نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 از مجموع 9

موضوع: مشکل با Caller ID

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    نوشته
    148
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    مشکل با Caller ID

    سلاممن به تازگی ISPUtil رو نصب کردم اما Caller ID نرم افزار فعال نیست .سوال کردم گفتند به ماژول ی که روی روتر دارید برمیگرده (مازول ساپورت نمیکنه). میخواستم بدونم آیا واقعا مشکل از ماژول هست یا اینکه Config خاصی رویه روتر احتیاج هست تا کالر آیدی فعال بشه؟ممنون.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Iman Mansouri

    عضو غیر فعال شناسه تصویری shabake_karan
    تاریخ عضویت
    Apr 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    1,050
    سپاسگزاری شده
    369
    سپاسگزاری کرده
    12
    دوست عزیز Caller ID باید که از طرف مخابرات ( Service Provide) شما پشتیبانی بشه. چون که شمار رو ائن ارسال می کنه .این کار توسط CPN یا CPNM انجام میشود. ( Calling Party Number Message) . خوب زمانی که شما تماس می گیری این اطلاعات توسط Telco سما فرستاده می شود.
    1. Phone Number
    2. و اینکه این تلفن فرستاده بشه یا نه.

    شما برای اینکه از این سرویس استفاده کنید باید که تجهیزات شما V23 و V92 رو پشتیبانی کنند.




  3. #3


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    نوشته
    148
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط shabake_karan
    دوست عزیز Caller ID باید که از طرف مخابرات ( Service Provide) شما پشتیبانی بشه. چون که شمار رو ائن ارسال می کنه .این کار توسط CPN یا CPNM انجام میشود. ( Calling Party Number Message) . خوب زمانی که شما تماس می گیری این اطلاعات توسط Telco سما فرستاده می شود.

    1. Phone Number
    2. و اینکه این تلفن فرستاده بشه یا نه.

    شما برای اینکه از این سرویس استفاده کنید باید که تجهیزات شما V23 و V92 رو پشتیبانی کنند.
    سلام ممنون از جوابتون منظور شما از اینکه تجهیزات باید V23 و V92 رو پشتیبانی کنه, کدوم تجهیزات هست؟ من در حال حاضر از یه ماژول NM32 و مودمهای اکسترنال استفاده میکنم.ممنون از لطفتون.



  4. #4


    عضو عادی شناسه تصویری vahsha1
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    نوشته
    916
    سپاسگزاری شده
    208
    سپاسگزاری کرده
    83

    با سلام

    دوست عزیز
    اگه کمی دقت داشته باشید و راجع به سیستمهای نمایشگر شما ره تلفن مطالعه بفرمایید
    خواهید دید این سیستم رو ی برنامه کنترل اعتبار شما در صورتی فعال می شود که شما از سرویس PRI يا همون e1 از نوع پرایمری استفاده نمایید و در خطوط آنالوگ همچین چیزی امکان پذیر نیست

    خلاصه کلام که روی خطوط آنالوگ به این صورت که در نرم افزار کنترل اعتبار شما شماره کاربر نمایش داده شود امکان پذیر نیست



  5. #5


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    نوشته
    148
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط vahsha1
    دوست عزیز
    اگه کمی دقت داشته باشید و راجع به سیستمهای نمایشگر شما ره تلفن مطالعه بفرمایید
    خواهید دید این سیستم رو ی برنامه کنترل اعتبار شما در صورتی فعال می شود که شما از سرویس PRI يا همون e1 از نوع پرایمری استفاده نمایید و در خطوط آنالوگ همچین چیزی امکان پذیر نیست

    خلاصه کلام که روی خطوط آنالوگ به این صورت که در نرم افزار کنترل اعتبار شما شماره کاربر نمایش داده شود امکان پذیر نیست
    سلام
    ممنون از جوابتون
    پس با این اوضاع و طبق فرموده شما با وجود این که مخابرات ما کالر آیدی رو ساپورت میکنه اما چون خطوط ما آنالوگ هست باید بیخیال این موضوع بشم.



  6. #6
    نام حقيقي: Iman Mansouri

    عضو غیر فعال شناسه تصویری shabake_karan
    تاریخ عضویت
    Apr 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    1,050
    سپاسگزاری شده
    369
    سپاسگزاری کرده
    12
    شما الان از چه تجهیزاتی استفاده می کنی و چه Trunk رو از مخابرات گرفتی ؟ بعد هم ببخشید یه سوال مگه خط تلفن ثابت شهری e1 است اونم از نوعه PRI که Caller ID رو پشتیبانی می کنه ؟ اگر مخابرات برای خطوط داره پشتیبانی می کنه یعنی دیجیتال هستش ؟ مگه e1 چیه ؟ اونم چند تا خط دیجیتال شهری ؟ به نظر این جواب منطقی نمیاد ؟ اگر دلیل بهتری هست لطفا توضیخ دهید