نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7

موضوع: آیا من مشکل دارم ؟

  
  1. #1


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    نوشته
    287
    سپاسگزاری شده
    41
    سپاسگزاری کرده
    107

    آیا من مشکل دارم ؟

    درود !
    وقتی از(router2611) روترinterface s0/0 جزئیات گرفته می شود عبارت زیر مرا فکری کرده .

    11429 input errors ,3859 CRC , 1760 frame ,… , 5810 abort

    اعداد دائما افزایش دارند .مشکل چیست ؟
    موفق باشید... .


    ویرایش توسط NOBOADY : 2006-09-21 در ساعت 02:00 PM





  2. #2
    نام حقيقي: هاشم سکاکی

    عضو عادی شناسه تصویری milad22
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    iran
    نوشته
    2,050
    سپاسگزاری شده
    320
    سپاسگزاری کرده
    197
    بله دوست عزیز.
    مسیر فیزیکی سیم خصوصی خودتون تا مخابرات رو چک کنید.



  3. #3


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    نوشته
    287
    سپاسگزاری شده
    41
    سپاسگزاری کرده
    107
    مشکل دیگری دخیل میتواند باشد یا خیر ؟
    موفق باشید... .



  4. #4
    نام حقيقي: Saman Nasrollahi

    عضو عادی شناسه تصویری saman_nn2000
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    574
    سپاسگزاری شده
    101
    سپاسگزاری کرده
    28
    دوست عزیز:
    علاوه بر موردی که آقا میلاد فرمودند ...
    اتصالات مودم ها رو ( چه سمت خودت و چه سمت مخابرات ) حتما چک بفرما...
    در ضمن مودمی که برای این خط leased استفاده می کنی ، چه مارکی داره؟
    (مثلا در مودم های patton بعد یک عمر مفید حدود 2 یا 3 سال چنین مشکلی چندان غیر عادی نیست)

    و مورد آخرهم ..تغییرات در حرارت محیط را چک کن و یا جدیدا وسیله ای به محیط isp ، که نویز بالایی ایجاد می کند ( مثلا کولر گازی) اضافه نکردی؟



  5. #5
    نام حقيقي: سام قراچه

    عضو غیر فعال شناسه تصویری matrixco.sec
    تاریخ عضویت
    Aug 2005
    محل سکونت
    ایران - خوزستان
    نوشته
    419
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    23
    با چه دستوري مي شه اين شمارنده ها رو صفر كرد ؟



  6. #6


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    محل سکونت
    Mazandaran
    نوشته
    11
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    سلام

    این مشکل رو ما هم داریم . اولا" با Ping تست کنید و ببینید Packet Lost زیاده یا نه . ما پس از بررسی و تست زیاد متوجه شدیم که مودم Patton با Multiplexer سیستم انتقال مخابرات مدل FM4500 از شرکت Metrodata روی اینترفیس V.35 خوب هماهنگ نمیشه و این مشکل رو ایجاد می کنه . راه چاره اش هم تعویض مودمها یا سیستم انتقال در مرکز مخابرات است .شما هم بررسی کنید و ببینید آیا این مسئله هست یا نه .
    http://www.metrodata.co.uk/products/...ultiplexer.htm
    ضمنا" برای پاک کردن شمارنده ها از دستور زیر استفاده کنید .
    clear counters s0/0


    ویرایش توسط Jani : 2006-11-02 در ساعت 07:26 PM





  7. #7


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    نوشته
    287
    سپاسگزاری شده
    41
    سپاسگزاری کرده
    107
    نقل قول نوشته اصلی توسط Jani
    سلام

    این مشکل رو ما هم داریم . اولا" با Ping تست کنید و ببینید Packet Lost زیاده یا نه . ما پس از بررسی و تست زیاد متوجه شدیم که مودم Patton با Multiplexer سیستم انتقال مخابرات مدل FM4500 از شرکت Metrodata روی اینترفیس V.35 خوب هماهنگ نمیشه و این مشکل رو ایجاد می کنه . راه چاره اش هم تعویض مودمها یا سیستم انتقال در مرکز مخابرات است .شما هم بررسی کنید و ببینید آیا این مسئله هست یا نه .
    http://www.metrodata.co.uk/products/...ultiplexer.htm
    ضمنا" برای پاک کردن شمارنده ها از دستور زیر استفاده کنید .
    clear counters s0/0
    از لطف شما متشکرم .
    مشکل ما از وجود نویز بسیار زیادی بود که مانیتوری در اتاق فنی ایجاد می کرد ,بعد از خارج کردن آن مشکل حل شد .
    موفق باشید... .



کلمات کلیدی در جستجوها:

سیستم انتقال FM4500

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •