صفحه 1 از 3 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 31

موضوع: قطع مکرر ارتباط

  
  1. #1


    خواننده شناسه تصویری davood_mir
    تاریخ عضویت
    Mar 2006
    نوشته
    330
    سپاسگزاری شده
    17
    سپاسگزاری کرده
    28

    قطع مکرر ارتباط

    سلام خدمت دوستان عزیز:
    سه - چهار روز هست که روزی 2 ساعت ارتباط من قطع میشه. من شبکه داخلی را ping می کنم ولی مخابرات را نه. ذو روز اول گفتند crc بالاست . و line protocol من down می شد . من هم سیم کشی داخل را عوض کردم و مشکل حل شد و crc صفر شد.
    اما ذر دو روز اخیر بدون اینکه line protocol من down بشه من ارتباط ندارم.روی روتر هم همه چیز به نظر عادی هست. آیا کسی به چنین مشکلی برخورد کرده.( مودم tellaps - روتر as5300 ) مخابراتی ها می گند مشکل از روتر من.

    ممنون



  2. #2
    نام حقيقي: هاشم سکاکی

    عضو عادی شناسه تصویری milad22
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    iran
    نوشته
    2,050
    سپاسگزاری شده
    320
    سپاسگزاری کرده
    197
    آی پی مخابرات رو پینگ میکنی؟
    اگه هم میتونی سریال روترت رو بذار رو یه سریال دیگه.



  3. #3
    نام حقيقي: شاهین غرقی

    خواننده شناسه تصویری webgard3
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    محل سکونت
    iran/shiraz
    نوشته
    3,401
    سپاسگزاری شده
    1040
    سپاسگزاری کرده
    147
    چند روز پیش منم این مشکلو داشتم ولی خفیف تر هر از گاهی bandwidth میشد صفر برای یه دقیقه دوباره درست میشد. هر چی زنگ می زدم زیر بار نمیرفتن و تا می گرفت مشکلم حل شده بود می گفتن نه ما مشکلی نمیبینیم.
    ولی مشکل از مخابرات بود چون من هیچ کاری نکردم و الان درست شده.



  4. #4
    نام حقيقي: مهدي

    عضو عادی شناسه تصویری herus_deus
    تاریخ عضویت
    May 2004
    نوشته
    986
    سپاسگزاری شده
    328
    سپاسگزاری کرده
    164
    نقل قول نوشته اصلی توسط webgard3 نمایش پست ها
    چند روز پیش منم این مشکلو داشتم ولی خفیف تر هر از گاهی bandwidth میشد صفر برای یه دقیقه دوباره درست میشد. هر چی زنگ می زدم زیر بار نمیرفتن و تا می گرفت مشکلم حل شده بود می گفتن نه ما مشکلی نمیبینیم.
    ولی مشکل از مخابرات بود چون من هیچ کاری نکردم و الان درست شده.
    منم دقيقا همين مشكل رو داشتم و مطمئن بودم كه از مخابراته الان حل شده



  5. #5


    خواننده شناسه تصویری davood_mir
    تاریخ عضویت
    Mar 2006
    نوشته
    330
    سپاسگزاری شده
    17
    سپاسگزاری کرده
    28
    وقتی ارتباط قطع می شه دیگه مخابرات را ping نمی کنم. و تازه همه چیز هم عادی به نظر می رسه. سریال را هم عوش کرئم ولی تاثیری نداشت . البته یک بار با تعویض سریال درست شد ولی ذیگه نشد. شاید اوندفعه هم شانسی بود. به هر حال مخابرات می گه مشکل از طرف خودتون.
    ببینم به نظر شما احتمال داره مشکل از روتر باشه. آخه من یک بار flash آن را عوض کردم البته 2 ماه پیش و تا حالا هم مشکلی نداشت.



  6. #6
    نام حقيقي: میثم پورهاشمی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری meysam22us
    تاریخ عضویت
    Oct 2004
    محل سکونت
    Khozestan
    نوشته
    527
    سپاسگزاری شده
    224
    سپاسگزاری کرده
    220
    با سلام به شما دوست و همکار من

    البته همه ما این مشکل رو داریم و یا داشتیم من هم بعد از اینکه از روی سیستم تلپس به روی سیستم الکاتل انتقال پیدا کردم درت با همین مشکل روبرو شدم و بعضی مواقع هنوز با این مشکل روبرو میشم که باند وید یکمرتبه به صفر می رسد چند ثانیه باقی می مونه و بعد دوباره به حال اول برمیگرده بعد از کلی دست کاری به این نتیجه رسیدم در زمان قطعی با یکی از دوستان و همکاران که روی سیستم الکاتل بود تماس بگیرم در او لحظه ایشون هم درست با مشکلی مانند من مواجه بود .

    پس نتیجه جالب اینه که دوست من به سیسمت دست نزن اشکال از فرستنده بی سواد است .



  7. #7


    خواننده شناسه تصویری davood_mir
    تاریخ عضویت
    Mar 2006
    نوشته
    330
    سپاسگزاری شده
    17
    سپاسگزاری کرده
    28
    دوست عزیز ممنون از توجه شما
    مشکل من این که این قطعی از چند ثانیه و دقیقه بیشتر و دیشب حدود یک ساعت و نیم قطع بود و من همه کاری کردم نشد و یکدفعه خودش درست شد.



  8. #8
    نام حقيقي: Reza ARYAGOHAR

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری aryagohar
    تاریخ عضویت
    Jul 2003
    محل سکونت
    Sydney ,Australia
    نوشته
    3,056
    سپاسگزاری شده
    943
    سپاسگزاری کرده
    215
    برای اطمینان یه Log Server نصب کن و log روترت رو بگیر و ببین در اون لحظه خاص قطعی خبری از Down شدن Line Protocol هست یا نه.



  9. #9


    خواننده شناسه تصویری davood_mir
    تاریخ عضویت
    Mar 2006
    نوشته
    330
    سپاسگزاری شده
    17
    سپاسگزاری کرده
    28
    سلام من همین الان دوباره قطع شدم و هنوزم وصل نشدم . line protocol هم up هست و هیچ چیز غیر عادی دیده نمی شه. الان نیم ساعت قطعم و نمی دونم چکارکنم.لطفا کمک کنید



  10. #10


    خواننده شناسه تصویری davood_mir
    تاریخ عضویت
    Mar 2006
    نوشته
    330
    سپاسگزاری شده
    17
    سپاسگزاری کرده
    28
    بازم سلام
    من fastethernet را sh و سپس no sh کردم مشکلم حل شد. حالا نمی دونم این بارم اتفاقی بود یا نه؟
    کسی نظری نداره؟



  11. #11
    نام حقيقي: دانیال احمدی زاده

    عضو ویژه شناسه تصویری DaNi_84
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    1,586
    سپاسگزاری شده
    738
    سپاسگزاری کرده
    307
    fast?! مگه به سریال وصل نیست؟



  12. #12


    خواننده شناسه تصویری davood_mir
    تاریخ عضویت
    Mar 2006
    نوشته
    330
    سپاسگزاری شده
    17
    سپاسگزاری کرده
    28
    چرا به سریال وصل هست .ولی من اون را sh,no sh کردم اتفاقی نیفتاد. گفتم شاید با fast این کار را بکنم درست بشه که شد. چون ip روتر را به fast دادیم.!



  13. #13
    نام حقيقي: هاشم سکاکی

    عضو عادی شناسه تصویری milad22
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    iran
    نوشته
    2,050
    سپاسگزاری شده
    320
    سپاسگزاری کرده
    197
    از تو روتر پینگ میزنی یا از سیستم؟



  14. #14


    خواننده شناسه تصویری davood_mir
    تاریخ عضویت
    Mar 2006
    نوشته
    330
    سپاسگزاری شده
    17
    سپاسگزاری کرده
    28
    از تو روتر



  15. #15
    nkm
    nkm آنلاین نیست.
    نام حقيقي: Ali, Niknam

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری nkm
    تاریخ عضویت
    Mar 2003
    محل سکونت
    Iran - Fars - Shiraz
    نوشته
    2,552
    سپاسگزاری شده
    519
    سپاسگزاری کرده
    197
    این اتفاق زیاد پیش میاد و دلیلش علاوه بر مخابرات عدم داشتن ارت مناسب هست و دیگری تجهیزات تقلبی

    همیشه سعی کنید روتر را از هرجا که میخرید بخرید ولی کارت ون اون را از یک جای مناسب تهیه کنید


    subzero_icecity سپاسگزاری کرده است.
    بزودی دوباره برمیگردم!
    ------
    علی نیکنام
    ali { a@t } niknam.ir

صفحه 1 از 3 1 2 3 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

password 7 0055415550

فرق سيستم آلكاتل با تلپس

break limit مشکل قطعی

حل مشکل http:www.<no_ip_address>.com:8080

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •