اکسز سرور من گاهی اوقات در قطع کاربران تلفنی دچار مشکل میشه .
اما در مورد عمده کاربران این وضعیت اتفاق نمی افته .
مشکل از کجاست ؟
Printable View
اکسز سرور من گاهی اوقات در قطع کاربران تلفنی دچار مشکل میشه .
اما در مورد عمده کاربران این وضعیت اتفاق نمی افته .
مشکل از کجاست ؟
بقیه کاربراتون چه جورین؟
تنظیمات مربوط به همه ی کاربرا یکسان هست . اما بعضی از کاربران ارتباطشون قطع میشه و بعضی نه
عجب
[quote=darklove;158914]عجب[/quote]
خسته نباشید !
timeout رو چقدر set کردی ؟
این گزینه در کدوم قسمت تنظیم میشه ؟
Config میشه دید
[quote=shabake_karan;159021]timeout رو چقدر set کردی ؟[/quote]
قسمت time out در کجا باید تعریف شود ؟
و مقدار صحیح متعلق به آن چقدر باید باشد ؟
در قسمت Line
modem answer-timeout 10
[quote=DaNi_84;159170]در قسمت Line
modem answer-timeout 10[/quote]
ببخشید اما آیا این قسمت مربوط به پاسخگویی به کاربر پشت خط نیست !؟ :blink:
اول مشخص کنید این کاربران مرموط به چه یوزر هایی هستند.رو آنالوگ یا دیجیتال-اکانتیگ شما چیه-چه تنظیماتی کردید روش-از اول به همین صورت بوده یا نه-و.........
این که هزار تا نکته داره توش دوست گرامی
[quote=network_pr;159206]اول مشخص کنید این کاربران مرموط به چه یوزر هایی هستند.رو آنالوگ یا دیجیتال-اکانتیگ شما چیه-چه تنظیماتی کردید روش-از اول به همین صورت بوده یا نه-و.........
این که هزار تا نکته داره توش دوست گرامی[/quote]
بعید میدونم چیزی به این سادگی اینقدر نکته داشته باشه !!
به هر صورت :
اکسز سرور من سیسکو 5300 هست که در حال حاضر دو لینک ایوان فعال روش دارم . بالتطبع اون خطوط من دیجیتال خواهد بود . (البته بین آنالوگ و دیجیتال و اتصال اونها به سرور و قطعشون من نفهمیدم چه تفاوتی هست که شما اینقدر روش دقت داشتین)
اکانتینگ من Nttacplus هستش . بابت تنظیمات متوجه منظورتون نمیشم
بله از اول به همین صورت بوده و ......................