نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 15

موضوع: ISP Billing System

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2006
    نوشته
    15
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    من از nttac استفاده می کردم مقداری dc داشتیم که فکر می کردیم از nttac هست لذا برای رفع این مشکل دنبال یک اکانتینگ خوب بودیم که به پشنهاد وتعریف وتوصیف یکی دونفر از دوستان(که فعلا"خودشون هم دارای مشکل هستن) این نرم افزارو از شرکت پارس پویش خریدم
    اولش اجرای کار برخلاف قرارداد با تاخیر مواجه شد گفتیم تو عالم همکاری ایراد نداره بالاخره ما می خواهیم سالها با این شرکت همکاری کنیم واز سرویسهاشون استفاده کنیم توی کار این جور چیزها هم پیش میاد ولی تو نگو با یک مجموعه درب وداغون که توی کارشون هیچ برنامه ریزی ندارن طرف شدیم وخودمون خبر نداریم
    باید بگم برنامه ظاهرا"خیلی خوبه :
    فکر کن از ماکروسافت ویندوز گرفتیcd نصب هم بهت ندادن وخودشون می خوان از راه دور امروز برات نصب کنن وبعد از یکی دو هفته تاخیر کار نصب رو انجام میدن وتو هم چشمت به جمال ویندوز روشن می شه و وقتی به مرور زمان داری توش چرخ می زنی وکار میکنی وبا امکاناتش آشنا میشی میبینی که بیشتر امکاناتش کار نمی کنه ، تماس می گیری که چرا میگن بداز تو نرم افزار ppg با خود ت نمیگی که این چه نرم افزاری هست که بابت خودش ونصب وراه اندازی امکانات غیر فعالش پول پرداخت کردی؟
    تازه قصه از اینجا شروع شد که بعد سه ماهی که برای فعال نمودن این امکانات ازقبیل erroفارسی وب انالیزور،دیالرو... طی شد(که هنوز هم شکل استانداردی پیدا نکرده) نتیجه این شد بایدios روترارتقا پیدا کنه وچون ios بالاتر برایas5200گیر نیومد هم اینکه as5200 با ibs مشکل داره وجاهای دیگه هم که نصب کردن همین مشکلات رو داشتن باید as5300بگیریم تا هم مشکل dc مون حل شه وهم مشکل جدید که ibsng باشه دوسه تومن هم اینجوری هزینه کردیم
    اینجاست که میگن گل بود وبه سبزه آراسته شد . نه؟
    حالا اینها که مشکل نیست این برنامه پشتیبانی خیلی خوبی داره 24/7یعنی 24 ساعته در طی 7روز هفته اما از طریق ppgچون پشتيباني تلفني ساعت 9 صبح تا ساعت 19 عصر در ساعات اداري شرکت هست و با توجه به اینکه زمان رفع مشکل یستگی به نوع آن داردهرموقع آقایون وخانومهایی که در ساعت کاری تو شرکت تشریف دارن اگر فرصت کردن وبه قول خودشون سرشون شلوغ نبود(اخه غیر از من خیلی های دیگه رو رنگ کردن)مشکلات شما رو حل خواهند نمود وبه عنوان رفع مشکل فنی برای شما فاکتور صادر خواهند نمود حالا اگرهرکی مفهوم پیشیبانی 6ماهه24ساعته رو تاحالامتوجه نشده بودامیدوارم بشه و یا اگراین فاکتورها رودر قالب پشتیبانی برخلاف عرف دیدید چون مسئله فنی هست وما ازش سر در نمیاریم و پارس پویش هم قواعد خاص خودش رو داره بهتره پولش رو بدهی چون اگر برای رفع ابهام بخواهی با مدیر عامل شرکت صحبت بکنی بدلیل اینکه ایشون شاگرد اما زمان بوده ومدیر تر از ما تشریف دارن صرفا غیابا زیر قراردادهارو امضا میکنن و افتخار مکالمه تلفنی رو هم نمیدن وشمامجبوری پرداختها رو انجام بدی والا دسترسیت به برنامه رو می بندن
    آخه شما بگو کدوم آدم عاقلی میادکلید درواختیار خونه چند ملیونیش رو به کسی دیگه میده که طرف هرموقع خواست به خاطر چندرغاز در رو به روت ببنده؟
    امید جان اگه صبح روز پنجشنبه آخر سال ibs ت داون بشه وبرای پشتیبانی هم دستت به جائی بند نباشه وخودت هم نتونی کاری انجام بدی و بابت این بدبختی پول هم داده باشی ویوزرهات هم پشت سر هم زنگ بزنن تازه می فهمی که nttacچه برنامه خوب وباحالی هست حداقل چهار نفر گیر میاری که کمکت کنن وکارت رو راه بندازن بابت این کار پول هم بدی نمیسوزی نه اینکه پولشو پیشاپیش بدهی کارت رو هم درست تحویل نگیری
    در خاتمه عرض کنم که dc ما نه از nttac بود نه cash و نه از روتر ونه از ارت از چیز دیگه ای بود که خودمون پیدا کردیم ورفع شد اما حالا مشکل بزرگتری به نام ibs پیدا کردیم که یا باید بعد این همه اتلاف وقت وهزینه دوباره برگردونیم به nttac و یا نرم افزارهای دیگه که معلوم نیست چی از آب در بیان ویا اینکه چندر غاز پولی رو که از این isp در میاریم رو ببریم دو دستی تقدیم حضرات کنیم که مشکلات به قول خودشون فنی ما رو رفع کنن واز پشتیبانی on line بهره مند شویم



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    از توضیحاتتون ممنونم . عجب داستانی داشتین . چند تا از بچه های پارس پویش اینجا هستن فکر کنم دیگه وقتشه یه کوچولو صحبت کنن .



  3. #3
    نام حقيقي: هاشم سکاکی

    عضو عادی شناسه تصویری milad22
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    iran
    نوشته
    2,050
    سپاسگزاری شده
    320
    سپاسگزاری کرده
    197
    پارس پویشی ها توضیح بدن!!!



  4. #4
    نام حقيقي: Alireza HBB

    عضو غیر فعال شناسه تصویری Alux
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    1,492
    سپاسگزاری شده
    286
    سپاسگزاری کرده
    399
    منم عین تو یه اکانتینگ لینوکس داشتم که یه اقای همین بلا رو سرم در اورد تا جونم بالا اومد و رفتم لینوکس یاد گرفتم

    از دوستانی که لینوکس بلد نیستند یه نصیحت برادرونه اصلا دنبال اکانتینگ تحت لینوکس اونم با پشتیبانی دیگران نرین !!!



  5. #5
    نام حقيقي: Peyman Yousefi

    عضو ویژه شناسه تصویری darklove
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    ABHAR
    نوشته
    3,330
    سپاسگزاری شده
    1005
    سپاسگزاری کرده
    318
    نوشته های وبلاگ
    7
    بهتره از Sigma استفاده کنید چون خوب کار میکنه تحت ویندوز
    تحت لینوکی ISP Pack که حرف نداره کارش عالیه یا ISP Config که خارجی نوشتن Free هست کارش از این نرم افزارهای ایرانی بهتره



  6. #6


    عضو عادی شناسه تصویری kima
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    2,810
    سپاسگزاری شده
    764
    سپاسگزاری کرده
    85
    بجای همه اینها پیشنهاد می کنم برین لینوکس یاد بگیرید
    به تمامی اینها برتری داره
    آی بی اس نرم افزار خیلی خوبی هست و چون روی لینوکس هست مطمئنا بهتون جواب میده اما در صورتی که اگر مشکلی پیدا کردین بتونید خودتون درستش کنید
    متاسفانه ضعف پارس پویش هم روی برنامه نویسی نیست بلکه روی پشتیبانی هست



  7. #7
    نام حقيقي: Peyman Yousefi

    عضو ویژه شناسه تصویری darklove
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    ABHAR
    نوشته
    3,330
    سپاسگزاری شده
    1005
    سپاسگزاری کرده
    318
    نوشته های وبلاگ
    7
    ISP Pack
    ISP Config
    تحت لینوکس هستن کارشونم خیلی عالیه



  8. #8
    نام حقيقي: هاشم سکاکی

    عضو عادی شناسه تصویری milad22
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    iran
    نوشته
    2,050
    سپاسگزاری شده
    320
    سپاسگزاری کرده
    197
    نقل قول نوشته اصلی توسط kima
    .................
    متاسفانه ضعف پارس پویش هم روی برنامه نویسی نیست بلکه روی پشتیبانی هست
    کاملا موافقم.



  9. #9


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2006
    نوشته
    15
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    ولی فکر نمیکنم سوءاستفاده یک عده از یک نرم افزارکاربردی که تحت لینوکس runمیشه ارتباطی به یادگیری لینوکس داشته باشه پارس پویش هم شاید از نظر برنامه نویسی مشکل نداشته باشه ولی برنامه ibsng برخلاف گفته ها یک بسته نرم افزاری public نیست و این امر با کمی دقت نظر در لیست قیمتهای شرکت مدعی برای تولید آن مشخص هست چون در این صورت دلیلی بر دریافت مبالغ 50هزارودویست هزار تومانی برای نصب ریموت ودر محل آن وجود ندارد زیرا در این صورت خیلی راحت با دریافت سی دی میشد نصبش کرد و این امر به اعتقاد من یک ضعف بزرگ برای هر نرم افزاری هست تصور کنید شما cd یک برنامه مثلا"ویندوز اورجینال رو از ماکروسافت خریداری کردید وحالا اونا برای نصب از شما 200 دلار دیگه می خوان عجیب نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!



  10. #10


    عضو غیر فعال شناسه تصویری !!Network!!
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    85
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    4
    خوب بابا بنده خدا داره حرف حساب ميزنه . پس اين پارس پويشيا كوشن؟ نميشه قبول كرد اونا به اينجا سر نميزنن و اين پستو نديدن .



  11. #11


    در اتتظار تایید
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    نوشته
    3
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    ضمن سلام به همگی بچه ها و خسته نباشید.......
    من هم متاسفانه ibs دارم و نزدیک به یک سال است از آن استفاده میکنم . یکی دو ماه اول خیلی برنامه جالب و خوبی به نظر میرسد و پشتیبانی شرکت پارس پویش هم در اوایل خوب است ولی بعد از دو ماه.........نگو ...........مشکل پشت سر هم مشکل ازجمله...
    دیسکانکت کردن یوزرها به صورت دسته جمعی.پرشدن لاگ..و موارد دیگر.
    هر موقع که زنگ هم میزنیم به قسمت پشتیبانی بعد از 2 الی 24 ساعت درست میکنند ولی فرداش که میخواهی نگاه کنی میبینی یک قسمت دیگه از کار افتاده است.
    البته نمیخواهم بگویم که برنامه ibs بدرد نمیخورد یا بچه های شیراز زحمت نمیکشند.برنامه ibs جالب است ولی متا سفانه شرکت پارس پویش مدیریت خوبی ندارد و گرنه من از خانم معصومی یا آقای نگهداری که آنجا کار میکنند خیلی زحمت میکشند ولی چه فایده که اصل کاریهای شرکت توجهی به پشتیبانی و خدمات به مشتریان ندارند.

    کسانی که میخواهند ibs بگیرند خواهشن کاملا فکر کنند و از کسانیکه مستقیما با پارس پویش کار میکنند و مشتری هستند سئوال کنند.من خودم گول تبلیغاتشان را خوردم و 5شرکت هم به آنها معرفی کردم.از جمله:
    1-شرکت 0و1 میاندواب 2-شرکت نانو سقز 3-شرکت سهند افراز نت مراغه و غیره که من هم خودم در استان آذربایجان غربی شهرستان بوکان isp دارم بنام شرکت تعاونی صفر و یک بوکان.همه این چند شرکت پشیمانیم و قرار است سرماه همه بریم شیراز و با مدیران شرکت پار پویش صحبت کنیم.



  12. #12


    عضو عادی شناسه تصویری vahsha1
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    نوشته
    916
    سپاسگزاری شده
    208
    سپاسگزاری کرده
    83

    با سلام

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed_khodaee
    در خاتمه عرض کنم که dc ما نه از nttac بود نه cash و نه از روتر ونه از ارت از چیز دیگه ای بود که خودمون پیدا کردیم ورفع شد اما حالا مشکل بزرگتری به نام ibs پیدا کردیم که یا باید بعد این همه اتلاف وقت وهزینه دوباره برگردونیم به nttac و یا نرم افزارهای دیگه که معلوم نیست چی از آب در بیان ویا اینکه چندر غاز پولی رو که از این isp در میاریم رو ببریم دو دستی تقدیم حضرات کنیم که مشکلات به قول خودشون فنی ما رو رفع کنن واز پشتیبانی on line بهره مند شویم
    دوست عزیز
    جهت باز شدن مطلب برای دیگران سئوال می کنم مشکل DC شدن یوزرهاتون از چی بود.



  13. #13


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2006
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    در پاسخ آقای سعید خدائی

    آقای خدائی اگه واقعا از نرم افزار IBSng راضی نیستید چرا از یک نرم افزار بهتر استفاده نمی کنید؟ تا جائی که من اطلاع دارم با صحبت های تلفنی که با مدیر عامل شرکت پارس پویش داشتید که فکر می کنم 1:45 طول کشید شرکت قبول کرد که قرارداد فسخ شود و هزینه نرم افزار به همراه خسارت به شما پرداخت شود و ظاهرا خودتان قبول نکردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! من اگر جای شما بودم و این همه از شرکت پارس پویش گله و شکایت داشتم حتما پیشنهاد مدیر عامل رو قبول می کردم و نرم افزار را به همان NTTac یا هر چیز دیگر تغییر می دادم.



  14. #14


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2004
    نوشته
    12
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    با سلام.
    یکی از دوستان این پست را به من نشان داد و من لازم دانستم نکاتی را برای روشن تر شدن موضوع بیان کنم. من نمی خواهم مستقیما پاسخ چند مشتری ناراضی را بدهم بلکه می خواهم مشکلات یک شرکت نرم افزاری در ایران را مطرح کنم. این فقط مشکل پارس پویش نیست بلکه خیلی از شرکت های همکار ما قوانین سخت گیرانه تری از ما دارند.

    ۱- انتقاد خوبه و ما هم همیشه سعی در بهتر کردن خودمون داریم. نه ما بی عیبیم و نه مشتری های ما. ما کمال احترام را برای مشتری هایی که از ما انتقاد می کنند و یا ناراضی هستند داریم.

    ۲- آقای خدایی به عمومی نبودن و یا انحصاری بودن نرم افزار اشاره کردند. شاید ما تنها شرکتی باشیم که نرم افزار را با سرس ارایه می کنیم. ما مشتری های زیادی داریم که صرفا نرم افزار خربداری کردن و نصب/پشتیبانی را از ما نگرفتن و خودشون کارهای خودشون را انجام می دهند. دلیل بالا بودن هزینه های نصب/پشتیبانی هم واضحه.
    اصولا کارها در شرکت نرم افزاری دو نوعند. یکی کارهایی که همه ازش سود می برند و هزینه روی همه مشتری ها پخش می شه. مثل اضافه شدن یک امکان به نرم افزار. و دیگری کارهایی که فقط به یک مشتری ربط داره که در این صورت تمام هزینه را یک مشتری باید پرداخت کنه.
    ما توی نسخه IBSng II(اولین نسخش حداکثر تا یک ماه دیگه) این موضوع را با کم کردن هزینه نرم افزار و بیشتر کردن نرخ خدمات در برنامه کاری خودمون گذاشتیم. این موضوع مختص به ما نیست NETUP یک برنامه Accounting روسی و جالب هست. دیدن لیست قیمت هاش http://www.netup.biz/pricelist.php حتما جالبه (خود نرم افزار ۷۰۰ دلار. هزینه نصب از راه دور ۲۵۰ دلار). در همه جای دنیا وقت نیروی فنی ارزشمنده.
    در مورد نصب یا پشتیبانی، حتی شرکت های دیگری مثل آقای ملت (که شرکت همکار پارس پویش هستند و نه جز آن)، پیش گامان کویر یزد و ... این کار ها را انجام می دهند چون توانایی آن را دارند. این که کسی نمی تواند IBS را خودش نصب کند( مانند ویندوز) نشان از کمبود اطلاعات در این زمینه است. همانطور که برای نصب ویندوز برای کسانی که آشنا نیستند کسان دیگری این کار را انجام می دهند.
    من فکر می کنم با این تفاصیل ما را نمیشه انحصار طلب دانست، بلکه مخاطب ما برای انجام کارهای فنی بدلیل سکوی مورد استفاده ما متفاوت است.

    ۳- پارس پویش یک شرکت نرم افزاری است. پشتیبانی نرم افزار Accounting شامل مسایلی مثل قطعی کاربران و مشکلات روتر نمی شه. این که ما از روی حسن نیت به رفع اینگونه مشکلات اقدام می کنیم نباید باعث ایجاد مشکل برای ما و توقعات زیاد بشود. و حتی اینگونه مشکلات از روی عدم آگاهی فنی به نرم افزار Accounting ربط داده بشه. من همین جا می گم که پشتیبانی نرم افزار فقط خود نرم افزار را شامل می شه و نه مشکلات ماهواره و روتر (غیر از بحث Accounting) و ...

    بخش پشتیبانی ما واقعا بخاطر مسایل غیر نرم افزاری که شرکت های دیگه اصلا بهش اهمیت نمی دهند overload شده و ما همیشه در گرفتن هزینه های این قبیل مسایل هم مشکل داریم. کما اینکه الان خیلی کار های غیر نرم افزاری ایرانی را قبول نمی کنیم.
    ما واقعا مشتری های فنی را ترجیح میدهیم. چون توجیح مسایل برای یک مسوول فنی بسیار آسان تره و مشکلات بسیار کمتری را به ما ارجاع می دهند. می شه با یک بحث فنی دلیل مشکلات را فهمید و همه چیزه به یک نرم افزار Accounting ربط نداد.

    ۴- در حال حاضر بیش از ۷۰ مرکز در کل کشور IBSng را خریداری نموده اند ( http://www.parspooyesh.com/interface...bsng_customers ).که تابه امروز با هیچ کدام غیر از ۳ سرویس دهنده (که الان شدن ۲ تا) مشکل نداشته است. من یک سوال می پرسم. اگر یکی از کاربران شما بیش از ۱ سال از مبلغ قراردادش بدهکاری داشت و به بهانه های مختلف از پرداخت آن طفره می رفت و بعد از ۱ ساعت صحبت قرار شد تا آخر ماه هزینه را پرداخت کند و تا ۱۵ روز بعد از آخر ماه هم این اتفاق نیفتاد، شما اقدام به قطع سرویسهایش نمی کنید؟ به نظر من که ما خیلی صبوریم...
    ما حتی برای ختم ماجرا حاضر شدیم نرم افزار را پس بگیریم(بعد از یک سال). از قدیم گفتن مال بد بیخ ریش صاحبش. ما به کار خودمون اعتقاد داریم و نرم افزار تست خودش را پیش کسانی که باید پس داده. من هم توصیه می کنم حتما قبل از خرید به صورت اتفاقی با کسانی که در لیست مشتریان ما هستند تماس بگیرید.
    مشکل بنظر من باز هم نبودن فرهنگ خریدن نرم افزار در ایرانه. اگر از دید ما و دیگر شرکت های مشابه ما به ماجرا نگاه کنید این تجارت باید برای ما هم صرف داشته باشه.

    ۵- این که ما کسی را فریب دادیم بنظرم خیلی کم لطفیست. ما تمامی شرایط را روی سایت گذاشتیم و با هرکدام از مشتری هامون قرار داد داریم.
    بعضی از مشتری ها حتی قرارداد را خودشان مطالعه نکرده اند و کس دیگری برایشان امضا کرده! برای ما ملاک تعهد چیزیست که در قرارداد ذکر شده نه حرف هایی که به ما نسبت داده شده. برام جالبه که حرف شکایت رسمی از قرارداد مطرح شده حتی وقتی که تعهد مالی قرارداد فروش نرم افزار! هنوز بعد از یک سال انجام نشده.



    فرشاد خوشخوی



    ویرایش توسط farshad_kh : 2006-07-16 در ساعت 12:44 PM

  15. #15


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2006
    نوشته
    15
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    یکی دوروز بود که فرصت حضور در فروم رو نداشتم وامشب که سری زدم دیدم که در دل بنده با تنی چنداز دوستان مورد لطف اساتیدفن علی الخصوص دوستان پارس پویشی واقع شده وسعی نموده اند در حرکتی شتاب زده با بیان ترکیبی از مطالب درست ونادرست که شاید با توجه به شناختی که از ایشان دارم ناشی از خامی وجوانی باشدتوجیهی بر اعمال غیرحرفه ای ونامعقول خود بسازند لذا با عنایت به این که این فروم محفل ومرجع اکثر اساتید وفعالان شبکه می باشد درجهت روشن شدن اذهان ورفع ابهامات وبحث وتبادل نظر مجبور شدم دست به قلم شده وحقایقی رو آشکار نمایم واز مدیر محترم فروم نیز که بنا به مقررات انجمن ها این تاپیک رو به بازارچه منتقل نموده بودند تقاضا نمایم تا در صورت امکان با عنایت به علاقمندی وحضور دوستان در این محفل واهمیت نرم افزارهای اکانتینگ برای فعالان این پست با حذف قسمت تبلیغاتی آن با عنوان بحت وتبادل نظر در خصوص ibsng به انجمن اکانتینگ انتقال یابد وبدینوسیله موجب حضور واستفاده سایر دوستان نیز گردد



کلمات کلیدی در جستجوها:

فرشاد خوشخوی

isp بوکان

فرشاد خوش خوی

isp های بوکان

شرکت صفر و یک بوکان

فرشاد خوشخوی شركت پارس پويشفرشاد خوشخوی شركت IBSng ضعف های فرشاد خوشخوی پارس پويشمیاندوآب ispدانلودرایگان نرم افزارibsng.isoفرشاد خوشخويBillingAccounting ispسامانه وب انالیزور برنامه isbngنصب IBS قيمتصفر و یک بوکانISPبوکان۰۹۱۲۸۱۰۸۸۹۷ فرشاد خوشخویفرشاد خوش خوی پارس پویشدانلود رایگان سیستم امانتینگ IBS تحت ویندوزپرشین نتورکproxyfire دانلوددانلود برنامه ی ibsng(isp billing systemسایت شرکت صفر و یک بوکانهزینه نصب IBS

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •