمایی کنه. از 2 روز قبل از عید تا حالا از شرکت بیرون نرفتم( مثلاً عیده دیگه!!!)
-
از مرکز مخابراتی که ازش ایی وان گرفتید باید علت را جویا بشید
ما خودمون مشابه این مسئله را اشتیم ولی وقتی که درست شد گفتند در کانفیگ ایی وان تغییراتی دادند (مثلاٌ 5 رقم را به خودمان بر میگردانند- یه همچین چیزهایی میگفتند) درست شد
-
اگه به سکوت میخوره احتمالا مشکل از کانفیگت هست.بزار تا ببینیم.
-
امروز بالاخره درست شد.
معلوم هم نشد عیب از مودم بود یا تنظیمات مودم
فقط بعد از آزمایش چند نوع مودم ، یکی از مودم ها جواب داد.
-
شما از چه مودمی استفاده می کنی ؟
.
یعنی مشکلت از تنظیمات سوییچ مخابرات نبود ؟