سلام


توی این تاپیک میخواییم نرم افزار Kerio Control 8 رو معرفی کنیم.

دوستانی که در چند و چون بحث های اخیر هستن، میدونن که من چند وقت پیش یک تاپیکی زدم با عنوان :


TMG یا Kerio (یا: فرق TMG با Kerio چیه؟! یا: من TMG کارم، چطوری Kerio کار بشم؟)


توی این تاپیک ما این نرم افزار رو معرفی کردیم، منتها از دیدگاه کسی که با نرم افزار Microsoft Forefront TMG (یا Microsoft ISA) کار کرده روش بحث کردیم.
خب، واقعیت این قضیه اینه این معرفی چندان حرفه ای و درست نیست. ما وقتی با یک نرم افزار خوب طرف هستیم، بهتره که اون رو مستقل از رقباش بیاییم معرفی کنیم و هدف این تاپیک هم همینه.

میخواییم این نرم افزار رو معرفی کنیم
اصولی که توش استفاده میشه رو مشخص کنیم.
مزایایی که داره رو روش مانور بدیم
عیب هاش رو بگیم
و چند تا سناریو که خیلی کاربردی برای سیستم های مختلف هست رو مطرح کنیم و با توجه به نرم افزار Kerio Control براش راه حل یا Solution بدیم.







قبل از شروع کار من چند تا لینک معرفی کنم :


سایت این نرم افزار :
Network Security for Your Business | Kerio Control | Kerio


پایگاه دانش (Knowladge Base) این نرم افزار :
Kerio Control - Kerio Knowledge Base - Category

نکته بسیار جاب توجه پایگاه دانش این نرم افزار اینه که برای هر کاری اومده خیلی خوب توضیحات داده و دستورالعمل قدم به قدم انجام هر کاری رو با عکس و توضیحات مفصل گذاشته. تقریباً هر کاری که میشه توی این نرم افزار کرد رو توی مقالات پایگاه دانش میتونید ببینید و بخونید




این نرم افزار پولیه و باید بخرید. قیمتش بسیار پایینه
256 دلار برای خود نرم افزار و به ازاری هر کاربر 26 دلار باید پرداخت کنید:
Buy Kerio Control | Kerio



نرم افزار به صورت کرک شده هم موجوده که آخرین نسخه ای که در این لجظه اومده 8.2.2P1 هست که از اینجا میتونید دانلودش کنید. که گذاشتن این نرم افزار رو دوست خوبمون DiGiBoY زحمتش رو کشیدن!
قابل عرض که کرک این نرم افزار 100% کامل نیست و یک سری از امکانات این نرم افزار رو از دست میدید اما در مجموع خوب و بی مشکله!
















یه نکته نکته رو هم بگم:

اینجا ما دستور العمل قدم به قدم نمیخواییم بگیم. میخواییم نرم افزار رو معرفی کنیم. میخواییم به جایی برسیم که هر کس که پست های این تاپیک رو خوند بتونه دقیقاً بشناسه که با چی طرفه و تصمیم گیری کنه که آیا برای سیستمش میتونه از این نرم افزار استفاده کنه یا نه !









موضوعات مشابه: