نمایش نتایج: از شماره 1 تا 13 از مجموع 13

موضوع: قطع شدن يوزرها بعد از گذشت يه مدت كه كار كردن

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2004
    نوشته
    6
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0

    قطع شدن يوزرها بعد از گذشت يه مدت كه كار كردن

    سلام دوستان
    من يه مشكل جديد برام پيش اومده به اين صورت كه يوزرهايي كه وصل به سرور مي شن و شروع به كار مي كنن بعد از گذشت حدودا 15 الي 20 دقيقه ارتباطشون قطع مي شه و بايد دوباره شماره گيري كنن . به نظر شما مشكل از چي ميتونه باشه ( سرور من ويندوز 2000 ادونس با اي اس پي يوتيل براي اكانتينگ

    ممنون مي شم منو راهنمايي كنيد



    موضوعات مشابه:

  2. #2


    عضو غیر فعال شناسه تصویری NetMaster
    تاریخ عضویت
    Jun 2004
    نوشته
    376
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط tazekar
    سلام دوستان
    من يه مشكل جديد برام پيش اومده به اين صورت كه يوزرهايي كه وصل به سرور مي شن و شروع به كار مي كنن بعد از گذشت حدودا 15 الي 20 دقيقه ارتباطشون قطع مي شه و بايد دوباره شماره گيري كنن . به نظر شما مشكل از چي ميتونه باشه ( سرور من ويندوز 2000 ادونس با اي اس پي يوتيل براي اكانتينگ

    ممنون مي شم منو راهنمايي كنيد
    Can you check your router config, we need some information on your router config, if you can check in your

    router if there is any idle-time out or session-timeout remove it, or just paste your router config here and we

    well check it for you

    Good Luck



  3. #3
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    مشکل از مودمها و خطوط تلفن است. دمای مودمها را پایین بیاورید. دقت کنید سیمهای خطوط تلفنتان از کنار کابل برق عبور نکرده باشند و پوشش مناسب داشته باشند.
    (آقای خیاط درست متوجه وضعیت سیستم شما نشدند. تصور ایشان این بوده است که شما از Cisco Router بعنوان Access-Server استفاده میکنید.)



  4. #4
    نام حقيقي: سید محمد حسینی

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2004
    محل سکونت
    iran-khorasan-sabzevar
    نوشته
    42
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    5
    من هم همچنین مشکلی با مالتی modem external & maltiport moxa دارم که مربوط به noise خطوط تلفن میشه ولی واسه این سری maltiportها کابل eart خیلی ضروریه.
    بصورتی که اگه این اتصالو قطع کنم اکثر خطا با مشکل روبرو میشن.




  5. #5


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Mar 2004
    نوشته
    218
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    راستي يه راهي هست كه ميزان noise خط تلفن رو اندازه گرفت؟



  6. #6
    نام حقيقي: مسعود یارمحمدی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری masood_y
    تاریخ عضویت
    Dec 2004
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته
    909
    سپاسگزاری شده
    150
    سپاسگزاری کرده
    116
    دقیقا ما هم این مشکل رو با آی اس پی یوتیل داریم و یوزرها خود به خود DC می شن. اما همه یوزرها اینطوری نیستند. بعضی ها به این شکل مشکل دارند و تایم قطع هم دقیقا مشخص نیست.



  7. #7
    نام حقيقي: Saman Nasrolahi

    عضو عادی شناسه تصویری saman_nn2000
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    574
    سپاسگزاری شده
    101
    سپاسگزاری کرده
    28
    نقل قول نوشته اصلی توسط masood_y
    دقیقا ما هم این مشکل رو با آی اس پی یوتیل داریم و یوزرها خود به خود DC می شن. اما همه یوزرها اینطوری نیستند. بعضی ها به این شکل مشکل دارند و تایم قطع هم دقیقا مشخص نیست.
    z

    دوست عزیز :
    فکر نمی کنم این DC شدن ها ارتباطی به سیستم اکانتینگ داسته باشه ..!
    سعی کن این موارد رو چک کنی:
    1 داشتن چاه earth مناسب ( حد اقل 2 ولت با نول برق شهر تفاوت ولتاژ داشته باشه)
    2 چک کردن تک به تک خطوط تلفن با 117 از لحاظ کیفیت خط و عدم نویز
    3 بررسی فیزیکی خطوط از لحاظ پوشش و دور بودن از سیم برق
    4 تنظیم دمای محل مودم ها

    ان شا الله که مشکلت حل بشه...



  8. #8


    عضو غیر فعال شناسه تصویری sdsl
    تاریخ عضویت
    Jan 2003
    محل سکونت
    Iran-Tehran
    نوشته
    630
    سپاسگزاری شده
    22
    سپاسگزاری کرده
    0
    قطعي خط مي تونه دلايل متفاوتي داشته باشه!

    1- هنگ كردن مودم در اثر شوك الكتريكي ( كه با نصب Earth اين مشكل برطرف ميشه!! )

    2- گرماي زياد مودم. كه با سرد كننده ها ميشه اونو برطرف كرد.

    3- اكاتنينگ ( كه به نظر نمياد مشكا از اون باشه)

    4- نوع مودم.

    5. نويز خط كه به صورت مقطعي روي خط ميافته..

    موفق باشيد



  9. #9


    عضو غیر فعال شناسه تصویری ris1354
    تاریخ عضویت
    May 2004
    محل سکونت
    fooladshar
    نوشته
    115
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام
    دوست عزيز اول بگو مركز مخابرات شما انالوگ يا ديجيتال .اگه انالوگ اين مشكل حل نميشه چون من يكسال با اين مشكل ساختم تا مركز ديجيتال شد و الان يوزر دارم كه تا 13 ساعت كانكت بوده بدون هيچ مشكلي.
    دوم همونطور كه دوستان گفتند يك ارت بسيار عالي درست كن
    البته اگه بتوني از ارت مخابرات استفاده كني براي خطوط تلفنها خيلي عاليه



  10. #10
    نام حقيقي: مسعود یارمحمدی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری masood_y
    تاریخ عضویت
    Dec 2004
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته
    909
    سپاسگزاری شده
    150
    سپاسگزاری کرده
    116
    خیلی ممنون. ارت ما 2 متر بیشتر نیست و مرکز مخابرات هم دیجیتاله.
    می خواستم بدونم برای خطوط E1 کارت PRI یا Cast فرقی می کنه یا نه؟ حلا مثلا از لحاظ قطعی یوزرها.



  11. #11


    عضو غیر فعال شناسه تصویری NetMaster
    تاریخ عضویت
    Jun 2004
    نوشته
    376
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط masood_y
    خیلی ممنون. ارت ما 2 متر بیشتر نیست و مرکز مخابرات هم دیجیتاله.
    می خواستم بدونم برای خطوط E1 کارت PRI یا Cast فرقی می کنه یا نه؟ حلا مثلا از لحاظ قطعی یوزرها.
    The encapsulation has to do with the signaling that communicates with the TCI side, so it well only bring your

    controller up or down.

    it has nothing to do with your lines quality or disconnection.

    good luck.




  12. #12
    نام حقيقي: مسعود یارمحمدی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری masood_y
    تاریخ عضویت
    Dec 2004
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته
    909
    سپاسگزاری شده
    150
    سپاسگزاری کرده
    116
    خیلی ممنون. مشکل قطعی هم مربوط به روتر و access-list 130 بود. حالا نمیدونم ربطی داره یا نه؟!؟
    اما وقتی برداشتمش درست شد!!!



  13. #13
    نام حقيقي: Saman Nasrolahi

    عضو عادی شناسه تصویری saman_nn2000
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    574
    سپاسگزاری شده
    101
    سپاسگزاری کرده
    28
    نقل قول نوشته اصلی توسط masood_y
    خیلی ممنون. مشکل قطعی هم مربوط به روتر و access-list 130 بود. حالا نمیدونم ربطی داره یا نه؟!؟
    اما وقتی برداشتمش درست شد!!!
    امکان داره اون access-list رو اینجا بنویسید...باید جالب باشه..!!!
    هر چند حس نمی کنم چندان به dc شدن user هات ارتباط داشته باشه...



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •