با سلام به همگی
ما یم مشکل داریم و اول اینه که یوزرها وقتی connect میشوند شماره اونها نمی افته بلکه شماره ما می افته بنظر مشا مشکل کجاست
باتشکر
موضوعات مشابه:
|
با سلام به همگی
ما یم مشکل داریم و اول اینه که یوزرها وقتی connect میشوند شماره اونها نمی افته بلکه شماره ما می افته بنظر مشا مشکل کجاست
باتشکر
موضوعات مشابه:
سلام.
اقا یک کم توضیح بدی دستگاهات چیه، accounting ات چیه، مودم هات چیه، خط هات e1 هست یا آنالوگ و یه کلیتی درباره ISP شاید بشه یه کمکی کرد.
as5300 با یک خط e1 و پهنای باند 256k و modem simence olaf plus و مودم دیتای cisco 878
خط e1 ما هم از نوع pri می باشد .
با دستور show isdn active توی سیسکو ببین اصلأ تلفن یوزر ها میفته؟
میشه بگی شماره یوزر ها رو کجا میبینی؟
تماس بگير مخابرات. مشكل از اونجاست. خيلي راحت ميتونن برات درستش كنن.
در نرم افزار ispm شماره یوزرها را همان شماره خودمان می بینم
نرم افزار اکانتینگ ما ispm است
تو سیسکو چک کردین اصلا شماره میفته یا نه؟
chetori mitavanam dar cisco in kar ra anjam daham . aghayan ma tazeh kar hastim
برات دستورشو نوشتم که.
به دستگاه telnet کن.اونجا دستوری رو که دادم وارد کن.
اگر آشنائی نداری با چیزهائی که گفتم یک روز که ISP بودی زنگ بزن برات انجام بدم.
استاد معظم يه زنگ به مخابرات بزن بيخود كانفيگ روترتم به هم نريز
آقایان سلام
شرکت غول پیکر مخابرات هم زیر بار نمی رود و می گوید تمام تنظیمات ما درست است . ما چه بکنیم با این خیل عظیم بی سوادان
آقا کاری رو که گفتم انجام دادی؟
یک چیزی همیشه یادت باشه و اون اینکه اول تمامی تستهای لازم رو انجام بده و آخر مخابرات.
این رو از دو جهت میگم.
اول اینکه ممکنه ممکنه مشکل از سمت خودت باشه و مخابراتیها که سخت جواب آدم رو میدن مگر اینکه آشنا باشن، کلی وقت تلف میکنی تا بالاخره میفهمی از خودت بوده.
دوم اینکه وقتی از همه چیز مطمئن شدی میری سراغ مخابرات و اونموقع با دست پر میری و نمیتونن گردن نگیرن.
این تستی که بهت گفتم رو انجام دادی؟
شما تنها isp شهر هستي يا نه؟
اگه نيستي از همكارا بپرس ببين اونا همين مشكلو دارن يا نه اونوقت ميفهمي مشكل از كجاست.