نمایش نتایج: از شماره 1 تا 12 از مجموع 12
سپاس ها 18سپاس
  • 7 توسط M-r-r
  • 3 توسط gallaxy67
  • 1 توسط sayrus2010
  • 1 توسط mehdi_Net2
  • 1 توسط j_p
  • 2 توسط aqfery
  • 1 توسط mohamad-23
  • 1 توسط Mahdi-t
  • 1 توسط aqfery

موضوع: دعوت عمومی : تدوین راهنمای استفاده بهینه از امکانات انجمن

  
  1. #1
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706

    دعوت عمومی : تدوین راهنمای استفاده بهینه از امکانات انجمن

    سلام دوستان؛
    روزانه ده ها و شاید صد ها نفر، چه بصورت عضو و چه بصورت میهمان از انجمن های ما (نه معنای مالکیت، انجمنی که همه ما در آن یک خانواده ایم) بازدید میکنند و در صدد رفع و رجوع مشکلاتشان هستند و گروهی هم به مشکلات بقیه رسیدگی کرده و در صدد حل و کمک به ایشان هستند. در این بین، هستند و هستیم افرادی که بدلایل مختلف؛ ترجیح به پرسیدن میکنیم تا جستجو کردن، این پرسیدن ها هیچ عیبی ندارد و به قول معروف ندانستن عیب است ! اما موضوع پر اهمیت، جلوگیری از اتلاف وقت گروه دوم (پاسخگو) و تسریع در رسیدن گروه اول (پرسشگر) به روش حل مسئله است.

    گاها برخورد هایی هم بوجود آمده که اگرچه نیت و ذات آنها کج نبوده؛ اما در ادامه موجب بروز کدورت هایی شده است.

    از اینرو؛ عنوان یکی از اعضای کوچک این خانواده بزرگ، از همه دوستان عزیز دعوت میکنم در خصوص این موضوع؛ نقاط ضعف و قوت، مشکلات و ...؛ تجربیات پیشنهادات و نظرات ارزنده شان را با بقیه به اشتارک بگذارند تا در پایان، بتوان راهکاری ارزشمند ایجاد نمود تا همه دوستان (چه گروه اول و چه گروه دوم) از آن بهره مند گردیم.

    متشکرم.



    موضوعات مشابه:

      Hakimi، undocumented، gallaxy67 و 4 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.
      Mohammad Rasoul Rasti
      There's no place like 127.0.0.1
      m.rasti [@] outlook.com

    • #2
      نام حقيقي: AliRezA

      عضو عادی شناسه تصویری gallaxy67
      تاریخ عضویت
      May 2010
      محل سکونت
      Here
      نوشته
      1,233
      سپاسگزاری شده
      1014
      سپاسگزاری کرده
      200
      نقل قول نوشته اصلی توسط M-r-r نمایش پست ها
      سلام دوستان؛
      روزانه ده ها و شاید صد ها نفر، چه بصورت عضو و چه بصورت میهمان از انجمن های ما (نه معنای مالکیت، انجمنی که همه ما در آن یک خانواده ایم) بازدید میکنند و در صدد رفع و رجوع مشکلاتشان هستند و گروهی هم به مشکلات بقیه رسیدگی کرده و در صدد حل و کمک به ایشان هستند. در این بین، هستند و هستیم افرادی که بدلایل مختلف؛ ترجیح به پرسیدن میکنیم تا جستجو کردن، این پرسیدن ها هیچ عیبی ندارد و به قول معروف ندانستن عیب است ! اما موضوع پر اهمیت، جلوگیری از اتلاف وقت گروه دوم (پاسخگو) و تسریع در رسیدن گروه اول (پرسشگر) به روش حل مسئله است.

      گاها برخورد هایی هم بوجود آمده که اگرچه نیت و ذات آنها کج نبوده؛ اما در ادامه موجب بروز کدورت هایی شده است.

      از اینرو؛ عنوان یکی از اعضای کوچک این خانواده بزرگ، از همه دوستان عزیز دعوت میکنم در خصوص این موضوع؛ نقاط ضعف و قوت، مشکلات و ...؛ تجربیات پیشنهادات و نظرات ارزنده شان را با بقیه به اشتارک بگذارند تا در پایان، بتوان راهکاری ارزشمند ایجاد نمود تا همه دوستان (چه گروه اول و چه گروه دوم) از آن بهره مند گردیم.

      متشکرم.
      بسی خرسند شدیم ، امیدوارم راهی باشه که ادامه پیدا کنه و به سر انجام برسه
      برای نمونه سایت فروم جوملا رو مثال میزنم.
      Joomla! • View forum - Installation Joomla! 3.x
      بالای این سایت یه کادر داره در مورد اینکه چطوری پست بذارن و چطور دنبال راه حل مشکلشون توس انجمن بگردن. مدیران اون هم به شدت روی رعایت اون قوانین حساس هستند ، درست مثل رعایت قوانین فیلترینگ و VPN در این انجمن :دی

      Forum rules

      Forum Rules
      Absolute Beginner's Guide to Joomla! <-- please read before posting, this means YOU.
      Forum Post Assistant - If you are serious about wanting help, you will use this tool to help you post.



      - - - ادامه - - -

      مثلا من پیشنهاد میکنم یه کادر بزرگ بالای انجمن قرار بگیره با این عنوان : قبل از ارسال مطلب حتما این بخش را بخوانید
      بعدش بیاییم و دست آوردهای تاپیک های قبلی رو بر بشمریم ، استفاده از جستجو رو توضیح بدیم ، اون بخش زیر عنوان ورودی خودمون که عنوان های مشابه رو حدس میزنه معرفی کنیم ، لیستی که توی پست اول هر تاپیک به صورت خودکار ایجاد میشه رو توضیح بدیم و حتی خلاصه شده قوانین انجمن رو اونجا بنویسیم.
      دقت و اجرای روی رعایت این قانون های ارسال مطلب هم از طرف مدیران بیشتر صورت بگیریه ، درست مثل رعایت مسائل اخلاقی.
      به طور جد میتونم بگم بیش از 90 درصد افراد تازه وارد یا گاهی افراد قدیمی انجمن راه های دسترسی به پاسخ سوالاتشون رو دقیق نمیدونن و صرفا ایجاد تاپیک رو راه دستیابی به پاسخ سوال میدونن.


      Hakimi، M-r-r و sayrus2010 سپاسگزاری کرده‌اند.

    • #3
      نام حقيقي: محمد رسول راستی

      مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
      تاریخ عضویت
      Feb 2004
      محل سکونت
      تهران
      نوشته
      9,486
      سپاسگزاری شده
      4309
      سپاسگزاری کرده
      2706
      خوشحالم از خوشحالیتان جناب امیری عزیز؛

      در بسیاری از موارد با شما موافقم؛ مطمئن باشید در خصوص اجرای قوانین، همه دوستان علاقه مند به رعابت کل قوانین انجمن هستند و به مرور به سمتی پیش خواهیم رفت که ضمن حفظ کیفیت و البته صمیمیت، تخلفات به حداقل برسند؛
      در خصوص مطالبی که عنوان کرده اید، حداقل یک پیش نویس ارائه کنید.

      از سایر دوستان هم تقاضا میکنم در این موضوع مشارکت فرمایند.


      Mohammad Rasoul Rasti
      There's no place like 127.0.0.1
      m.rasti [@] outlook.com

    • #4
      نام حقيقي: Ali A

      عضو عادی شناسه تصویری sayrus2010
      تاریخ عضویت
      Apr 2014
      محل سکونت
      Earth
      نوشته
      544
      سپاسگزاری شده
      355
      سپاسگزاری کرده
      248
      با سپاس از دوستان بابت وقتی که برای بهینه کردن فروم می گذارند.
      یه پیشنهاد می خواستم بدم،مثلا تو فرومی یه نمونه جالب دیدم که تو تاپیکی که به جواب رسیده بود با ویرایش پست تاپیک و گذاشتن پستی که لینک پاسخ درست تو ابتدای تاپیک برای کاربری که سوال مشابه براش پیش اومده بود،سریعتر به جوابی می خواست می رسید.
      برای مثال:



      2.4.6 Frequent Disconnects




      Some of you may remember that 2.3.8 had an issue where Wifi devices would frequently have to disconnect and reconnect. I'm finding a similar issue on 2.4.6. When I ran 2.2.5 (and probably 2.3.9 - I can't remember), I'd have devices that would stay connected for days and days on end.
      However, with 2.4.6, no device stays connected for more than 14 hours. Typically, I look at the Unifi server and find that every device that runs on Wifi has been running for the exact same amount of time (often only a few hours even though all the devices have been running for days), indicating to me that the Unifi reset itself.
      Is anyone else noticing this problem? For now, I'm downgrading back to 2.3.9...
      Other stuff I've written:

      Prepaid Wireless FAQ: goo.gl/CkZcf
      Straight Talk Wireless FAQ!: goo.gl/Sn0Pk

      How to choose the best Wifi channel: goo.gl/0s3Rj

      Installing FreePBX and Asterisk: goo.gl/tDs5U
      Configuring FreePBX: goo.gl/omJnf

      Solved! Go to Solution.



      ویرایش توسط sayrus2010 : 2014-08-07 در ساعت 04:17 PM
      M-r-r سپاسگزاری کرده است.

    • #5
      نام حقيقي: mehdi

      خواننده
      تاریخ عضویت
      Sep 2013
      محل سکونت
      ایران
      نوشته
      80
      سپاسگزاری شده
      23
      سپاسگزاری کرده
      40
      سلام
      اگه بشه طوری برنامه نویسی سایت تغییر کنه که کاربر مثلا تاپیکش رو زد ولی قبل از اینکه درج بشه تو سایت پیش نمایش اون نشون داده بشه و موضوعات مرتبط با اون هم در بالای صفحه به صورت رنگ قرمز نشون داده بشه و اخطار بهش بده اگه موضوع تکراری هست لطفا مطلب خودتون رو درج نکنید و از مطالب زیر استفاده کنید در غیر صورت مطالب خودش رو تو سایت درج کنه البته دستکاری کدهای برای انجمن یه خورده مشکله .
      بهطور خلاصه اینکه کاربر ارسالش رو انجام بده و سیستم خودش بیاد موضعش رو سرچ نه و قبل از درج مطلبش
      تاپیک ها رو بهش نشون بده .


      M-r-r سپاسگزاری کرده است.

    • #6
      نام حقيقي: محمد رسول راستی

      مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
      تاریخ عضویت
      Feb 2004
      محل سکونت
      تهران
      نوشته
      9,486
      سپاسگزاری شده
      4309
      سپاسگزاری کرده
      2706
      نقل قول نوشته اصلی توسط mehdi_Net2 نمایش پست ها
      سلام
      اگه بشه طوری برنامه نویسی سایت تغییر کنه که کاربر مثلا تاپیکش رو زد ولی قبل از اینکه درج بشه تو سایت پیش نمایش اون نشون داده بشه و موضوعات مرتبط با اون هم در بالای صفحه به صورت رنگ قرمز نشون داده بشه و اخطار بهش بده اگه موضوع تکراری هست لطفا مطلب خودتون رو درج نکنید و از مطالب زیر استفاده کنید در غیر صورت مطالب خودش رو تو سایت درج کنه البته دستکاری کدهای برای انجمن یه خورده مشکله .
      بهطور خلاصه اینکه کاربر ارسالش رو انجام بده و سیستم خودش بیاد موضعش رو سرچ نه و قبل از درج مطلبش
      تاپیک ها رو بهش نشون بده .
      مشابه این موضوع رو داریم برادر. همین الان در همین بخش یه تاپیک جدید ایجاد کنید، موضوع رو بنویسید دعوت


      Mohammad Rasoul Rasti
      There's no place like 127.0.0.1
      m.rasti [@] outlook.com

    • #7
      j_p
      j_p آنلاین نیست.
      نام حقيقي: جواد پورفرهاد

      عضو عادی شناسه تصویری j_p
      تاریخ عضویت
      May 2013
      محل سکونت
      آبادان
      نوشته
      243
      سپاسگزاری شده
      139
      سپاسگزاری کرده
      86
      به نظر بنده هم این باید جستجو نهادینه بشه تا از تاپیک های تکراری جلو گیری بشه
      حالا چه تاپیکی میشه تکراری ؟
      آیا تاپیکی که چند کلمه در اون با تاپیک دیگر مشابه باشه تکراریه؟شاید در موضاعاتی با شباهت ظاهری مواردی رد و بدل بشه که بسیار مفید باشند (حتی بیشتر از یک تاپیک به اصطلاح جدید)
      از نظر بنده شاید برخی سوال ها شاید فقط یک جواب داشته باشند ، پس پرسش دوباره راجع به اونها تکراری به حساب میاد (مثلا مگر ما چند روش برای پیاده سازی هات اسپات میکروتیک داریم) در غیر این صورت خیر.
      از نظر بنده هیچ برنامه نویسی و هوش مصنوعی نمیتونه این رو تشخیص بده و این مدیریت باید توسط مدیران انجام بشه که هیچ فردی حق اعتراض نداشته باشه
      مانند خیلی از فروم های ایرانی و خارجی دیگر.


      M-r-r سپاسگزاری کرده است.

    • #8
      نام حقيقي: فرشاد یوسفی

      خواننده
      تاریخ عضویت
      Jul 2011
      محل سکونت
      تهران
      نوشته
      664
      سپاسگزاری شده
      366
      سپاسگزاری کرده
      502
      یک بخشی هم درست بشه که تاپیک هایی که بار آموزشی بسیار خوبی دارند گلچین بشن
      مثلن یک صفحه ای درست بشه و 20 تا از بهترین تاپیک های هر بخش قرار داده بشه...
      برای اینکه صفحه هم شلوع نشه با جا وا اسکریپتی چیزی یک حالت بازشو باشه یعنی مثلن روی مجازی سازی کلیک کنیم و بیست تا از بهترین تاپیک های مربوط به این بخش که توسط مدیران انجمن انتخاب شدن قرار داده بشن... مثلن خودم فکر می کنم یکی دو تا زا تاپیک هایی که آقای توکلی توش حضور داشتن خیلی مفیدن و حیفن

      بعد یکی از بخش ها می تونه همین شروع شبکه و حقوق و میزان درآمد و تفاوت سیسکو و مایکروسافت و اینها باشه و بیست تا از بهترین های اینجور تاپیک ها اونجا قرار داده بشن یعنی به صورتی که هر کی اینا رو بخونه دیگه جای سوالی براش باقی نمونه

      اسم صفحه هم میشه گذاشت تاپیک های ماندگار...


      M-r-r و sayrus2010 سپاسگزاری کرده‌اند.

    • #9
      نام حقيقي: محمد فراهانی

      عضو عادی شناسه تصویری mohamad-23
      تاریخ عضویت
      Nov 2011
      محل سکونت
      تهران
      نوشته
      1,303
      سپاسگزاری شده
      1096
      سپاسگزاری کرده
      847
      راهنمایی ها ساده و کوتاه باشند ...


      M-r-r سپاسگزاری کرده است.

    • #10
      نام حقيقي: مهدى

      عضو عادی شناسه تصویری Mahdi-t
      تاریخ عضویت
      Nov 2011
      محل سکونت
      Tehran
      نوشته
      219
      سپاسگزاری شده
      68
      سپاسگزاری کرده
      60
      سلام
      بهتره برای مدیران هر بخش جانشین تعیین بشه که در یک سری کار ها به ایشون محول بشه
      سوال های تکراری که نمونه داره (مثل اینکه چطور شبکه رو شروع کنم ) رو طوری تنظیم کرد که بعد یه مدت (مثلا یک هفته یا ماه ) حذف بشه . این کار در طولانی مدت به انجمن نظم بیشتری میده


      M-r-r سپاسگزاری کرده است.

    • #11
      نام حقيقي: فرشاد یوسفی

      خواننده
      تاریخ عضویت
      Jul 2011
      محل سکونت
      تهران
      نوشته
      664
      سپاسگزاری شده
      366
      سپاسگزاری کرده
      502
      حذف شدن تاپیک پیشنهاد نمیشه.

      بهتره مباحثی که واقعن حاشیه ای هست و در موردش هم خیلی صحبت شده بیشتر از صد بار رو سریع مدیر یا جانشین اون بخش ببنده و ارجاعش بده که بره در موردش تو فروم جستجو کنه.

      مثلن همین الان دیدم که آقای راستی یک تاپیک این مدلی رو بست که خیلی عالی بود...
      البته باید به اون کاربر میگفت که در این مورد جستجو کنید و تاپیک رو ببنده...

      تاپیک های این مدلی در فروم سیسکو به پارسی فی الفور بسته میشه...


      M-r-r سپاسگزاری کرده است.

    • #12
      نام حقيقي: محمد رسول راستی

      مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
      تاریخ عضویت
      Feb 2004
      محل سکونت
      تهران
      نوشته
      9,486
      سپاسگزاری شده
      4309
      سپاسگزاری کرده
      2706
      فرشاد عزیز؛ هر جا هر خطایی رو از هر شخصی (چه مدیران چه کاربران) میبینید گزارش کنید، هم میتونه پیشنهاد باشه که این اگر اینطور باشه بهتره هم گزارش یک خطا باشه؛ این گزارش هم برای جناب حکیمی و هم برای بنده ارسال خواهد شد و در اسرع وقت بهش رسیدگی میشه.


      Mohammad Rasoul Rasti
      There's no place like 127.0.0.1
      m.rasti [@] outlook.com

    کلمات کلیدی در جستجوها:

    هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

    برچسب برای این موضوع

    مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
    • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
    • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
    • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
    •