-
[QUOTE=art14;485322]موارد 1 تا 3 بررسی شد هیچ مشکلی نبود
4-با اتصال مستقیم یکی از کلاینتها به سوییچ ، مشکل اینترنت نداریم
5-مودم سیمی دی لینک 2520U چنین تنظیماتی نداره فقط گزینه ای بنام NATداره که بصورت پیش فرضEnable هست
6-توCMD با دستور tracert 8.8.8.8 مسیرروت ها به این شکل هست
1ms 192.168.1.1سطر اول
* * Requst Time outسطر دوم
37ms 10.241.33.18سطر سوم
تو این حالت چون فقط یه کلاینت به سوییچ متصل هست اینترنت دارم
به محض اینکه مودم رو به سوییچ میزنم تا اینترنت رو AP های متصل به سوییچ پخش کنن هیچ کلاینتی اینترنت نداره[/QUOTE]
البته با اتصال مستقیم یکی از کلاینتها به مودم بوسیله سیم اینترنت دارم
اما بعداز اتصال مودم به سوییچ و اتصال یکی از کلاینتها به سوییچ اینترنت قطع میشه
-
سلام دوستان
امروز بعداز دوماه سردرگمی ،توسط یه دوستم که مدیر اینترنت پارس آنلاین تبریز هست ،مشکل اینترنت مان حل شد.
امیدوارم بدرد دوستان بخوره
بدلیل واردات مودم هایی با MACآدرس فیک (حتی مودم هایی با برندهای معروفی چون Dlinkو TP-link) ، چون در شبکه هر مودمی که زودتر کانکت میشه در Table Mac اون شرکت ISP ،در اولویت قرار میگیره و تا این مودم دومی با مک آدرس تکراری بخواد IP دریافت کنه به زمانی بیش از 20 دقیقه نیاز داره که باعث مایوس شدن کاربر میشه.در این حالت مودم اینترنت رو از ISPدریافت کرده ولی نمیتونه به کلاینت ها برسونه
برای حل این مشکل اگه رنج netmask آی پی مودم رو از 192.168.1.1 به مثلا 192.168.10.1 تغییر بدیم با اون مودم در یک شبکه نخواهد بود و مشکل اینترنت کلاینت ها حل خواهد شد.