-
بلاک شدن IP اینترنت
سلام دوستان من از شرکت isp , اینترنت بصورت wan ارتباط میکتروتیک دارم .
حالا هاستی که سایتم روش هست بخاطر رفرش زیاد بلاک شده ، با پشتیبانی هاست تماس گرفتم میگن از سمت ما بلاک نیست با isp تماس بگیرید.
شرکت Isp هم میگه از سمت ما بلاک نیست
ولی وقتی دستور tracert میزنم تو ای پی های isp میمونه! حالا سوالم اینجاست ما ای پیمون ثابته چکار کنیم برای رفع بلاک
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
اگه آی پی استاتیک ندارید ، بعیده بلاک شده باشید.. چون تغییر میکنه و در هر صورت آزاد میشید. ممکنه مشکل از جای دیگه باشه
-
[QUOTE=Catman;484359]اگه آی پی استاتیک ندارید ، بعیده بلاک شده باشید.. چون تغییر میکنه و در هر صورت آزاد میشید. ممکنه مشکل از جای دیگه باشه[/QUOTE]
IP که استاتیک هست چون بستر ما وایلرس میکروتیک هست مستقیم از شرکت ISP میگیریم
-
پس قطعا از سمت هاست بلاک شده اگه میگین به خاطر رفرش بوده.
-
[QUOTE=Catman;484368]پس قطعا از سمت هاست بلاک شده اگه میگین به خاطر رفرش بوده.[/QUOTE]
والا سمت هاست میگن که بلاک نشده
همچنین تریس میگیریم از دروازه ای اس پی هم رد میشه ولی باز تو ای پی ها میمونه خیلی جای تعجبی داره هر دو شرکت هاستینگ و isp میگن نشده
-
سلام
لطفا درصورت امکان ip مربوطه را اعلام کنین
-
[QUOTE=ghasem248;484370]سلام
لطفا درصورت امکان ip مربوطه را اعلام کنین[/QUOTE]
85.133.186.150
-
[RIGHT][COLOR=#333333][QUOTE][/COLOR][COLOR=#333333]حالا هاستی که سایتم روش هست بخاطر رفرش زیاد بلاک شده[/COLOR][COLOR=#333333][/QUOTE]
سلام [/COLOR]
[COLOR=#333333]سایتی که Publish کردید چه نوع سرویسی ارائه میده؟ چطور تشخیص دادید بخاطر Refresh زیاد وضعیت Block شده است؟ ( فازغ از حملات مبتنی بر وب، بدلیل Refresh زیاد Block شده یعنی اینکه توسط یک مکانیزم مسدود کننده در سطح شبکه و زیرساخت (شبکه داخلی و خارجی) این پیکربندی انجام و تشخیص داده شده و وب سرویس ازدسترس خارج شده است). پیغام مربوطه به Block چیست؟ اطمینان دارید که وضعیت سرویس و نت ورک Host در دسترس هست؟ (منظورم اینه زمان Trace از Source مربوط به اینترفیس Public IP اینکارو انجام بدید نه از IP مربوط به LAN) آیا در مجموعه WAF دارید؟ آیا Mirror سایت دارید؟ [/COLOR]
[COLOR=#333333]اگر ابزار Netflow دارید ترافیک های ورودی و خروجی رو بررسی کنید، اطمینان حاصل کنید که اتک در لایه سرویس رخ نداده باشد. Log مربوط به قطعی سرویس را برای ISP و Hosting به صورت مکتوب ارسال کنید و جواب مستند ازشون دریافت کنید. وضعیت Firewall و تجهیزات امنیتی در مجموعه رو بررسی کنید و اطمینان کسب کنید که بخاطر پیکربندی امنیتی وضعیت سرویس مد نظرتون به مود Block تغییر نکرده است. در صورتی که تغییراتی در شبکه طی 48 ساعت گذشته ایجاد کردید (Update - تغییر پلتفرم، سخت افزار نرم افزار و ...) حتی الامکان Rool Back کنید.[/COLOR][/RIGHT]
-
[QUOTE=EVERAL;484380][RIGHT][COLOR=#333333]
سلام [/COLOR]
[COLOR=#333333]سایتی که Publish کردید چه نوع سرویسی ارائه میده؟ چطور تشخیص دادید بخاطر Refresh زیاد وضعیت Block شده است؟ ( فازغ از حملات مبتنی بر وب، بدلیل Refresh زیاد Block شده یعنی اینکه توسط یک مکانیزم مسدود کننده در سطح شبکه و زیرساخت (شبکه داخلی و خارجی) این پیکربندی انجام و تشخیص داده شده و وب سرویس ازدسترس خارج شده است). پیغام مربوطه به Block چیست؟ اطمینان دارید که وضعیت سرویس و نت ورک Host در دسترس هست؟ (منظورم اینه زمان Trace از Source مربوط به اینترفیس Public IP اینکارو انجام بدید نه از IP مربوط به LAN) آیا در مجموعه WAF دارید؟ آیا Mirror سایت دارید؟ [/COLOR]
[COLOR=#333333]اگر ابزار Netflow دارید ترافیک های ورودی و خروجی رو بررسی کنید، اطمینان حاصل کنید که اتک در لایه سرویس رخ نداده باشد. Log مربوط به قطعی سرویس را برای ISP و Hosting به صورت مکتوب ارسال کنید و جواب مستند ازشون دریافت کنید. وضعیت Firewall و تجهیزات امنیتی در مجموعه رو بررسی کنید و اطمینان کسب کنید که بخاطر پیکربندی امنیتی وضعیت سرویس مد نظرتون به مود Block تغییر نکرده است. در صورتی که تغییراتی در شبکه طی 48 ساعت گذشته ایجاد کردید (Update - تغییر پلتفرم، سخت افزار نرم افزار و ...) حتی الامکان Rool Back کنید.[/COLOR][/RIGHT]
[/QUOTE]
سلام دوست عزیز
ضمن تشکر و قدردانی از اطلاعات شما ، جسارتا دوستانی که اینجا سئوالهای اینچنینی میپرسن ، قطعا در حد شما اطلاعات ندارن که با این اصطلاحات جواب میدین. جسارت من رو هم ببخشید ولی شما با این مدل پاسخگویی ، نه تنها مشکلی حل نمیکنید ، بلکه چندین مشکل و سئوال جدید برای مخاطب ایجاد میکنید.
بابت بحث خارج از موضوع هم عذر میخوام
-
سلام
زمانی که آی پی ایستاتیک دارید و خودتون هم مدیر و یا کاربر یک سایت هستید یک سری مشکل بوجود میاد
1. چند بار نامه کاربری و کلمه عبورتون رو تو پنل های مدیریتی اشتباه بزنید
2. اگه شرکت و تعداد کاربران استفاده کننده از سایت زیاد باشند یعنی با یک Ip تعدا پکت زیادی به هاست ارسال بشه
3. سرویس های از قبیل Email ,FTP Server و... بر روی سایت داشته باشید و لاگین اشتباه بر روی اونها انجام بدید
4.و ....
سرویس شما از سمت هاست بلاک میشه و باید با هاست خودتون صحبت کنید و IP خودتون رو بدید که این IP رو به عنوان مورد اعتماد "Trust" قرار بدن که معمولا ً این کار رو نمیکنن
اما این امکان هم هست که یک مشکلی بین هاست و ISP بوجود اومده باشه
برای این که این موضوع رو متوجه بشید میتونید سایت خودتون رو با اینترنت خودتون تریس کیند و بعد با استفاده از اینترنت دیگه باز هم تیریس بگیرد
مسیر ها رو با هم برسی بکنید و برای ISP و شرکت هاست بفرستید تا از هر دو سمت موضوع برسی بشه تا مشکل سریع حل بشه
-
[QUOTE=EVERAL;484380][RIGHT][COLOR=#333333]
سلام [/COLOR]
[COLOR=#333333]سایتی که Publish کردید چه نوع سرویسی ارائه میده؟ چطور تشخیص دادید بخاطر Refresh زیاد وضعیت Block شده است؟ ( فازغ از حملات مبتنی بر وب، بدلیل Refresh زیاد Block شده یعنی اینکه توسط یک مکانیزم مسدود کننده در سطح شبکه و زیرساخت (شبکه داخلی و خارجی) این پیکربندی انجام و تشخیص داده شده و وب سرویس ازدسترس خارج شده است). پیغام مربوطه به Block چیست؟ اطمینان دارید که وضعیت سرویس و نت ورک Host در دسترس هست؟ (منظورم اینه زمان Trace از Source مربوط به اینترفیس Public IP اینکارو انجام بدید نه از IP مربوط به LAN) آیا در مجموعه WAF دارید؟ آیا Mirror سایت دارید؟ [/COLOR]
[COLOR=#333333]اگر ابزار Netflow دارید ترافیک های ورودی و خروجی رو بررسی کنید، اطمینان حاصل کنید که اتک در لایه سرویس رخ نداده باشد. Log مربوط به قطعی سرویس را برای ISP و Hosting به صورت مکتوب ارسال کنید و جواب مستند ازشون دریافت کنید. وضعیت Firewall و تجهیزات امنیتی در مجموعه رو بررسی کنید و اطمینان کسب کنید که بخاطر پیکربندی امنیتی وضعیت سرویس مد نظرتون به مود Block تغییر نکرده است. در صورتی که تغییراتی در شبکه طی 48 ساعت گذشته ایجاد کردید (Update - تغییر پلتفرم، سخت افزار نرم افزار و ...) حتی الامکان Rool Back کنید.[/COLOR][/RIGHT]
[/QUOTE]
زیر دیپلمش میشه چی ؟
[COLOR="silver"][SIZE=1]- - - ادامه - - -[/SIZE][/COLOR]
[QUOTE=Moripalang;484385]سلام
زمانی که آی پی ایستاتیک دارید و خودتون هم مدیر و یا کاربر یک سایت هستید یک سری مشکل بوجود میاد
1. چند بار نامه کاربری و کلمه عبورتون رو تو پنل های مدیریتی اشتباه بزنید
2. اگه شرکت و تعداد کاربران استفاده کننده از سایت زیاد باشند یعنی با یک Ip تعدا پکت زیادی به هاست ارسال بشه
3. سرویس های از قبیل Email ,FTP Server و... بر روی سایت داشته باشید و لاگین اشتباه بر روی اونها انجام بدید
4.و ....
سرویس شما از سمت هاست بلاک میشه و باید با هاست خودتون صحبت کنید و IP خودتون رو بدید که این IP رو به عنوان مورد اعتماد "Trust" قرار بدن که معمولا ً این کار رو نمیکنن
اما این امکان هم هست که یک مشکلی بین هاست و ISP بوجود اومده باشه
برای این که این موضوع رو متوجه بشید میتونید سایت خودتون رو با اینترنت خودتون تریس کیند و بعد با استفاده از اینترنت دیگه باز هم تیریس بگیرد
مسیر ها رو با هم برسی بکنید و برای ISP و شرکت هاست بفرستید تا از هر دو سمت موضوع برسی بشه تا مشکل سریع حل بشه[/QUOTE]
خیلی ممنون از پاسختون دقیقا همین طور بود
مشکل از راه ارتباطی ISP بود.
حالا یه سوال آیا این از مشکلات داشتن IP ثابت هست که اینجوری میشه ؟
جون ما از طریق وایلرس از شرکت ارائه دهنده اینترنت می گیریم چنین چیزی مثل ADSL ندارن ک متغییر بشه ای پی درسته ؟