نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3
سپاس ها 1سپاس

موضوع: مشکل گزارشات خالی در ‏TMG

  
  1. #1
    نام حقيقي: saeed

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    67
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    38

    مشکل گزارشات خالی در ‏TMG

    سلام
    مدتیه یک مشکل در نرم افزار ‏TMG دارم که تمام report های نرم افزار خالی هستند.روش استفاده از TMG را بصورت secure nat تنظیم کرده ام و هر کلاینت در کارت شبکه خود gateway را ست کرده است.دوستان خیلی به گزارشات نیاز دارم ولی نمیدانم مشکل از چیه.لطفاَ راهنمایی بفرمایید.



  2. #2
    نام حقيقي: majid alborji

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    17
    سپاسگزاری شده
    8
    سپاسگزاری کرده
    4
    سلام
    یه سری به قسمت لاگ ها بزن ، ببین اصلاً فعال هست. مواردی که می خوای گزارش بگیری باید ابتدا در لاگ ها ثبت بشه. این لاگ ها همچین در SQL ثبت بشن تا SQL Server reporting services بتونه انها رو بخونه.
    بعد در قسمت مانیتورینگ ببین لاگ تولید شده رو می تونی ببینی ( مثلا ترافیک لایو رو مانیتور کن )


    saeedv سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: saeed

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    67
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    38
    با تشکر از اقا مجید
    لاگها وجود دارد ویکسری فایل sql با حجم های مختلف در آن وجود دارد.
    در قسمت مانیتورینگ و تب session نشستها قابل مشاهده اند ولی مشکل هنوز وجود دارد.
    سرویس های TMG و خود سرور را چند با روشن وخاموش کرده ایم ولی درست نشده است.
    دوستان اگه راه حلی دارید بفرمایید.



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •