نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2
سپاس ها 5سپاس

موضوع: آقای حکیمی. پست اینجانب به همین راحتی به استناد کدام ماده قوانین انجمن بسته شد؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: AL1

    عضو عادی شناسه تصویری MS-DOS
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    198
    سپاسگزاری شده
    59
    سپاسگزاری کرده
    49

    Exclamation آقای حکیمی. پست اینجانب به همین راحتی به استناد کدام ماده قوانین انجمن بسته شد؟

    با سلام.
    مدیران محترم و زحمتکش انجمن تخصصی شبکه.
    با عرض سلام.
    اینجانب کاربر "ms-dos" نسبت به بسته شدن پست خود با مضمون " قیمت واقعی کارشناس IT" که توسط شما عزیزان به اجرا در آمد باستناد توضیحات ذیل گلایه مند بوده و خواهان رفع ابهام و پاسخگویی شما سروران در اینباره ، جهت تنویر افکار شخص خودم و نه غیر، میباشم.
    مرجع اصلی برای ثبت یک پست قوانین انجمن میباشد. این قوانین بصورت نقشه راه برای هر کاربری بوده و فارغ از اینکه توسط چه شخص یا اشخاصی تنظیم گشته خط مشی نوشتن پست را نشان میدهد.
    در ذیل باستناد قوانین و با تکرار پاره ای مواد از شما سروران بصورت کاملا رسمی برای بسته شدن پست خود به عنوان یک کاربر، یک انسان ، و یک شخص حقیقی توضیح میخواهم.

    اینجانب به هیچ وجه بر خلاف بند 1 تا 5 رفتار ننمودم.
    بر طبق بند 6 اینجانب هیچ گونه مطلبی که بر حامل کلمات و عبارات زشت و ناپسند و غير اخلاقی و رکيک و مبتذل و دشنام و بدگويانه و افترا آميز و منفور و تهديد آميز و مخالف قانون باشد بکار نبردم.
    باستناد بند 7 اینجانب هیچ حرفی راجع به اعتقادات شخصی در مورد مسائل سياسی و مذهبی و اجتماعی، را بر زبان نیاردم.
    بر طبق بند 9 هیچ تبلیغی نداشتم.
    اینجانب بندهای 10 تا 14 را رعایت نمودم.

    و اما پاره ای توضیحات.
    وجود عبارت "رقابت کثیف" در متن بنده واقعیت کار ماست به گونه ای که در اشل بالای رقابتها(بعنوان مثال سازمان بورس) این مسئله بشدت وجود دارد. حال ما با چه الزامی داعیه دار و منکر وجود این عبارت در متن جامعه میباشیم؟
    اگر بنده کلماتی نظیر "چاه باز کردن" یا "خواربار فروشان" را در جمله بکار بردم هیچ توهینی به صنف یا صنوف محترم نبده و مشخصه تداخل کار و وظایف آنان میباشد.
    ذکر عبارت "مردتیکه نفهم" نه توهین به شخص و نه توهین به صنف بوده و صرفا وجود عبارت در جمله ذکر میزان شعور افراد در موقعیت جاری بوده که بخاطر حرمت کلام از سروران بابت ذکر این عبارت عذر خواهی مینمایم.
    اسم بردن از شرکت(شرکتها) در خلال عرض اینجانب ذکر مثال به نقل قول دوستی در متن اینجانب بود. اگر رابطه اسم شرکت به نوع کار شرکت را به مثابه راطه اسم کالا به کارکرد آن در نظر بگیریم ، پس خواهشمندم از هم اکنون کلمه "سیسکو" را بعلت اینکه تبلیغ روترهای شرکت سیسکو میشود نیز از انجمن پاک بفرمایید.

    آیا بحث هزینه ها جز مشکلات کار ما نیست؟ آیا تخصص فقط مختص به پروتکل و تکنولوژی میشود؟ آیا لزوما یک فرد متخصص نباید تخصص مدیریت هزینه نیز داشته باشد؟ آیا فقط منظور شما سروران از بحث تخصص این است که من مقالات را از سایتهای دیگر copy و paste بنمایم و از دوستان طلبکار دکمه تشکر باشم؟ آیا به این دلیل پست اینجانب بسته شد؟ یا کثرت نظرات موافق؟ یا فشارهای اشخاصی خاص؟

    ایرادی ندارد. بنده از فردا نکات مجموعه cbt های مختلف را در فوروم تایپ مینمایم تا پست اینجانب بسته نشود و بر بار علمی انجمن نیز افزوده شود ولی این مسئله جز فریب خودم و شما سروران هیچ سود دیگری ندارد.

    در پایان امیدوارم که قدرت صبر و تحمل ما ایرانیان قیور در برابر پاسخ خواهان و سوال کنندگان در جامعه، با اذن به اینکه هیچ گاه در سالهای اخیر در برابر پرسشهای مختلف پاسخی نیافتم و با عبارات "نپرس" ، "ندان" و "نگو" روبرو شدم بالاتر برود . چه شما مدیران که در منصب مدیریت این انجمن و جامعه مجازی و چه در منصب مدیریت شرکت هایی در جامعه واقعی میباشید.
    در پایان خواهشمندم نسبت به این موضوع پاسخگو بوده، چون همیشه با وجدانی پاک این مسئله را فارغ از میزان سواد بنده، تعداد پست بنده، و به حرمت وقت خوانندگان و نگارنده مدیریت نمایید.
    با تشکر.
    ms-dos



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: صادق نجاتی زاده

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری SADEGH65
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,264
    سپاسگزاری شده
    3415
    سپاسگزاری کرده
    3619
    نوشته های وبلاگ
    12
    دوست عزیز AL1 از بدبخت آباد
    این موضوع نیز بسته شد و اخطاری در پرونده شما ثبت گردید برای این پست یه دلایل زیر :


    اعتراض به تصمیمات مدیران:
    اگر به برخوردی که مدیران با شما و نوشته های شما داشته اند اعتراضی دارید، اعتراض خود را همراه با دلایل و لینک مطلب مورد نظر از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید. درج اعتراضات در انجمن های عمومی مجاز نمی باشد.

    نوشتن مطالب:
    10) سعی کنيد مطلب و يا پرسش خود را در قسمتی مطرح نماييد که با موضوع مورد نظر همخوانی داشته باشد. لطفا از مطرح کردن پرسشهای خود در قسمتهای نامتناسب پرهيز فرماييد.

    است تاپیک هم به بخش مربوطه منتقل میشود.

    ------------------------------------------------

    و اما در مورد تاپیک قیمت واقعی کارتان را بدانید. برای خودتان ارزش قائل شوید.
    اولا به موردی که شما با عتوان مضمون گفته اید با عنوان انتخابی از نظر نوع نگاه متفاوت است یکی پیشنهاد و یکی درد و دل .
    محل مناسب برای تاپیک قبلی نیز مباحث عمومی بود و نه مباحث عمومی شبکه.
    در گدشته نیز تاکید شده بود توسط تیم مدیریتی سایت که سعی کنید به مباحث علمی بپردازید تا به مباحث متفرقه .

    تا جایی شاید تاپیک شما میتوانست مفید باشد ولی در آن تاپیک بعد از 18 پست به سویی سوق پیدا کرده بود که به توهین داشت ختم میشد .

    نمیدانم شما توهین و ادبیات ناشایست را چه چیزی تعبیر میکنید ولی موارد زیر در متن شما از نظر انجمن به هیچ عنوان صحیح نمیباشد.
    "بقیه مشکلش هم دزدی و جنس خراب خود ما ایرانیاس"
    اون مردتیکه نفهم
    دوست عزیز ما تا اومدیم یه تکون بخوریم دیدیم همه پروژه های بدرد بخور رو شرکت های شبه دولتی با مدیریت های فرادولتی!!! (نمونش شرکت دوران) گرفتن. از نگهداری تا تجهیز. چیزی هم جز این ریزه کاریا به ما نمیرسه . برا همین عرض کرد بازار کثیف رقابت.
    لطفا در نوع نگاه خود تجدید نظر کنید .
    با تشکر تیم مدیریتی انجمن.


    Hakimi، M-r-r، ARM و 2 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

کلمات کلیدی در جستجوها:

قوانین انجمن

persian network آقای حکیمی

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •