درود !
وقتی از(router2611) روترinterface s0/0 جزئیات گرفته می شود عبارت زیر مرا فکری کرده .
11429 input errors ,3859 CRC , 1760 frame ,… , 5810 abort
اعداد دائما افزایش دارند .مشکل چیست ؟
موفق باشید... .
|
درود !
وقتی از(router2611) روترinterface s0/0 جزئیات گرفته می شود عبارت زیر مرا فکری کرده .
11429 input errors ,3859 CRC , 1760 frame ,… , 5810 abort
اعداد دائما افزایش دارند .مشکل چیست ؟
موفق باشید... .
ویرایش توسط NOBOADY : 2006-09-21 در ساعت 02:00 PM
بله دوست عزیز.
مسیر فیزیکی سیم خصوصی خودتون تا مخابرات رو چک کنید.
مشکل دیگری دخیل میتواند باشد یا خیر ؟
موفق باشید... .
دوست عزیز:
علاوه بر موردی که آقا میلاد فرمودند ...
اتصالات مودم ها رو ( چه سمت خودت و چه سمت مخابرات ) حتما چک بفرما...
در ضمن مودمی که برای این خط leased استفاده می کنی ، چه مارکی داره؟
(مثلا در مودم های patton بعد یک عمر مفید حدود 2 یا 3 سال چنین مشکلی چندان غیر عادی نیست)
و مورد آخرهم ..تغییرات در حرارت محیط را چک کن و یا جدیدا وسیله ای به محیط isp ، که نویز بالایی ایجاد می کند ( مثلا کولر گازی) اضافه نکردی؟
با چه دستوري مي شه اين شمارنده ها رو صفر كرد ؟
سلام
این مشکل رو ما هم داریم . اولا" با Ping تست کنید و ببینید Packet Lost زیاده یا نه . ما پس از بررسی و تست زیاد متوجه شدیم که مودم Patton با Multiplexer سیستم انتقال مخابرات مدل FM4500 از شرکت Metrodata روی اینترفیس V.35 خوب هماهنگ نمیشه و این مشکل رو ایجاد می کنه . راه چاره اش هم تعویض مودمها یا سیستم انتقال در مرکز مخابرات است .شما هم بررسی کنید و ببینید آیا این مسئله هست یا نه .
http://www.metrodata.co.uk/products/...ultiplexer.htm
ضمنا" برای پاک کردن شمارنده ها از دستور زیر استفاده کنید .
clear counters s0/0
ویرایش توسط Jani : 2006-11-02 در ساعت 07:26 PM
از لطف شما متشکرم .نوشته اصلی توسط Jani
مشکل ما از وجود نویز بسیار زیادی بود که مانیتوری در اتاق فنی ایجاد می کرد ,بعد از خارج کردن آن مشکل حل شد .
موفق باشید... .