سلام دوستان، خوشحالم كه حداقل اين موضوع براي دوستان اهميت داشته ! حالا اگه با محتوا و موضوعي كه عنوان شده هم عقيده هستيد يا خير به كنار؛
در مورد اينكه چيزي ديده نشده يا موردي نبوده، در خصوص نوشته هاي دوست محرتم، Aim كه از گروه Admin هستند و ... حداقل 10 مرتبه گزارش رو همراه با آدرس پست و نوشته ي متناسب با موضوع براي مديريت ارسال كرده ام . تنها رسيدگي اي كه ديدم در بخش مربوط به جناب آرياگوهر (سيسكو) بود كه اونهم بهد از گذشت حدود 5 روز ار ارسال اولين گزارش بود .
بحث من سر اعمال محدوديت نبوده و نيست، نميدونم كجاي صحبتم اين معني رو داشت كه عزيزان بحث پولي شدن يا ... رو عنوان كردن . عاجزانه خواهش ميكنم بحث رو به سمت ديگه سوق ندين .
بحثي كه شروع شد،* اصلا در رابطه با فعاليت و وضعيت بازارچه نبوده و نيست؛ هر چند اگر تصميمات حاصله شامل حال بازارچه هم بشود، بخش بازارچه وضعيت بهتري خواهد داشت .
اما در مورد مدير عمومي،
نظر شخص من بيشتر روي يك ناظم عمومي هست تا يك مدير عمومي، فردي كه بر اساس بيشترين زمان حضور وي در انجمن انتخاب شده و تنها دسترسي اي كه به وي داده ميشود، مخفي نمودن نوشته هاي نامربوط است . رسيدگي به پست مخفي شده و كاربر خاطي هم بر عهده مدير مربوطه؛
الحمدلله تعداد مديران به اندازه كافي هست، اما وقت كافي براي ايشان وجود ندارد تا بتوانند به موضوعات و مطالب رسيدگي كنند . كاري كه ناظم ميتواند انجام دهد و مديران متاسفانه تاكنون نتوانسته اند همين است .
با Ban كردن كاملا مخالفم؛ اصلا تمايل ندارم وضعيتي كه مدتي پيش جناب شايان در پرشين تولز برگزار كرده بودند اينجا هم ايجاد شود .
Mohammad Rasoul Rasti
There's no place like 127.0.0.1
m.rasti [@] outlook.com
بله جناب راستی همین حرفی که شما گفتی رو بنده چند ماه پیش ازش بعنوان پلیس انجمن اسم بردم به جناب حکیمی پیشنهاد دادم که متاسفانه نمی دونم چرا مسکوت ماند.
ببينيد دوستان
(اين نظر شخصي من هست ، نه به عنوان يك مدير بخش)
گاهي اوقات شايد ما قصد و هدف مون خير خواهي و تذكر دوستانه باشه
گاهي هم احساس مسئوليت
گاهي تعهد نسبت به اين خانواده يا جامعه
در هر جامعه يا خانواده معمولا وقتي كه كسي تازه وارد اون جمع ميشه معمولا از قوانين و روابط اون مكان بي اطلاع هست
ممكنه كه خطايي هم ازش سر بزنه
ولي برخورد بد يا تكرر تذكرها ميتونه فرد را سركش كنه
وقتي من نوعي يك خطايي كردم و آقاي x به من تذكر داد ديگه تذكر آقاي y واقعا بي مورد هست، چرا؟
چون يك خطايي انجام شده و تكر داده شده، و من بايد اون را رعايت كنم
بله، اگه من باز همون خطا را كردم اقاي y ميتونه تذكر بده
و در نهايت در صورت تكرار برخورد بايد بشه به نوعي
ولي اگه من خطا كردم و چند نفر براي اون خطا من را مورد سرزنش قرار دادن،
من شخصا ممنكه سركش بشم و لجبازي كنم
در مورد اينجا هم همين موضوع است
اگه من مثلا گزارش خطا را ديدم
در حالي كه بقيه دوستان هم تذكر دادن واقعا تذكر من يك نوع سرزنش يا برخورد حساب ميشه
پاك كردن صورت مسئله هم چيزي را حل نميكنه
من مطلب را ويرايش كنم و يا حذف كنم
بايد شخص به مرور اين موضوع را بفهمه و با جمع اينجا آشنا بشه
ماشااله دوستان هم تذكر دادن ، هم برخورد كردن و هم ...
الان خيلي از دوستاني كه كلي اطلاعات اينجا دارن ميدن
اول به عنوان يك فروشنده وارد شدن، و بعد از ديدن محيط اينجا به يك دوست يا يك عضو فعال تبديل شدن
پس نبايد بهانه ها را از دست كساني كه ميتونن براي ما مفيد باشن گرفت
انسانها واقعا به هم نياز مندن
در مورد حق عضويت من كاملا موافق و مخالفم!
موافق از اينكه باعث ميشه جلوي پستهاي نا مربوط را بگيره
و مخالف كه امكان ورود خيلي از افراد را ميگيره
شايد منم اگه بار اول بيام اينجا و ببينم پولي هست، ولش كنم بره
شايد بشه دسترسي خواندن را ازاد گزاشت و نوشتن را به نوعي براي پستهاي اول محدود كرد كه مطالب نا مبوط ارسال نشه.
خدارا شكر اينجا خوبيش اينه كه منبع درامد مستقيم براي كسي به حساب نمياد
و اين بزرگترين نعمت اين جامعه يا خانواده است.
بزودی دوباره برمیگردم!
------
علی نیکنام
ali { a@t } niknam.ir
دوستان به جای اینکه به اینگونه قسمت ها و رفتار ها به پردازید و به اینگه کسی تبلیغ میکنه یا فلانی فلان طور گفت به نظر من بهتر به دنبال بر طرف کردن پست های بسیار شنیع که در انجمن هر از گاهی وارد میشه باشیم تا دوستان با بر خورد کردن با اینگونه مطالب ضربه شرافتی به ما و دیگران نخوره . در این مورد فکر کنید خواهش می کنم کمی دقت کنید مثال مهم تر رو کم رنگ نکنید تا توان کاری مدیران و دیگران صرف مسائل مهم تر بشه
برای حذف spam های پ و ر ن و یا از این قسم بهترین کار اینه که برای Register کردن یک تاییدیه فارسی گرفته بشه. که این می تواند بصورت تاییدیه با Email یا هر روش دیگر باشه. برای تسریع در جریان ثبت نام هم باید در سمت تایید کننده مقداری برنامه نویسی انجام شود.
به امید روزی که دیگر شاهد مطالب اینگونه نباشیم.
ویرایش توسط vahsha1 : 2008-01-30 در ساعت 04:59 PM
به امید روزی که شاهد نباشیم یک کاربر قدیمی بیاد در یک بخش غیر از بازارچه بگه آقا بیا من این سرویس رو فلان قدر بهت میدم.
دوستان توقع نداشته باشند که تمامی خدمات مرتبط با کارهایشان را به صورت رایگان دریافت کنند خوب تمامی افراد در سراسر جهان به دنبال کسب و کار هستند و به خاطر کسب در آمد از خانه خارج شده پس لطفاً از همه توقع نداشته باشید سخت ترین و پیچیده ترین کارها در ارتباط با کامپیوتر را برای شما رایگان انجام دهند کمی هم خودتان را به جای ایشان قرار دهید .
برای بر طرف کردن اسپم های پ و ر ن و هم باید راه حلی اندیشیده شود تا به صورت کامل و اساسی این مشکل حل شود . فعلاً به نظر من اتحاد و همدلی در حفظ اهداف این انجمن می تواند راه کاری عملی در مقابله با این اسپم ها باشد .
ديروز يه صفحه كه همراه با عكس بود آبروي منو برد.اصلا فكر نمي كردم نامرد عكس گذاشته باشه
سلام
چرا در مورد spam ها از image verfication در هنگام login کردن استفاده نمیکنید ؟ یا اگر بخواید سختگیرانه عمل کنید هنگام پست دادن ؟
نمیدونم از امکانات پیش فرض vbulltin هست یا نه ولی من در چندین فروم vbulltin دیدم که فعال کردن ...
image verification خوبه اما همه ربات نیستند و غیر از این به شخصه شاهد رباتها در جاهایی که image verification فعال بود هم بوده ام. اما اگر در هر قسمتی از ثبت نام یک تاییدیه فارسی(از جمله image verification بصورت فارسی) گرفته بشه دیگر چه افراد اینگونه و چه رباتها از خیرش میگذرند و قادر به ادامه ثبت نام نیستند.
در ضمن من فکر میکنم اگه فارسی بلد نبود برای چندمین بار این عکس ها را در قسمت مباحث عمومی نمیگذاشت و مثلا یک بار هم توی بازارچه تبلیغ میکرد
در مورد CAPTCHA با حروف فارسی در vBulletin تجربه ای دارین یا جایی هست که نمونه اش رو دیده باشین؟
این اتفاق برای فروم یکی از سایت های من هم افتاد .... ناچارا تمام ایمیل های ( @mail.ru و ... ) که باهاشون ثبت نام میکردن رو فیلتر کردم.
capcha رو فعال کردم و email verification رو هم همینطور.