از حدود یک ماه پیش تا الان، روزانه حدود 5 پیام خصوصی دریافت میکنم که اکثرا قریب به اتفاق؛ تقاضای راهنمایی، کمک و دریافت راه حل هستند؛
سوالاتی از قبیل :
خواهش!
سلام و وقت بخير!
خواهش ميكنم در اين تاپيك كمكم كنيد مخصوصا در بخش هزينه!
ممنون!که زمانی که به اونها اعلام میشه که بصورت عمومی سوالشون رو مطرح کنند، جواب های جالبی میدهند :راهنمایی
سلام دوست عزیز:
نخواستم نظم و ترتیب فروم رو بهم بزنم این بود که این پیغام رو زدم؟
من نرم افزاری میخوام که بتونم کاربر ها را مونیتور کنم ، اختیاراتشونو محدود کنم مثلا به یکی اینترنت ندیم اما توی شبکه داخلی باشن؟ و اینکه بتونم مثل نرم افزار netsupport اختیار موس و کیبورد هر کاربری رو در اختیار بگیرم
چون فرموده بودین که راجع به این نرم افزار توضیح میدین/ این سئوال پیش اومد.
اگه لطف کنی راهنمایی کنی ممنون میشم
درضمن من 2 ماه شیراز تو پادگان احمد ابن موسی (باجگاه) خدمت کردم مردمون خون گرمی هستن
پاسخ : درخواست راهنمایی
اگر میخواستم در فروم مطرح کنم که به شما ایمیل خصوصی نمیدادم
نیازی به کمک نمیبینم
هدف این بود که سریعتر به مشکلم رسیدگی کنم نه اینکه ...
ممنون از شما
خدانگهدارکه این آخری، امروز واقعا فشار آورد و باعث شد این موضوع رو مطرح کنم؛پاسخ : درخواست راهنمایی
به امید اینکه کسی محتاج کسی نشه
ادمایی بودن که بی منت خیلی بهم کمک کردن و هیچ چشم داشتی هم نداشتن
اما شما برای یه راهنمایی کوچک کمک هم انتظار پول دارید
من فقط میخواستم ازتون بپرسم که چطور شبکه رو شروع کنم به یادگیری و چه کلاسهایی خوبه
ولی ....
مرسی و خدانگهدار
متاسفانه قبلا هم برخورد هایی اینچنینی داشتیم، که متاسفانه بازخورد مناسبی نداشته اند .
در پاسخ اکثریت دوستان، جواب داده بودم :
پاسخ : درخواست راهنمایی
سلام؛
امری دارید در فروم مطرح کنید، در خدمتتان خواهیم بود.پاسخ : درخواست راهنمایی
ببخشید ؟ مثل اینکه بدهکار هم شدم !
دوست عزیز فکر میکنم شما اینجا را با Help Desk اشتباه گرفته اید ! در صورتی که قصد دارید مشکلتان را سریعتر حل کنید، آنهم به این روش، باید هزینه آن را بپردازید !
خدانگهدار.امیدوارم بتوان راهکار مناسبی برای آن در نظر گرفت کهپاسخ : درخواست راهنمایی
اگه منظور شما، صرفا راهنمایی بوده، پس تو محیط عمومی انجمن مطرح میکردید. خیر اشتباهی صورت نگرفته، بخش خصوصی، یعنی سلام و علیک و درآمد، وقتی شما حاضر نیستی برای حل مشکلت وقت صرف کنی، باید هزینه صرف کنی.
از اینکه مشکلتون بدون هزینه و کمک من حل شده، خوشحال شدم.
به امید اینکه هرگز دچار و نیازمند افرادی مثل من نباشید.
اولا : این افراد، متعهد شوند مشکلات و سوالات فنی یا غیر فنی خود را در لایه رویی فروم مطرح کنند .
دوما : بستری برای سوء استفاده و ... افرادی مثل من، از این افراد تازه وارد بوجود نیاید.
امیدوارم این موضوع مورد توجه دوستان و مدیریت قرار گرفته و راه حل مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.
موضوعات مشابه:
- خصوصیات رادیو و آنتن
- درخواست راهنمایی برای راه اندازی شبکه وایرلس با 30 دوربین و پیشنهاد قطهات و دوربینهای ip camera
- راهنمایی جهت طرح درست سوال
- درخواست راهنمایی جهت کانفیگ سوئیچ 2960
- ® مهرفی انواع مودم وایرلس با ذکر خصوصیات و board و قیمت