نمایش نتایج: از شماره 1 تا 14 از مجموع 14

موضوع: عدم وصل كاربران راه دور

  
  1. #1


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Delphan
    تاریخ عضویت
    Jan 2004
    نوشته
    190
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0

    عدم وصل كاربران راه دور

    كاربران من از مثلا يكي از شهرهاي نزديك يا روستا نميتونن وصل شن.
    زماني كه وصل ميشن ارتباط برقرار ميشه و ميره براي تست نام كاربري و كلمه رمز بعدش همونجا پيغام ميده كه ارتباط توسط سرور قطع ميشه؟
    فكر مي كنيد مشكل از كجاست؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2003
    نوشته
    249
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    ما اين مشكل رو زياد داريم. بخاطر بد وصل شدنه. يعني كيفيت ارتباط خوب نيست.

    شايد اساتيد نظر ديگه اي داشته باشند...



  3. #3
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    سلام
    مشكلت چون گفتي كه يوزر ها به مطابقت كردن نام كاربر و كلمه عبور يعني Verifing User Name and Password ميرسند پس مشكلي كه ريق شفيق فرموده اند تقريبا منتفيه .
    مشكل شما ميتونه از اونجا ناشي باشه كه چون تايم (زمان) مودم هات روي مثلا سي ثانيه قرار داده شده مودم دور نميتونه تو اين مدت زمان ارسال و دريافت اطلاعات رو انجام بده و ارتباط رو قطع ميكنه .
    مكانيزم اين حالت به اين صورته : در صورتي كه مدت اعتبار ارتباط (منظور از زماني كه مودم نزديك گوشي رو بر ميداري تا زماني كه يوزر لاگ اين بشه به شبكه) روي 30 ثانيه تنظيم شده باشه مودم دور فقط سي ثانيه فرصت داره تا احوال پرسي (جيغ و ويق) رو انجام بده / نام كاربر و كلمه عبور رو ارسال كنه و منتظر تاييد اونا بشه و بعد رجيستر بشه تو شبكه .

    بنابر اين اگه مدت زمان كمتر از زمان مورد نياز براي يك ارتباط (مثلا بين شهري) باشه / مودم دور قبل از اتصال به شبكه توسط مودم نزديك قطع ميشه . روش تنظيم رو شهاب تو يكي از ارسال ها نوشته . من ميگردم اگه پيدا كردم اضاف ميكنم .

    موفق باشيد .


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  4. #4
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    سلام پيداش كردم . البته شرمنده از همه ي دوستان كه دو تا ارسال اونم پشت سر هم زدم :
    ارسال مربوط ميشه به اين آدرس توسط شهاب :
    چند تا تنظيم كوچولو براي مودم واسه رس
    متن ارسال :
    --------------------------------------------------------------------------------
    چند تا تنظيم كوچولو براي مودم واسه رس
    --------------------------------------------------------------------------------
    سلام
    حتما تا حالا براتون پیش امده که یه نفر چپ و راست زنگ میزنه به مودم هاتون و مودم تا یه دقیقه همینجور علاف میمونه و صدا میده . ا اینکه یه کاربر به مودم نمیتونه وصل بشه و مودم کلی علاف میشه . واسه اینکه این علافی مودم را کمتر کنید و صدای مودم ها عصابتون را خورد نکنه برید اینجایی که میگم و تنظیمات را انجام بدین .
    ویژگی های مودم را باز کنید لبه چهارم از سمت چپ Advanced را باز کنید دکمه change Default preferences را بزنید
    در قسمت disconnect a call if idle for more than
    مقدار 60 ثانیه را وارد کنید
    cancle a call if not connected with in sec
    توی این قسمت هم مقدار 15 ثانیه را وارد کنید .
    دقت کنید اگر کمتر از 15 ثانیه بشه کاربر دیگه نمیتونه وارد بشه . چون اوضایی که برای ورود باید تحمل کنه بیشتر از 10 12 ثانیه طول میکشه.
    موفق باشید
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    شهاب صادقی
    shahabs2000[at]yahoo[dot]com
    www.tacpp.com
    --------------------------------------------------------------------------------

    همونطور كه ميبينيد 15 ثانيه حد معقول براي كاربران نزديك (منظور درون شهري) هستش . اما براي كاربراي بيرون شهري چيزي بين 30 تا 60 ثانيه رو پيشنهاد ميكنم .


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  5. #5
    نام حقيقي: Reza ARYAGOHAR

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری aryagohar
    تاریخ عضویت
    Jul 2003
    محل سکونت
    Sydney ,Australia
    نوشته
    3,056
    سپاسگزاری شده
    943
    سپاسگزاری کرده
    215
    رسول جان . منظور بنده خدا اين كه شما نوشتي نبود.

    مشكل شما مربوط به كيفيت بد ارتباطات مخابراتي هست همون كه بهنام خان فرمودند.

    حالا رسول ميگه كه به مرحله فلان مي رسه نبايد مشكل از خط باشه اشتباه هست. مودم ها همديگه رو پيدا مي كنن ولي در مرحله ارسال اطلاعات درست نمي تونن ارتباط بدن مشكل پيش مي ياد. اين مشككلت بايد بعد از ظهر ها بيشتر بشه اينطور نيست ؟



  6. #6


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Delphan
    تاریخ عضویت
    Jan 2004
    نوشته
    190
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    من زماني كه نوشته آقاي صادقي در خصوص زمان مودم ها رو خوندم چكش كردم ديدم رو 60 ثانيه است. در ضمن از زمان شماره گيري تا قطع ارتباط كلا30 ثانيه هم طول نميكشه چون يك لحظه وصل ميشه و بعدش زماني كه ميخواد اطلاعات رد و بدل شه پيغام ميده كه faild to connect to remote computer, unable to stablish a connection. من براي كاربراي شهر خودمون اين مشكل رو ندارم. تو هيچ زماني از روز اين مشكل پيش نمياد. ولي مراكز روستايي نزديك كه سوييچ 256K دارند اين مشكل براشون پيش مياد. نميدونم شايد به خاطر سوييچهاي مخابراتي باشه؟شايد؟



  7. #7


    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    نوشته
    143
    سپاسگزاری شده
    7
    سپاسگزاری کرده
    3
    من هم اين مشكل را با كاربراي روستاهاي اطراف دارم.
    فكر ميكنم بخاطر افت كيفيت سيگنال ارسالي اين مشكل بوجود مي اد.
    در ضمن مي تونه به خاطر دستگاه سوئيچ مركز مخابرات نيز باشه چون برحي از يوزرهام با يه اي اس پي در يك شهر ديگه همچين مشكلي را ندارند.
    اين مورد را فعلا به مخابرات گزارش دادم اميدوارم بتونند از پس اين كار لااقل بر بيان.



  8. #8


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Mar 2004
    نوشته
    218
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    وقتي كه يه همچين كاربري وصل ميشه توي log window چه چيزي نشون ميده؟ (اگه از NTTacPlus استفاده ميكني)



  9. #9


    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    نوشته
    143
    سپاسگزاری شده
    7
    سپاسگزاری کرده
    3
    اصلا وارد نميشن كه از انها لاگي تهيه بشه.
    تو مرحله verify مي مونندو بعد كازبرا يه شماره خطا (الان شماره اش يادم نيست) مي گيرند.



  10. #10


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Mar 2004
    نوشته
    218
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    پس در اين صورت مشكل از سوئيچهاي مخابراتي يا خطوط تلفن مربوط به كاربران هست.



  11. #11


    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    نوشته
    143
    سپاسگزاری شده
    7
    سپاسگزاری کرده
    3
    من هم نظر م همينه
    ولي تا حالا كه نتونستم اين مسول سوئيچ و رئيس مخابرات رو قانع كنم.
    حالا يه سوال:
    كسي هست كه اين مشكله داشته باشه و تونسته باشه حل كنه؟



  12. #12


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Mar 2004
    نوشته
    218
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    اگه مشكل اين باشه يه كم سخته. بايد يه نسبت فاميلي با رئيس مخابرات استان به بالا داشته باشي تا بيان سيستم جديد و سازگار راه اندازي كنن.



  13. #13
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    متاسانه اين مشكل با داشتن روابط خانوادگي حتي برادر و پدري و اين حرف ها هم برطرف نميشه .
    تو شهر ما اين مشكل زماني حل شد كه امكانات ديجيتال نصبيده شدند .


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  14. #14


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Mar 2004
    نوشته
    218
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    رابطه قانون اين ور اون ور ميكنه چه برسه به ديجيتال (م كجا بود!)



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •