صفحه 2 از 2 اولیناولین 1 2
نمایش نتایج: از شماره 16 تا 18 از مجموع 18

موضوع: e1

  
  1. #16
    نام حقيقي: NEF

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    40
    سپاسگزاری شده
    13
    سپاسگزاری کرده
    0
    اگر فرض کنیم که شرط کار و کاسبی خوب جلب رضایت مشتری است، مسلماٌ باید در این جهت حرکت کرد اما از طرفی این مسیر هزینه بر خواهد بود. پس ناچار مجبور به TRADE OFF خواهیم شد. حالا مساله اینجاست که مرز رضایت و نازضایتی کجاست؟ شدت نارضایتی چفدر است؟ دلیل نارضایتی چیست؟ راه حل اقتصادی کدام است؟

    معیار شما از نارضایتی کاربران چیست؟؟ آیا صرفاٌ تعداد شکایات یا نسبت شکایات به کل مشتریان؟ یا شدت شکایات؟؟
    میزان رضایت از رقبای شما در چه حد است؟

    کاربران عادی دلیل نارضایتی را تنها ممکن است کندی، قطعی یا اشغالی خطوط عنوان کند اما ایا منظور از کندی پایین بودن پهنای باند است یا Packet Loss بالا؟ یا Delay بیش از حد؟

    و پس از یافتن دلیل آیا راه حل پیش شماست یا مشکل از UP level service provider ای است که شما از او سرویس گرفته اید؟

    البته شاید در خیلی از موارد استفاده از روش آزمون و خطا و تهیه Band Width اضافه راحت تر، کم هزینه تر و کم دردسر تر باشد

    البته شاید تعریف کلاس های سرویس متفاوت با پهنای باند های مختلف و صد البته قیمت های متفاوت راه کار مناسبی باشد، به هر حال هر چقدر پول بدهند به همان مقدار آش تناول کنند.


    با عرض پوزش ار پاسخ غیر فنی!!!


    ali_aaa، M-r-r و ghasr سپاسگزاری کرده‌اند.

  2. #17
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    نه جنب اسدی، اتفاقا نکات ظریفی عنوان شده که برای من جالب بودن و مطمئنا سایرین هم ممکنه ازش استفاده کنند..


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  3. #18


    خواننده
    تاریخ عضویت
    Dec 2003
    نوشته
    259
    سپاسگزاری شده
    38
    سپاسگزاری کرده
    15
    پهنای باند 512 برای تا 20 یوزر معمولی خیلی خوبه
    برای بیشتر از 20 تا با افزایش تعداد سرعت کاربرا پایین تر میاد
    به بیشتر از 25 هم که برسه دیگه خیلی کم میشه.

    راه حل پیشنهادی من:
    پهنای باند 1024 بگیرید
    اگه نمی تونین ADSL بدین وایرلس را هم برای کاربرایی که سرعت بالاتر و دائمی می خوان(مخصوصاً ادارات و شرکت ها) به خدمات تون اضافه کنید.



صفحه 2 از 2 اولیناولین 1 2

کلمات کلیدی در جستجوها:

روش حل مشکل packet loss

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •