نمایش نتایج: از شماره 1 تا 11 از مجموع 11

موضوع: پیام مناسب به مشتریان ISP

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Aug 2004
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0

    پیام مناسب به مشتریان ISP

    مشتریان شبکه ما در زمان ارتباط از طریق مودم در مرحله
    Verifying Username & Password
    پیغام مناسب در خصوص علت وصل نشدن خود دریافت نمی کنند . چرا؟
    نرم افزار : NTTacPlus
    سخت افزار : NM16 AM Cisco
    لطفا پاسخ دهید
    hkhaghani@yahoo.com




    موضوعات مشابه:

  2. #2


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2003
    نوشته
    249
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

  3. #3
    MCP
    MCP آنلاین نیست.
    نام حقيقي: امیر

    عضو غیر فعال شناسه تصویری MCP
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    سرسبز!
    نوشته
    458
    سپاسگزاری شده
    28
    سپاسگزاری کرده
    2
    هنوز برنامه اي نيومده كه بشه به كاربران بعد از اينكه كانكت شدن يه پيام داد؟ مثلا خوش آمد گويي.. تبليغ .. مشكلات شبكه...



  4. #4
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    نظرت در مورد نحوه پيغام چيه؟ راههای موجود رو بررسی کن. مثلا NetSend ؟
    اون که بخاطر مسائل امنيتی هميشه راهش بسته است.
    E-Mail ؟ اين هم که مستلزم داشتن آدرس ايمل تمام کاربرانه و تازه معلوم نيست کی چک بشه!
    Yahoo Messenger ؟ اين هم همون مشکل بالا رو داره.

    فکر ميکنی از چه راهی ميشه به کاربر پيغام داد؟



  5. #5


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Aug 2004
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط MCP
    هنوز برنامه اي نيومده كه بشه به كاربران بعد از اينكه كانكت شدن يه پيام داد؟ مثلا خوش آمد گويي.. تبليغ .. مشكلات شبكه...
    منظورم اینست که کاربر علت Connect نشدنش را بفهمد؟ چون در هر صورت پیغام اشتباه Password , یا
    username میگیرد.

    مثلا نرم افزار ISP Util پیغام مناسب میدهد.



  6. #6
    MCP
    MCP آنلاین نیست.
    نام حقيقي: امیر

    عضو غیر فعال شناسه تصویری MCP
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    سرسبز!
    نوشته
    458
    سپاسگزاری شده
    28
    سپاسگزاری کرده
    2
    نقل قول نوشته اصلی توسط hkhaghani
    منظورم اینست که کاربر علت Connect نشدنش را بفهمد؟ چون در هر صورت پیغام اشتباه Password , یا
    username میگیرد.

    مثلا نرم افزار ISP Util پیغام مناسب میدهد.

    منظور شما رو متوجه شدم!!! پاسخ هم كه دادن دوستان...

    من سوالم چيز ديگه بود ، ديدم به اين تاپيك ميخوره ، همين جا نوشتم..

    قبلا آقايي بنام صابري (فكر كنم) يه چيزايي در مورد چنين برنامه اي كه نوشتم در موردش ، مطرح كرده بودن اما فقط مطرح كرد!! يعني هيچ اثري ديگه ما نديديم از برنامه!!

    راستي كورش خان ، شما منظورتون اينه كه همه بشينيم يه راه حل پيدا كنيم؟ يا اينكه همچين برنامه اي هست و من خبر ندارم؟

    من ميخوام بعد از اينكه يوزر كانكت شد ، يه صفحه اي چيزي كه يه متني توش نوشتيم رو بيبينه..



  7. #7


    عضو غیر فعال شناسه تصویری sdsl
    تاریخ عضویت
    Jan 2003
    محل سکونت
    Iran-Tehran
    نوشته
    630
    سپاسگزاری شده
    22
    سپاسگزاری کرده
    0
    پيغامهايي كه شما ميبينيد از طرف ويندوز به كاربر داده ميشه..

    حالا براي اينكه تونيد پيغامهاي مورد نياز خودتون رو براي كاربر بفرستيد مي تونيد به جاي Dial-Up Connection ويندوز از برنامه دلخواه خودتون استفاده كنيد..

    البته فكر كنم بايستي نوشته بشه!!

    موفق باشيد



  8. #8
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    اگر ISPUtil را بصورت وابسته به سيستم عامل تنظيم و نصب کنيم، پيغامها متناسب است. چون کاربر ها در سيستم عامل تعريف شده اند و مثلا در هنگام غير فعال بودن و يا اتصال همزمان غير مجاز، پيغام متناسب دريافت ميکنند.

    ولی اگر همان ISPUtil را بصورت مستقل از سيستم عامل نصب و تنظيم کنيد، آن هم نميتواند پيغام متناسب به کاربر بدهد.

    MCP جان، من اين برنامه رو نوشتم که از طريق NetSend، گزارش کامل کارکرد رو در هنگام اتصال به کاربر بده و يا در هر زمان بشه از همين طريق پيغام مورد نظر رو به کاربران ارسال کرد. ولی به همون دليلی که ذکر کردم نميشه ازش استفاده کرد.



  9. #9
    MCP
    MCP آنلاین نیست.
    نام حقيقي: امیر

    عضو غیر فعال شناسه تصویری MCP
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    سرسبز!
    نوشته
    458
    سپاسگزاری شده
    28
    سپاسگزاری کرده
    2
    كورش خان ممنون از راهنمايي . حالا درخواست رو محدود تر ميكنم! !

    اگه اينترنت به هر دليلي قطع باشه ، يوزر يه صفحه رو ببينه كه اين مسئله رو توضيح داده باشه خيلي بهتره تا اينكه بعد از مدتي بفهمه كه دستش به جايي بند نيست و بعدش تلفن بزنه و .....

    فكر كردم با كش اكسپرس ميشه اينكارو كرد.. يعني هر Url كه يوزر خواست بره ، دايورت شه به آدرسي كه از پيش تعيين كرديم..
    نظر شما چيه؟



  10. #10


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2003
    نوشته
    249
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    که مثلا آدرسش هم باشه یک صفحه ساده توی IIS ... قابل دسترس و local .



  11. #11
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    من يکبار با يک صفحه معمولی روی IIS قرار دادم و در Peer در CacheXpress تنظيم کردم که همه درخواستها رو از IIS و از Port مورد نظر بگيره! CacheXpress ابتدا DNS رو Resolve ميکرد و بعد همون صفحه رو به کاربر نشون ميداد. ولی بدون DNS اين کار شدنی نبود.

    راه حل اين مشکل در DNS است. بايد راهی پيدا کنيم که يک DNS Server داشته باشيم که در ازای همه درخواستها، يک پاسخ را بدهد و آن، IP Address همان Web Server باشد.

    الان راه حلی به ذهنم نميرسه. بايد روش کار کرد.



کلمات کلیدی در جستجوها:

پیام مناسب برای مشتریان

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •