نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3
سپاس ها 3سپاس

موضوع: NTTacPLus چيست؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: Hanif Farahnak

    عضو ویژه
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    تهـــــران
    نوشته
    1,547
    سپاسگزاری شده
    1400
    سپاسگزاری کرده
    1174

    NTTacPLus چيست؟

    NTTacPLus چيست؟

    NTTacPlus يک نرم افزار تحت سرور برای کنترل و مديريت شبکه از طريق پروتکلهای استاندارد +TACACS و RADIUS ميباشد.اين برنامه مدل Authentication, Authorization, Accounting) AAA) را اجرا ميکند :
    Authentication : تشخيص کاربر (معتبر بودن نام کاربری، رمز عبور).
    Authorization : تشخيص سطح دسترسی کاربر به شبکه.
    Accounting : ثبت زمان و ميزان استفاده کاربر در شبکه.
    NTTacPlus ميتواند هم به عنوان يک برنامه و هم به عنوان يک سرويس تحت ويندوزهای (NT, 2000, XP, 2003) اجرا شود.
    بانک اطلاعاتی کاربران اين نرم افزار را به دو صورت ميتوان مشخص کرد، حالت اول به صورت فايلهای متنی ساده که به ازاء هر کاربر ساخته ميشود، حالت دوم از طريق ODBC و اتصال به بانکهای اطلاعاتی استاندارد مانند Access, MS SQL, Oracle, MySQL.
    در حالت دوم چهار جدول در بانک اطلاعاتی تشکيل ميشود و اطلاعات "کارکرد کاربران"، "کاربران Online"، "کاربران" و "گروهها" در اين جداول ذخيره ميشود.
    NTTacPlus در خواستهای Authentication و Authorization ارسال شده از NAS را بررسی کرده و بر حسب مشخصات کاربر در بانک اطلاعاتی، به NAS پاسخ ميدهد.علاوه بر اين NTTacPlus اطلاعات حسابرسی فرستاده شده از NAS را در بانک اطلاعاتی ذخيره ميکند تا برای گزارشگيری بعدی در دسترس باشند.
    NAS (Network Access Server) که گاهی اوقات به نامهای Cummunication Server و يا Remote Access Server نيز خوانده ميشود، دستگاهی است که اتصالات از راه دور، از طريق خطوط تلفن، ISDN، ... را بر قرار ميکند.در واقع NAS امکان برقراری ارتباط از راه دور با شبکه داخلی (Intranet) و يا اينترنت را مقدور ميسازد.
    مشخصات اصلی NTTacPlus

    اجرای سريع، حداقل استفاده از منابع سيستم

    NTTacPlus با استفاده از زبان++C طراحی و پياده سازی شده است و برای اجرای سريع و حداقل استفاده از منابع سيستم بهينه سازی شده است.
    اين نرم افزار قابليت اجرای تعداد زيادی از درخواستهای ارسالی NAS در هر ثانيه را به طور همزمان و با حداقل استفاده از CPU دارا ميباشد.
    سايز فايل اجرايي آن بسيار کم است و نصب آن به سرعت انجام پذير ميباشد.کليه تنظيمات اين نرم افزار در يک فايل متنی ذخيره ميشود و از Windows Registry استفاده نميکند.

    پشتيبانی کامل از Authentication, Authorization, Accountingerver

    NTTacPlus کليه درخواستهای Authentication, Authorization, Accounting را که به صورت استاندارد تحت پروتکلهای+TACACS و RADIUS ارسال شود، پشتيبانی ميکند.

    مديريت از راه دور و دسترسی به مشخصات کاربر

    از طريق نرم افزار کنسول NTTacPlus ميتوان مديريت کاملی را بر روی سرور NTTacPlus و کاربران آن اعمال کرد.اين نرم افزار بر روی تمامی نسخه های Windows نصب ميشود و از طريق TCP/IP به نرم افزار سرور متصل ميشود.تبادل اطلاعات بين نرم افزار کنسول و سرور به صورت کد شده (Encrypted) ميباشد.

    کنترل لحظه ای

    NTTacPlus امکان کنترل و بررسی وضعيت کاربران Online را به صورت لحظه ای و از طريق يک پنجره در اختيار ما قرار ميدهد.همچنين کليه اطلاعات ارسالی از سمت NAS و ليست کليه وقايع و کارکرد نرم افزار در صفحه ای به نام لاگ کنسول نمايش داده ميشود و به صورت لحظه ای نيز در يک فايل متنی ذخيره ميشود.امکان قطع ارتباط کاربر نيز در اين قسمت مقدور ميباشد.

    قابليت گسترش نرم افزار

    طراحی نرم افزار به گونه ای بوده است که کاربر بتواند بر حسب نيازهای خود تغييراتی در نرم افزار اعمال نمايد.اين تغييرات ميتواند از طريق برنامه های جانبی در نرم افزار اعمال گردد.مانند کنترلهای بيشتر جهت اتصال کاربر، دستورات خاص برای قطع ارتباط کاربر، تغيير ساختار بانک اطلاعاتی، ....

    همزمانی با NASهای سازگار با Cisco

    NTTacPlus ميتواند اطلاعات ليست کاربران Online را با هر NAS مطابقت دهد و در صورت لزوم به روز رساند.بدين ترتيب امکان از دست رفتن اطلاعات به هنگامی که سرور NTTacPlus و يا NAS از کار بيافتد، کم ميشود.

    گروهها و وراثت

    در نرم افزار NTTacPlus علاوه بر کاربر، ميتوان گروههای مورد نظر را نيز تعريف کرد.گروه در NTTacPlus با تمامی خواص موجود برای کاربر، قابل تعريف است و کاربر ميتواند مشخصات و خواص مورد نظر را از گروه به ارث ببرد.کاربر ميتواند متعلق به يک يا چند گروه باشد.همچنين يک گروه ميتواند زير مجموعه گروه ديگری باشد.

    پارامترهای کنترل دسترسی کاربر

    NTTacPLus از طريق پارامترهای زير ميتواند دسترسی کاربر به شبکه را کنترل کند :
    expire date, connection time, called/caller ID, NAS, port, privilege, time quota, concurrent logins, time credit, traffic credit
    منبع : webhostingtalk



    موضوعات مشابه:
    arash3400، fnasiri و gbt780 سپاسگزاری کرده‌اند.
    hanif.farahnak [a t] gmail.com

  2. #2
    نام حقيقي: farid nasiri

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    219
    سپاسگزاری شده
    134
    سپاسگزاری کرده
    164
    در مورد ibsng هم مطلبی اینچنین هست؟



  3. #3
    نام حقيقي: Hanif Farahnak

    عضو ویژه
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    تهـــــران
    نوشته
    1,547
    سپاسگزاری شده
    1400
    سپاسگزاری کرده
    1174
    IBSng II، نرم افزار مديريت و حسابداري کاربران اينترنت، اينترانت و VoIP مي باشد. اين نرم افزاربه صورت يکپارچه سرويس هاي Dialup(Analog/E1) ، Lan Accounting ، Wireless ، ADSL، VoIP و SMS را کنترل مي کند. قابليت هاي منحصر به فرد اين نرم افزار به مديران اين امکان را مي دهد که سياست هاي مديريتي خود را به بهترين نحو پياده سازي نمايد. آنها قادر هستند به راحتي توسط توانايي مديريت پهناي باند Bandwidth Manager، نرم افزار IBSng II، هميشه از پهناي باند خود بهترين استفاده راکرده و همه مشتريان خود را راضي نگه دارند. امکانات ويژه و جالب II IBSng،که مختص ISP هاي مجازي طراحي و پياده سازي شده است به مديران کمک مي کند که سرويس هاي خود را به نمايندگان فروش خود ارائه داده و آنرا به دلخواه خود اداره کنند.نرم افزار IBSng II کاملا تحت Web مي باشد و گزارشات و نمودارهاي متنوع آن، سرويس دهندگان اينترنت و VoIP را در هر چه بهتر کردن و بهينه کردن سرويس ها يشان راهنمايي مي نمايد.استفاده بهينه از سيستم هاي امنيتي در نرم افزار IBSng II و نصب آن بر روي سرورهاي پيشرفته Linux، امنيت بالائي را براي اين نرم افزار تضمين مي کند.IBSng II قادر است کلیه نیازهای یک سرویس دهنده را برآورده کند و به دلیل اینکه این نرم افزار به صورت یکپارچه کلیه سرویس ها را پشتیبانی می کند، و همچنین به خاطر اینکه محدودیتی برروی تعداد پورت و کاربر ندارد، گسترش سرویس ها در آینده برای سرویس دهندگان شامل هزینه نمی شود. نرم افزار IBSng II ، کاملا ايراني و منحصرا محصول شرکت پارس پويش مي باشد و بستري است براي طراحي و پياده سازي نيازها و خواسته هاي مشتريان. لذا شرکت پارس پويش هميشه از پيشنهادات مفيد مشتريان در پيشرفت محصولات خود استقبال خواهدکرد. همچنین امکان انتقال کاربران از هر برنامه حسابداری اینترنت دیگر، به نرم افزار IBSng IIتوسط متخصصان این شرکت وجود دارد. بدین ترتیب به راحتی می توانید مدیریت و امنیت مجموعه خود را به دست امکانات توانمند نرم افزار IBSng II بسپارید.

    منبع : ashiyane


    hanif.farahnak [a t] gmail.com

کلمات کلیدی در جستجوها:

نرم افزار nttacplus چیست

nttacplus چیست

NTTACPLUS

IBSng چیست

nttac چیست

ibsng چيست

نرم افزار NTTacPlus چیست؟

nttacplus چيست

nas port چیست

nttac چیستچ

IBSng چیست؟

nttac pluse چیست

nttacplus چیست؟

لست کاربران nttac مدیریت پهنای باند kvl htchv روی ras serverبرنامه ibsng ]dsjنرم افزار مدیریت کاربران اینترنت nttaknas port idsngچیستقابلیت های نرم افزار nttacplusدر مورد nttac چیستنرم افزار tacacs حسابداری کاربران isp چیستnttac plus چیستبرنامه های ibsng چیست

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •