صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 24

موضوع: Error 721 !!!!!

  
  1. #1


    عضو غیر فعال شناسه تصویری PoorSam
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    نوشته
    45
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0

    Icon8 Error 721 !!!!!

    دوستان سلام



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط PoorSam : 2006-07-30 در ساعت 10:51 PM

  2. #2
    نام حقيقي: مسعود یارمحمدی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری masood_y
    تاریخ عضویت
    Dec 2004
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته
    909
    سپاسگزاری شده
    150
    سپاسگزاری کرده
    116
    این مشکلی که وگوئی دقیقاً بعد از دو روز که از reload اکسس سرور گذشت در وشه؟



  3. #3


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    محل سکونت
    Teh,Bu
    نوشته
    24
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام
    این مشکل وقتی پیش میاد که روتر هنگ می کنه .بعضی مواقع با هایپر ترمینال می شه به روتر وصل شد و بعضی مواقع هم با کمبود memory مواجه می شین .این قضیه ارتباطی به اون چیزایی که چک کردین نداره.


    ویرایش توسط aa982 : 2005-11-04 در ساعت 02:34 AM

  4. #4
    نام حقيقي: مسعود یارمحمدی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری masood_y
    تاریخ عضویت
    Dec 2004
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته
    909
    سپاسگزاری شده
    150
    سپاسگزاری کرده
    116
    موضوعی هم که من تو ذهنم بود دقیقاً همین کم آوردن memory بود. حالا اگر این مشکل از لحاظ زمانی منظم و دقیق باشه که دیگه یه چیز دیگه است.
    شما چک کنید ببینید به وجود آمدن این مشکل دوره خاصی داره؟



  5. #5


    عضو عادی شناسه تصویری vahsha1
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    نوشته
    916
    سپاسگزاری شده
    208
    سپاسگزاری کرده
    83

    با سلام

    دوست عزیز
    اگه برات امکان داره ram rotereto test bezan
    ham boot
    va ham run



  6. #6


    عضو عادی شناسه تصویری taysay
    تاریخ عضویت
    Nov 2005
    نوشته
    146
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    1
    ببینید دوست عزیز
    ممکنه بفرمایید که سیستم Earth شما چه جوری هاست؟
    دقیقاً توضیح بدین. این بلا چند سال پیش البته با یه نحو دیگه ای سر من اومده بود.
    من میدونم خوابیدن ISP یعنی چی.
    به هرحال اگه فکر می کنید بخواهید زودتر نتیجه بگیرید، می تونید برام ایمیل بزنید.
    اگه مشکلتون حل شد ، بعدش انشاله نتایج رو اینجا مینویسیم تا سایر دوستان
    هم استفاده بکنند.
    taysay.mutlu@gmail
    می تونید آف هم بزارید تو یاهو:
    taysay_mutlu@yahoo


    ویرایش توسط taysay : 2005-11-06 در ساعت 02:20 AM

  7. #7


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    نوشته
    46
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام
    من تازه به ای بحث رسیدم
    من فکر می کنم earth شما برق رو تخلیه نمی کنه
    اونو خوب با اهمتر چک کنید
    اینکه بعد از 2 یا 3 روز این مشکل پیش می اد دقیقا همین است
    در ضمن اگه از ups هم استفاده می کنی می تونه این نویز رو ایجاد کنه
    اگه earth رو خیلی وقته زدی می تونه مفصلهای زیر زمینی دچار زنگ زدگی شده باشه
    امیدوارم این مشکل زود حل بشه چون isp خابیدن بد دردیه



  8. #8


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2004
    نوشته
    346
    سپاسگزاری شده
    13
    سپاسگزاری کرده
    13
    check your fastethernet Interface and change it to ethernet interface then check it agian..



  9. #9
    نام حقيقي: مسعود یارمحمدی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری masood_y
    تاریخ عضویت
    Dec 2004
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته
    909
    سپاسگزاری شده
    150
    سپاسگزاری کرده
    116
    قبل از این مشکل سیم ارت اکسس سرور شما به کجا متصل بود؟



  10. #10


    عضو عادی شناسه تصویری taysay
    تاریخ عضویت
    Nov 2005
    نوشته
    146
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    1
    نقل قول نوشته اصلی توسط rezakafitehrani
    سلام
    من تازه به ای بحث رسیدم
    من فکر می کنم earth شما برق رو تخلیه نمی کنه
    اونو خوب با اهمتر چک کنید
    اینکه بعد از 2 یا 3 روز این مشکل پیش می اد دقیقا همین است
    در ضمن اگه از ups هم استفاده می کنی می تونه این نویز رو ایجاد کنه
    اگه earth رو خیلی وقته زدی می تونه مفصلهای زیر زمینی دچار زنگ زدگی شده باشه
    امیدوارم این مشکل زود حل بشه چون isp خابیدن بد دردیه
    دوست عزیز ببینید، اولاً ارت برای تخلیه برق نیست . ثانیاً ارت ( یا بهتر بگم اتصال ارت ) رو نمیشه با اهمتر اندازه گیری کرد، و یه ابزاری بنام ارت سنج باید وجود داشته باشه.



  11. #11


    عضو عادی شناسه تصویری taysay
    تاریخ عضویت
    Nov 2005
    نوشته
    146
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    1

    ببینید، اصولا مبحث ارتینگ روی تجهیزات سیسکو خیلی مهم است، هر چند که
    در مورد اکسس روتز 5300 و یا 5350 ( که معمولاً برای ایوان استفاده میشه) برخی
    از دوستان سعی میکنند این مطلب رو غیر مهم جلوه بدن.
    من درست متوجه منظورتون نشدم، یعنی شما هیچ ارتینگی تا حالا نداشتین و تازه
    امروز با یه سیم به شوفاژ وصل کردی؟؟ به هر حال نمیشه گفت راه حل مطمئنی
    به نظر برسه. ( با توجه به بدبختی هایی که بنده متحمل شده ام)
    در ضمن یه چیز رو هم به من بگین و اون اینکه موقعی که این مشکل وجود داشت
    ( منظورم زمانی هست که به قول خودتون ISP خوابیده بود) آیا با یه تلفن معمولی
    شماره ایوان خودتون رو گرفتی که ببینی میره روی مودم یا اینکه اصلاً مثل این می مونه که
    کسی گوشی رو ور نمیداره؟
    با بنده در ارتباط باشید.
    سعید







  12. #12


    عضو عادی شناسه تصویری taysay
    تاریخ عضویت
    Nov 2005
    نوشته
    146
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    1
    اگر منظورتون این هست که تا حالا ارت شما با روتر متصل نبوده موارد زیر رو لطفاً انجام بدین:
    اولاً میزان اهم ارت رو اندازه بگیرید(برای اینکار ابزاری بنام ارت سنج لازمه که معمولاً توی ادارت برق هست اگه ازشون درخواست کنید معمولاً میان اینکارو براتون انجام میدن) پیشنهاد می کنم که اگر فاصله فیزیکی چاه ارت با جایی که تجهیزات هست زیاد باشه، سعی کنید اندازه ارت رو همونجایی بسنجید که دیستگاهها هست. اندازه ارتتون باید تقریباً بین 1.5 تا 4 اهم باشه. زیاد و کمش دردسر سازه.
    ثانیاً با یه سیم افشان مسی ( نمره 16 یا 25 خوبه) ارت رو به دسته ماژول روتر و پیچهای بیرونیش وصل کنید.
    ثالثاً برای جلوگیری از تاثیر الکترومغناطیسی UPS و مسایل نویز حتماً UPS رو هم ارت بکنید.
    رابعاً کابل برق تجهیزات ( مخصوصاً روتر) رو به ارت وصل کنید ( یعنی از کابل برق ارت دار استفاده بکنید.



  13. #13


    عضو عادی شناسه تصویری taysay
    تاریخ عضویت
    Nov 2005
    نوشته
    146
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    1
    ببینید آقای پورسام عزیز
    همونطوری که قبلاً هم گفتم بحث ارتینگ شاید مصیبت بارترین بحث باشه، و لازمه که شما خیلی سریع دست به کار بشید.
    اول از همه بگم که هیچ آلارم و LOG خاصی که شما رو به این مشکل برسونه نمیتونید روی روترتون پیدا بکنید و هر Error های احتمالی هم اگه بده شما رو کاملاً منحرف میکنه.البته بنده قبلاً هم گفتم که ارت با شوفاژ چندان مطمئن به نظر نمیاد.( تقصیر خودتون شد که حرف ما رو پشت گوش انداختین)
    آیا شما ارت رو سنجیدین؟ اگر نه که باید سریع دست به کار بشید،
    پیشنهاد من در حال حاضر برای در آمدن از این وضعیت اینه که یک میله ارت تهیه بکنید ( یک میله با طول 1.5 تا دو متر از جنس فولاد و با روکش مسی، ) که اصلاح فنی اش میله ROD (راد) است، می تونید از ابزار فروش ها تهیه کنید اگه تو شهرتون پیدا نشد از یه آشنا خواهش کنید که سریعاً از تهران ( خیابان لاله زار با قیمت تقریب 5-6 تومن) براتون بگیره و سریع با اتوبوسی چیزی ارسال بکنه. این میله رو توی زمین ( نه توی طبقات آپارتمان، بلکه دقیقاً جایی که زیرش دیگه هیچی نیست) و البته یه جایی که تقریباً خاکش هم مرطوب لاشه فرو کنید ( فقط 5-10 سانتی مترش رو بیرون نگه دارید) بعد به اون طریق که قبلاً گفتم با یه سیم مسی افشان با ضخامت حداقل 25 به روتر و غیره وصل بکنید.
    و بعد از اون سریعاً چاه ارت رو تست بکنید، اگه ارتش به درد بخور بود که هیچی و گرنه باید سریعاً به فکر یه چاه ارت جدید ( و با اصول و حساب کتاب) باشید.
    باز برای بقیه داستان هم بنده در خدمت هستم.
    ( البته داخل پرانتز یه نصیحت تجربی هم بهتون بکنم، احتمالاً با تماسهای خیلی زیاد کاربراتون مواجه هستید، شما این وسط که دارین سعی می کنین مشکلتون رو حل بکنید نباید اجازه بدین که وجهه تون تو شهر خراب بشه، و حتی از این آب گل آلود ماهی هم بگیرید توصیه ام اینه که تا مطمئن شدن از حل شدن مساله ، وجود مشکل رو گردن مخابرات بندازین)
    موفق باشید



  14. #14


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2005
    نوشته
    121
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    1
    سلام دوست عزیز

    شما از کانفیگ صحیح اکسس سرور مطمئن هستید؟
    ما این مشکل رو داشتیم ، البته به این صورت که در یک بازه زمانی تقریبا قابل پیش بینی ( تقریبا هر 30 ساعت یا کمتر) خط ایوان اشغالی میزد یا سکوت بود و باید حتما اکسس سرور ری ست میشد تا مشکل برطرف میشد
    ما همه چیزو تغییر دادیم ، یه ارت جدید ، تعویض مودمهای ایوان ، تعویض خطی که از مخابرات داده بودن و انجام تست BR رو اون خط و مطمئن شدن از اینکه خط نویز نداره ، حتی از نظر سخت افزاری به اکسس سرور هم شک کردیم و تعویض کردیم ! ولی مشکل برطرف نشد
    تا اینکه کانفیگ اکسس سرور رو تصحیح کردیم به این شکل که با اینکه یه ایوان داشتیم همه کنترلرهای ایوان رو تنظیم کردیم ( تنظیمات مربوط به clock source و تنظیمات مربوط به pri (ایوان ما از نوع pri هست.) )
    واینطوری بود که الحمدلله مشکل حل شد ، مشکلی که چند ماه درگیرش بودیم.



  15. #15


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2005
    نوشته
    121
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    1
    سلام

    ظاهرا درست حدس زدم
    فکر میکنم اکسس سرورتون 5350 هست
    در اینصورت تنظیمات clock source نمیخواد انجام بدین

    همه کنترلرهای ایوانتون رو از حالت shutdown خارج کنید و تنظیمpri-group timeslots 1-31 رو روش انجام بدید ، تنظیمات framing رو هم بذارید
    به احتمال خیلی زیاد مشکل شما هم حل میشه
    چون ظاهرا با اینکه ما ایوان رو رو یه کنترلر خاص میذاریم ولی به صورت رندم انتخاب میشه

    در ضمن بهتره در interface Serial3/x:15 هم تنظیمات زیر رو قرار بدین( x از 0 تا 7)

    isdn switch-type primary-net5
    isdn incoming-voice modem
    no cdp enable

    انشاالله که مشکلتون برطرف میشه
    موفق باشید.



صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

رفع ارور 721 vpn

eror721

راه حل ارور 721

حل مشکل ارور 721error 721 vpnراه حل برطرف کردن خطای 721وی پی انeroor721رفع مشکل ارور 721vpn ارور 721error 721 nttac error 721 یعنی چی؟ارور 721مودمرفع مشكل error 721 vpnERROR 721برای اتصال به اینترنتمشکل eror721خطای 721 در vpnحل ارور 721 vpnerror 721حل مشکل ارور 721 در vpn NTTacerror 721یعنی چهchang port vpn to nttacplus erorr 721eror721 vpneror 721مشکلerror 721در وي پي انحل مشکل ارور 721 در vpn

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •