نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 از مجموع 5

موضوع: DC شدن زیاد کاربران

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2004
    نوشته
    96
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    DC شدن زیاد کاربران

    سلام به دوستان گرامی

    من جدیدا یه مشکل پیدا کردم

    یوزرها زنگ می زنند و می گن که هر 3 یا 4 دقیقه dc میشیم

    من خطوطم E1 است


    این هم پیغام NTTAC

    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): NAS-IP-Address = 1.2.3.4
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): NAS-Port = 16
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): NAS-Port-Type = Async
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): User-Name ="gita30004"
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Acct-Status-Type = Stop
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Acct-Authentic = RADIUS
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Service-Type = Framed
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Acct-Session-Id ="000000AB"
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Framed-Protocol = PPP
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Framed-IP-Address = 1.2.3.4
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Acct-Terminate-Cause = Session-Timeout
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Acct-Input-Octets = 2841
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Acct-Output-Octets = 2328
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Acct-Input-Packets = 32
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Acct-Output-Packets = 24
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Acct-Session-Time = 243
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RADIUS attribute (request): Acct-Delay-Time = 0
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# START THREAD: 'RadiusAcctThread', id=0x934
    #03-05-2005 08:07:09# RAD_ACCT 1.2.3.4:1646[D0]:Accounting STOP record for 'gita30004'
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RemoveUser: removing 'gita30004' NAS=1.2.3.4' port='Async16'
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# Charging for user 'gita30004': mins=4, minsinitial=600, minsleft=400, minsextra=0
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# RAD_ACCT 1.2.3.4:1646[D0]:Sending RADIUS reply code=5, id=0xD0, length=20
    #03-05-2005 08:07:09 DEBUG# EXIT THREAD: 'RadiusAcctThread', id=0x934

    لطف کنید راهنمایی کنید



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Saman Nasrolahi

    عضو عادی شناسه تصویری saman_nn2000
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    574
    سپاسگزاری شده
    101
    سپاسگزاری کرده
    28
    دوست من سلام:
    به احتمال زیاد این مشکلی که فرمودی به مشخصات فیزیکی خطوط E1 ت بر می گرده...نویز و سایر عوامل محیطی عامل اصلی این نوع مشکلات هستش...تماسی با مخابرات بگیر و از لحاظ وضعیت خط..و یا کار کردن آنها روی خطوط( مثلا کابل برگردانی یا ...) اطلاعاتی بگیر...و وضعیت خطوط E1 رو هم با Sh Controller E1 بررسی کن و در صورت امکان اینجا بنویس....
    موفق باشی..



  3. #3


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2004
    نوشته
    96
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    Status of ontrollers E1
    --------------------------------
    1 0 is up.
    Applique type is Channelized E1 - balanced
    Cablelength is Unknown
    No alarms detected.
    Version info of Slot 0: HW: 1, Firmware: 4, PLD Rev: 11
    Framer Version: 0x8
    Manufacture Cookie Info:
    EEPROM Type 0x0001, EEPROM Version 0x01, Board ID 0x49,
    Board Hardware Version 3.1, Item Number 800-3883-2,
    Board Revision B0, Serial Number 18268536,
    PLD/ISP Version 0.1, Manufacture Date 19-Feb-200.

    Framing is NO-CRC4, Line Code is HDB3, Clock Source is Line Primary.
    Data in current interval (737 seconds elapsed):
    0 Line Code Violations, 0 Path Code Violations
    0 Slip Secs, 0 Fr Loss Secs, 0 Line Err Secs, 0 Degraded Mins
    0 Errored Secs, 0 Bursty Err Secs, 0 Severely Err Secs, 0 Unavail Secs



  4. #4
    نام حقيقي: Saman Nasrolahi

    عضو عادی شناسه تصویری saman_nn2000
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    574
    سپاسگزاری شده
    101
    سپاسگزاری کرده
    28
    تا اون جایی که من به ذهنم می رسه خط E1 کاملا نرمال ه و مشکلی نداره..
    اون مورد خطوط مخابرات رو چک فرمودی..؟( کابل برگردانی و یا کار روی خطوط)
    در ضمن Earth سیستم رو هم چک کنی بد نیست..و همینطور وضعیت حرارتی ( دما) محیط شبکه ت...
    امیدوارم که هر چه زودتر مشکلت حل شه..



  5. #5


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2005
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    دوست عزیز من هم همچین مشکلی رو داشتم

    با آزمایش راههای زیاد فهمیدم که کسانی که روی خطشون خدمات ویژه انتظار مکالمه فعال هست این مشکل رو دارن
    که کاربران با غیر فعال کردن انتظار مکالمه (Call waiting ) مشکلشون حل شده
    امید وارم که مشکل شما هم به این صورت حل بشه

    --------------------------------------------------
    email: s.sepahi@gmail.com


    ویرایش توسط siamak_r : 2005-05-13 در ساعت 09:32 AM

کلمات کلیدی در جستجوها:

cablelength is unknown e1

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •