صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 24

موضوع: ارور در اکانتینگ سیب

  
  1. #1
    نام حقيقي: Blackie

    عضو عادی شناسه تصویری hexman
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,340
    سپاسگزاری شده
    406
    سپاسگزاری کرده
    852

    ارور در اکانتینگ سیب

    درود بر دوستان

    من قبلا تو سازمان از اکانتینگ یوزر منیجر استفاده میکردم زمانیکه کاربری ترافیک یا زمان روزانه اش استفاده میشد هنگام لاگین بهش ارور میداد که ترافیک یا آپ تایمت تموم شده و کاربر میفهمید ولی الان که از سیب استفاده میکنم در صورت تموم شدن تایم یا ترافیک در هر دو حالت ارور اشتباه بودن یوزر پسورد میده و کاربر تماس میگیره که چرا همچین اروری میده م نکه دارم درست وارد میکنم اطلاعات حسابم رو..

    میشه کاری کرد که اروری که به کاربر میده مرتبط با دلیل ارور باشه؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: مهدی م.

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2016
    محل سکونت
    کرمان
    نوشته
    165
    سپاسگزاری شده
    96
    سپاسگزاری کرده
    11
    نقل قول نوشته اصلی توسط hexman نمایش پست ها
    درود بر دوستان

    من قبلا تو سازمان از اکانتینگ یوزر منیجر استفاده میکردم زمانیکه کاربری ترافیک یا زمان روزانه اش استفاده میشد هنگام لاگین بهش ارور میداد که ترافیک یا آپ تایمت تموم شده و کاربر میفهمید ولی الان که از سیب استفاده میکنم در صورت تموم شدن تایم یا ترافیک در هر دو حالت ارور اشتباه بودن یوزر پسورد میده و کاربر تماس میگیره که چرا همچین اروری میده م نکه دارم درست وارد میکنم اطلاعات حسابم رو..

    میشه کاری کرد که اروری که به کاربر میده مرتبط با دلیل ارور باشه؟
    سلام

    بله. یک رنج IP برای کاربرانی که سرویسشون منقضی شده در نظر بگیرین. مثلا 172.20.0.0/16
    در همه گروه هایی که دارید، در قسمت Finish Credit IP رنج بالا رو بدین. (باید رنج رو خرد کنید که دو عضو مختلف در دو گروه یک IP نگیرن.)
    بعد هر کاربری که ترافیک تموم کنه آدرس داخل شبکه میگیره و ارتباطش با شبکه قطع نمیشه.

    موفق باشید


    hexman سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: Blackie

    عضو عادی شناسه تصویری hexman
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,340
    سپاسگزاری شده
    406
    سپاسگزاری کرده
    852
    ممنون دوست عزیز ولی من منظورم این نبود..اتفاقا من میخوام کاربری که تایم یا ترافیکش تموم شده ارتباطش قطع بشه اما میخوام زمانی که بعد از تموم شدن اعتبارش مجدد سعی میکنه لاگین کنه اروری که میبینه نشون دهنده دلیل درست متصل نشدنش باشه

    مثل زمانیکه از یوزرمنیجر استفاده میکردم ارور uptime limite riched یا Trafic used..به کاربر میداد و کاربر متوجه میشد که یا زمان روزانه اش تموم شده یا ترافیکش و دیگه با من تماس نمیگرفت



  4. #4
    نام حقيقي: مهدی م.

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2016
    محل سکونت
    کرمان
    نوشته
    165
    سپاسگزاری شده
    96
    سپاسگزاری کرده
    11
    نقل قول نوشته اصلی توسط hexman نمایش پست ها
    ممنون دوست عزیز ولی من منظورم این نبود..اتفاقا من میخوام کاربری که تایم یا ترافیکش تموم شده ارتباطش قطع بشه اما میخوام زمانی که بعد از تموم شدن اعتبارش مجدد سعی میکنه لاگین کنه اروری که میبینه نشون دهنده دلیل درست متصل نشدنش باشه

    مثل زمانیکه از یوزرمنیجر استفاده میکردم ارور uptime limite riched یا Trafic used..به کاربر میداد و کاربر متوجه میشد که یا زمان روزانه اش تموم شده یا ترافیکش و دیگه با من تماس نمیگرفت
    خب در ادامه توضیحاتی که در بالا دادم، فایل راهنمایی در سایت قدیم سیب هست که روند هدایت به یک صفحه خاص پس از پایان ترافیک رو توضیح داده.


    hexman سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: علی شفائی

    عضو عادی شناسه تصویری alisc
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    شهریار
    نوشته
    1,897
    سپاسگزاری شده
    1730
    سپاسگزاری کرده
    2052
    نقل قول نوشته اصلی توسط hexman نمایش پست ها
    مثل زمانیکه از یوزرمنیجر استفاده میکردم ارور uptime limite riched یا Trafic used..به کاربر میداد و کاربر متوجه میشد که یا زمان روزانه اش تموم شده یا ترافیکش و دیگه با من تماس نمیگرفت
    متاسفانه سیب این امکان رو نداره بتونه تشخیص بده ترافیک تموم شده یا زمان یا مشکل مالی هست !
    همه رو یکی در نظر میگیره !

    صفحه Finish Credit به کاربر نشون میده !
    تماس بگیرید با پشتیبانی سیب براتون تنظیمات رو اعمال میکنند ! البته چیزه خاصی نیست ! 2 تا Rule ساده هست !


    hexman سپاسگزاری کرده است.

  6. #6
    نام حقيقي: Blackie

    عضو عادی شناسه تصویری hexman
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,340
    سپاسگزاری شده
    406
    سپاسگزاری کرده
    852
    نقل قول نوشته اصلی توسط alisc نمایش پست ها
    متاسفانه سیب این امکان رو نداره بتونه تشخیص بده ترافیک تموم شده یا زمان یا مشکل مالی هست !
    همه رو یکی در نظر میگیره !

    صفحه Finish Credit به کاربر نشون میده !
    تماس بگیرید با پشتیبانی سیب براتون تنظیمات رو اعمال میکنند ! البته چیزه خاصی نیست ! 2 تا Rule ساده هست !
    ممنون دوست عزیز

    ولی من نسخه را یگان رو استفاده میکنم و پشتیبانی ندارم

    آیا نسخه رایگان ساپورت میکنه این مساله رو؟



  7. #7
    نام حقيقي: Blackie

    عضو عادی شناسه تصویری hexman
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,340
    سپاسگزاری شده
    406
    سپاسگزاری کرده
    852
    قسمت Finish Credit رو توی تنظیمات گروه پیدا کردم میتونم یه رنج آی پی خاص به این کاربران اختصاص بدم..حالا در میکروتیک چجوری میتونم این رنج آی پی رو به یک صفحه خاص هدایت کنم؟احیانا وب پرو..که نیاز نداره؟


    ویرایش توسط hexman : 2016-09-03 در ساعت 08:26 AM

  8. #8