-
Error 718 in AS5300
سلام
یک روتر 5300 را با یک خط E1 راه اندازی کردم.
بجز 2-3 تا کاربر بقیه حتی خود من وقتی میخوام وصل بشم خطای 718 را میگیرم.
718 . مهلت بر قراري تماس PPP پايان پذيرفته است .
[CODE]
aaa new-model
!
!
aaa authentication login no-tac enable
aaa authentication ppp default group radius none
aaa authorization exec START-STOP group radius none
aaa authorization network START-STOP group radius none
aaa accounting nested
aaa accounting update newinfo
aaa accounting exec default start-stop group radius
aaa accounting network default start-stop group radius
aaa accounting system default start-stop group radius
aaa session-id common
[/CODE]
-
سلام دوست عزیز
اگه اکانتینگ شما روی LAN باشه و هیچ مشکل ارتباطی بین اکانتینگ و AS5300 نباشه این ایراد از نویز روی خط E1 شما خواهد بود. یکبار show controller e1 بزنید و نتیجه رو اینجا بذارین تا بهتر بتونیم قضاوت کنیم.
-
من برای اکانتینگ از ibs دارم استفاده میکنم.
من حتی سرور اکانتینگ را قطع کردم. بعضی از کاربرها بدون کدکاربری وصل میشوند ولی بیشترشون خطای 718
[CODE]
E1 0 is up.
Applique type is Channelized E1 - balanced
No alarms detected.
alarm-trigger is not set
Version info of slot 0: HW: 1, PLD Rev: 11
Framer Version: 0x8
Manufacture Cookie Info:
EEPROM Type 0x0001, EEPROM Version 0x01, Board ID 0x49,
Board Hardware Version 3.1, Item Number 800-3883-02,
Board Revision B0, Serial Number 18268296,
PLD/ISP Version 0.1, Manufacture Date 26-Feb-2000.
Framing is CRC4, Line Code is HDB3, Clock Source is Line Primary.
Data in current interval (538 seconds elapsed):
0 Line Code Violations, 0 Path Code Violations
0 Slip Secs, 0 Fr Loss Secs, 0 Line Err Secs, 0 Degraded Mins
0 Errored Secs, 0 Bursty Err Secs, 0 Severely Err Secs, 0 Unavail Secs
Total Data (last 70 15 minute intervals):
122 Line Code Violations, 29222 Path Code Violations,
506 Slip Secs, 4338 Fr Loss Secs, 18 Line Err Secs, 6 Degraded Mins,
21 Errored Secs, 0 Bursty Err Secs, 76 Severely Err Secs, 4348 Unavail Secs
[/CODE]
-
سلام دوست عزيز
من هم همين مشكل رو دارم . شما وقتي اين مشكل براتون پيش مياد اول چك كنيد ببينيد در اين لحظه Cpu Load و Memory Load شما چقدر است .من چك كردم .هروقت اين دوتا مخصوصا Cpu Load بالا باشه اين مشكل پيش مياد. و براي User ها 718 ميزنه .
اگر چك كردي و ديدي كه مشكل Cpu Load داري من يك تاپيك زدم بنام Cpu Load . ميتوني اون رو بخوني . جند روز مشكل من حل شد با راهنما ئي يكي از دوستان . ولي باز الان من اين مشكل رو دارم .
بهتره يكسري از Port هات رو ببندي .
با تشكر
-
سلام
اینترنت هنوز وصل نیست. در ضمن با یک کاربر روی خط هم همین مشکل هست.
به نظرم مشکل با اکانتینگ و یا تنظیمات AAA هست.
کسی با نرم افزار [B]IBS[/B] کار نکرده؟
با NTTACPlus هم مشکل پیدا کردم. وقتی یک کاربر میام تعریف میکنم خطای cannot save file. cannot get temporary file size.
میده!!!
-
NTTacPlus تان را تنظیم کنید که از Database برای ذخیره اطلاعات استفاده کند.
-
دوست عزیز شما خطاهی زیادی رو خططون هست 4338 Fr Loss Secs احتمال 90 درصد میدم که خط فیزیکی شما دارای مشکل نویز باشه. از مخابرات بخواید خط فیزیکی رو برای نویز چک کنه.
-
مشکل من حل شد.
سرور 2 تا ip داشت و چون دسترسی به یکی از آنها تعریف شده بود، ایجاداشکال میشد.
یک مشکل جدیدی هم که پیش آمده بود، قطع شدن اینترنت از ساعت 7-8 شب تا 8 صبح بود!!!!
با کلی پیگیری از مخابرات و انجام تستهای مختلف، معلوم شد که مشکل از نویز خطوط برق روشنایی شهر بود!!!!
با تغییر مسیر خط تلفن به یک پست دیگه، این مشکل هم حل شد.
فقط یک مشکل باقی مانده و آنهم قطع نشدن کاربران توسط ibs میباشد....