نمایش نتایج: از شماره 1 تا 11 از مجموع 11
سپاس ها 6سپاس
  • 1 توسط Catman
  • 1 توسط ghasem248
  • 2 توسط EVERAL
  • 1 توسط Catman
  • 1 توسط Moripalang

موضوع: بلاک شدن IP اینترنت

  
  1. #1
    نام حقيقي: علی قنبری

    عضو عادی شناسه تصویری irmacfa
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    48
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    37

    بلاک شدن IP اینترنت

    سلام دوستان من از شرکت isp , اینترنت بصورت wan ارتباط میکتروتیک دارم .
    حالا هاستی که سایتم روش هست بخاطر رفرش زیاد بلاک شده ، با پشتیبانی هاست تماس گرفتم میگن از سمت ما بلاک نیست با isp تماس بگیرید.
    شرکت Isp هم میگه از سمت ما بلاک نیست
    ولی وقتی دستور tracert میزنم تو ای پی های isp میمونه! حالا سوالم اینجاست ما ای پیمون ثابته چکار کنیم برای رفع بلاک

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk



  2. #2
    نام حقيقي: Ped

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    71
    سپاسگزاری شده
    29
    سپاسگزاری کرده
    24
    اگه آی پی استاتیک ندارید ، بعیده بلاک شده باشید.. چون تغییر میکنه و در هر صورت آزاد میشید. ممکنه مشکل از جای دیگه باشه



  3. #3
    نام حقيقي: علی قنبری

    عضو عادی شناسه تصویری irmacfa
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    48
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    37
    نقل قول نوشته اصلی توسط Catman نمایش پست ها
    اگه آی پی استاتیک ندارید ، بعیده بلاک شده باشید.. چون تغییر میکنه و در هر صورت آزاد میشید. ممکنه مشکل از جای دیگه باشه

    IP که استاتیک هست چون بستر ما وایلرس میکروتیک هست مستقیم از شرکت ISP میگیریم



  4. #4
    نام حقيقي: Ped

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    71
    سپاسگزاری شده
    29
    سپاسگزاری کرده
    24
    پس قطعا از سمت هاست بلاک شده اگه میگین به خاطر رفرش بوده.


    irmacfa سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: علی قنبری

    عضو عادی شناسه تصویری irmacfa
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    48
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    37
    نقل قول نوشته اصلی توسط Catman نمایش پست ها
    پس قطعا از سمت هاست بلاک شده اگه میگین به خاطر رفرش بوده.
    والا سمت هاست میگن که بلاک نشده
    همچنین تریس میگیریم از دروازه ای اس پی هم رد میشه ولی باز تو ای پی ها میمونه خیلی جای تعجبی داره هر دو شرکت هاستینگ و isp میگن نشده



  6. #6
    نام حقيقي: Gh

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    محل سکونت
    Ahvaz
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    21
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام
    لطفا درصورت امکان ip مربوطه را اعلام کنین


    irmacfa سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: علی قنبری

    عضو عادی شناسه تصویری irmacfa
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    48
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    37
    نقل قول نوشته اصلی توسط ghasem248 نمایش پست ها
    سلام
    لطفا درصورت امکان ip مربوطه را اعلام کنین
    85.133.186.150



  8. #8
    نام حقيقي: Rmin Rezaeimehr

    عضو ویژه شناسه تصویری EVERAL
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    574
    سپاسگزاری شده
    502
    سپاسگزاری کرده
    566
    نوشته های وبلاگ
    6
    حالا هاستی که سایتم روش هست بخاطر رفرش زیاد بلاک شده

    سلام

    سایتی که Publish کردید چه نوع سرویسی ارائه میده؟ چطور تشخیص دادید بخاطر Refresh زیاد وضعیت Block شده است؟ ( فازغ از حملات مبتنی بر وب، بدلیل Refresh زیاد Block شده یعنی اینکه توسط یک مکانیزم مسدود کننده در سطح شبکه و زیرساخت (شبکه داخلی و خارجی) این پیکربندی انجام و تشخیص داده شده و وب سرویس ازدسترس خارج شده است). پیغام مربوطه به Block چیست؟ اطمینان دارید که وضعیت سرویس و نت ورک Host در دسترس هست؟ (منظورم اینه زمان Trace از Source مربوط به اینترفیس Public IP اینکارو انجام بدید نه از IP مربوط به LAN) آیا در مجموعه WAF دارید؟ آیا Mirror سایت دارید؟
    اگر ابزار Netflow دارید ترافیک های ورودی و خروجی رو بررسی کنید، اطمینان حاصل کنید که اتک در لایه سرویس رخ نداده باشد. Log مربوط به قطعی سرویس را برای ISP و Hosting به صورت مکتوب ارسال کنید و جواب مستند ازشون دریافت کنید. وضعیت Firewall و تجهیزات امنیتی در مجموعه رو بررسی کنید و اطمینان کسب کنید که بخاطر پیکربندی امنیتی وضعیت سرویس مد نظرتون به مود Block تغییر نکرده است. در صورتی که تغییراتی در شبکه طی 48 ساعت گذشته ایجاد کردید (Update - تغییر پلتفرم، سخت افزار نرم افزار و ...) حتی الامکان Rool Back کنید.



    aqfery و irmacfa سپاسگزاری کرده‌اند.
    !It's possible to change your life at any time

  9. #9
    نام حقيقي: Ped

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    71
    سپاسگزاری شده
    29
    سپاسگزاری کرده
    24
    نقل قول نوشته اصلی توسط EVERAL نمایش پست ها

    سلام

    سایتی که Publish کردید چه نوع سرویسی ارائه میده؟ چطور تشخیص دادید بخاطر Refresh زیاد وضعیت Block شده است؟ ( فازغ از حملات مبتنی بر وب، بدلیل Refresh زیاد Block شده یعنی اینکه توسط یک مکانیزم مسدود کننده در سطح شبکه و زیرساخت (شبکه داخلی و خارجی) این پیکربندی انجام و تشخیص داده شده و وب سرویس ازدسترس خارج شده است). پیغام مربوطه به Block چیست؟ اطمینان دارید که وضعیت سرویس و نت ورک Host در دسترس هست؟ (منظورم اینه زمان Trace از Source مربوط به اینترفیس Public IP اینکارو انجام بدید نه از IP مربوط به LAN) آیا در مجموعه WAF دارید؟ آیا Mirror سایت دارید؟
    اگر ابزار Netflow دارید ترافیک های ورودی و خروجی رو بررسی کنید، اطمینان حاصل کنید که اتک در لایه سرویس رخ نداده باشد. Log مربوط به قطعی سرویس را برای ISP و Hosting به صورت مکتوب ارسال کنید و جواب مستند ازشون دریافت کنید. وضعیت Firewall و تجهیزات امنیتی در مجموعه رو بررسی کنید و اطمینان کسب کنید که بخاطر پیکربندی امنیتی وضعیت سرویس مد نظرتون به مود Block تغییر نکرده است. در صورتی که تغییراتی در شبکه طی 48 ساعت گذشته ایجاد کردید (Update - تغییر پلتفرم، سخت افزار نرم افزار و ...) حتی الامکان Rool Back کنید.
    سلام دوست عزیز
    ضمن تشکر و قدردانی از اطلاعات شما ، جسارتا دوستانی که اینجا سئوالهای اینچنینی میپرسن ، قطعا در حد شما اطلاعات ندارن که با این اصطلاحات جواب میدین. جسارت من رو هم ببخشید ولی شما با این مدل پاسخگویی ، نه تنها مشکلی حل نمیکنید ، بلکه چندین مشکل و سئوال جدید برای مخاطب ایجاد میکنید.
    بابت بحث خارج از موضوع هم عذر میخوام


    irmacfa سپاسگزاری کرده است.

  10. #10
    نام حقيقي: Morteza

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jul 2016
    محل سکونت
    Teh
    نوشته
    3
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام
    زمانی که آی پی ایستاتیک دارید و خودتون هم مدیر و یا کاربر یک سایت هستید یک سری مشکل بوجود میاد
    1. چند بار نامه کاربری و کلمه عبورتون رو تو پنل های مدیریتی اشتباه بزنید
    2. اگه شرکت و تعداد کاربران استفاده کننده از سایت زیاد باشند یعنی با یک Ip تعدا پکت زیادی به هاست ارسال بشه
    3. سرویس های از قبیل Email ,FTP Server و... بر روی سایت داشته باشید و لاگین اشتباه بر روی اونها انجام بدید
    4.و ....
    سرویس شما از سمت هاست بلاک میشه و باید با هاست خودتون صحبت کنید و IP خودتون رو بدید که این IP رو به عنوان مورد اعتماد "Trust" قرار بدن که معمولا ً این کار رو نمیکنن
    اما این امکان هم هست که یک مشکلی بین هاست و ISP بوجود اومده باشه
    برای این که این موضوع رو متوجه بشید میتونید سایت خودتون رو با اینترنت خودتون تریس کیند و بعد با استفاده از اینترنت دیگه باز هم تیریس بگیرد
    مسیر ها رو با هم برسی بکنید و برای ISP و شرکت هاست بفرستید تا از هر دو سمت موضوع برسی بشه تا مشکل سریع حل بشه


    irmacfa سپاسگزاری کرده است.

  11. #11
    نام حقيقي: علی قنبری

    عضو عادی شناسه تصویری irmacfa
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    48
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    37
    نقل قول نوشته اصلی توسط EVERAL نمایش پست ها

    سلام

    سایتی که Publish کردید چه نوع سرویسی ارائه میده؟ چطور تشخیص دادید بخاطر Refresh زیاد وضعیت Block شده است؟ ( فازغ از حملات مبتنی بر وب، بدلیل Refresh زیاد Block شده یعنی اینکه توسط یک مکانیزم مسدود کننده در سطح شبکه و زیرساخت (شبکه داخلی و خارجی) این پیکربندی انجام و تشخیص داده شده و وب سرویس ازدسترس خارج شده است). پیغام مربوطه به Block چیست؟ اطمینان دارید که وضعیت سرویس و نت ورک Host در دسترس هست؟ (منظورم اینه زمان Trace از Source مربوط به اینترفیس Public IP اینکارو انجام بدید نه از IP مربوط به LAN) آیا در مجموعه WAF دارید؟ آیا Mirror سایت دارید؟
    اگر ابزار Netflow دارید ترافیک های ورودی و خروجی رو بررسی کنید، اطمینان حاصل کنید که اتک در لایه سرویس رخ نداده باشد. Log مربوط به قطعی سرویس را برای ISP و Hosting به صورت مکتوب ارسال کنید و جواب مستند ازشون دریافت کنید. وضعیت Firewall و تجهیزات امنیتی در مجموعه رو بررسی کنید و اطمینان کسب کنید که بخاطر پیکربندی امنیتی وضعیت سرویس مد نظرتون به مود Block تغییر نکرده است. در صورتی که تغییراتی در شبکه طی 48 ساعت گذشته ایجاد کردید (Update - تغییر پلتفرم، سخت افزار نرم افزار و ...) حتی الامکان Rool Back کنید.
    زیر دیپلمش میشه چی ؟

    - - - ادامه - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Moripalang نمایش پست ها
    سلام
    زمانی که آی پی ایستاتیک دارید و خودتون هم مدیر و یا کاربر یک سایت هستید یک سری مشکل بوجود میاد
    1. چند بار نامه کاربری و کلمه عبورتون رو تو پنل های مدیریتی اشتباه بزنید
    2. اگه شرکت و تعداد کاربران استفاده کننده از سایت زیاد باشند یعنی با یک Ip تعدا پکت زیادی به هاست ارسال بشه
    3. سرویس های از قبیل Email ,FTP Server و... بر روی سایت داشته باشید و لاگین اشتباه بر روی اونها انجام بدید
    4.و ....
    سرویس شما از سمت هاست بلاک میشه و باید با هاست خودتون صحبت کنید و IP خودتون رو بدید که این IP رو به عنوان مورد اعتماد "Trust" قرار بدن که معمولا ً این کار رو نمیکنن
    اما این امکان هم هست که یک مشکلی بین هاست و ISP بوجود اومده باشه
    برای این که این موضوع رو متوجه بشید میتونید سایت خودتون رو با اینترنت خودتون تریس کیند و بعد با استفاده از اینترنت دیگه باز هم تیریس بگیرد
    مسیر ها رو با هم برسی بکنید و برای ISP و شرکت هاست بفرستید تا از هر دو سمت موضوع برسی بشه تا مشکل سریع حل بشه
    خیلی ممنون از پاسختون دقیقا همین طور بود
    مشکل از راه ارتباطی ISP بود.
    حالا یه سوال آیا این از مشکلات داشتن IP ثابت هست که اینجوری میشه ؟
    جون ما از طریق وایلرس از شرکت ارائه دهنده اینترنت می گیریم چنین چیزی مثل ADSL ندارن ک متغییر بشه ای پی درسته ؟



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •