سلام
در پاسخ به دوستان موارد زیر به عرض میرسد:
1. پارس آنلاین در حال حاضر برای سرویسهای VoIP و اینترنت از NetBill استفاده میکنه و به مرور کامل سوئیچ خواهد کرد.
2. امکانات نرم افزار و محدودیتهای آن فقط با تغییر کد مجوز تغییر خواهد کرد و نیازی به نصب محدد نیست
3. تمهیدات لازم برای اینکه با از کار افتادن وب سایت مرکزی 7 روز هیچ مشکلی برای نرم افزار ایجاد نشه.
4. بر اساس فرمول پرداخت 50% قیمت مابه التفاوت دریافت میشه.
5. این نرم افزار به من و شخص وابسته نیست و تیم پشتیبانی داره. ضمنا با توجه به سادگی نرم افزار و نصب و پشتیبانی گیری آن، هیچ مشکلی برای مصرف کننده متصور نیست که پیش بیاد
6. این پیشنهاد جدیده و میتونیم در آپدیت بعدی انجامش بدیم. اگه ممکنه توضیحات بیشتر رو برای من ایمیل کنید
ghanbari@ghasedak.com
7. در مورد قیمت، ما بهانه های مختلفی برای تخفیف داریم که بهر حال مشتری رو راضی میکنه. اما باید قبول کنید که قیمت نرم افزار باید برای مصرف کنندگان بزرک واقعی باشه تا هزینه های پشتیبانی و بروزرسانی و کاور کنه. قیمت ها و بهانه ها رو روی سایت ببینید netbill.ir
8. هزینه پشتیبانی 25% قیمت نرم افزار است. بر خلاف نرم افزارهای دیگر چون این نرم افزار بصورت خودکار بروز رسانی میشود، هزینه بیشتری دارد. اینکه شما به هیچ وجه درگیر بروز رسانی و اشتباهات ناشی از آن نیستید و سیستم بطور خودکار اینکار رو انجام میده، هزینه بالائی برای ما داره. اولین آن همان پهنای باند بالا برای بروز رسانی همه سیستمهای نصب شده در ایران است که از مرز 170 عدد گذشته. ولی امکان تجدید نظر هم وج.د داره. اما اینکه گفتید قیمت از نرم افزار بیشتره، اینطور نیست. الان خیلی از نرم افزارهای که شما هم خوب میشناسید، به ازاء یک تماس تلفنی و سوال ناقابل 100000 تومان شارژ میکنن. در حالیکه هزینه پشتیبانی رو هم جدا میگیرن.
9. اسکرین شات ها مال 2 سال پیش هست که هنوز اینترنت فقط دایال آپ را سرویس میداد. میتونم بگم که بیش از 80% عوض شده و دیگه قابل قیاس با اون نیست. که از اون جمله همین تاریخ میلادی و شمسی است.
میتونید از رو سایت سی دی رو دانلود کنید و تست کنید
قنبری