پکیج آموزشی که هم اکنون در پیش و روی شماست حاصل ماه ها تلاش گروه آموزشی میهن لرن می باشد. می توان گفت این مجموعه آموزشی تولید شد و همچنین فصل دوم آنکه در دست تولید می باشد بی همتاترین آموزش در زمینه طراحی وب می باشد، بطوری که شما از اولین گام طراحی وب شروع می کنید و تا حرفه ای شدن با ما خواهید بود و پس از مشاهده کامل این مجموعه آموزشی یک طراح وب بروز و حرفه ای خواهید شد.



  • محتوای پکیج آموزشی، فصل اول:


  1. آموزش طراحی صفحات وب در فتوشاپ: در این قسمت شما کاملا فرا خواهید گرفت که چگونه یک صفحه وب زیبایی را در فتوشاپ ایجاد کنید، بعنوان مثال صفحه اصلی وب سایت را کاملا در این قسمت باهم طراحی خواهیم کرد.
  2. آموزش HTML: همانطور که می دانید زبان اصلی طراحی صفحات وب، اچ تی ام ال می باشد که ضرورت دارد هر طراح وب تسلط کاملی بر آن داشته باشد، در این قسمت شما مفاهیم اصلی وب و این زبان را نیز بطور کامل می آموزید.
  3. آموزش HTML5: چیزی که هم اکنون برای طراحان وب جذابیت دارد استفاده از فناوری ها و زبان های جدید در طراحی صفحات وب می باشد تا بتوانند مخاطبان را جذب طراحی خود کنند. اچ تی ام ال 5 جدیدترین نسخه html می باشد که توسط w3c پیشنهاد شده است و هم اکنون بحث بروز و جذابی می باشد. در این مجموعه شما کاملا html5 را فرا خواهید گرفت.
  4. آموزش CSS: برای طراحی یک صفحه وب زیبا باید دو زبان HTML و CSS را باهم ترکیب کنید. html برای طراحی ساختار سایت و چهار چوب اصلی آن و CSS برای رنگ و رو دادن و استایل دهی به صفحه استفاده می شود و این دو زبان، از مطرح ترین زبان ها و مهمترین زبان هایی هستند که هر طراح وب باید تسلط کامل بر آنها داشته باشد.
  5. آموزش CSS3: سی اس اس 3 آخرین نسخه سی اس اس می باشد که امکانات بسیار زیادی نسبت به نسخه های قبلی به آن افزوده شد مانند انیمیشن و متحرک سازی، افکت های متن، سایه برای کادر ها و… که سرفصل آموزشی css3 بطور کامل در این مجموعه آموزش داده می شود.
  6. آموزش طراحی صفحات ریسپانسیو با CSS3: همچنین قسمتی به آموزش طراحی صفحات واکنشگرا به کمک سی اس اس 3 در این مجموعه قرار داده شده که شما یاد میگیرید چگونه با استفاده از مدیا کوئری ها و یا CSS3 Flexible Box صفحات ریسپانسیو را طراحی کنید.
  7. آموزش BootStrap: فریم ورک بوت استرپ، یک فریم ورک سی اس اس، اچ تی ام ال و جاوا می باشد که به کمک آن می توانید صفحاتی بسیار زیبا و ریسپانسیو طراحی کنید. هم اکنون مطرح ترین فریم ورک در این خصوص bootstrap می باشد که در این مجموعه بطور کامل آموزش داده شده است.
  8. آموزش JQuery: جی کوئری یک کتابخانه محبوب از جاوا اسکریپت می باشد که کد های جاوا اسکریپت را ساده کرده است و به کمک آن می توانید روی تمامی عناصر صفحه کنترل داشته باشید و در واقع یک صفحه پویا را طراحی کنید.

ویژگی های این بسته آموزشی و سایر آموزش های میهن لرن:

  • ساعت ها فیلم آموزشی کاملا روان و گویا (اختصاصی تولید شده توسط میهن لرن)
  • PDF کامل آموزشی همراه فیلم آموزشی قابل استفاده جهت جزوه آموزشی و مرور نکات درس ها
  • مثال ها و فایل های تمرینی جهت تمرین و تسلط به موضوع
  • سر فصل استاندارد آموزشی
  • بروز بودن مباحث آموزشی

با در اختیار داشتن این پکیج و مشاهده آن شما مسیر اصلی را طی کرده اید و بر زبان های اصلی طراحی صفحات وب تسلط خواهید داشت و آماده می شوید تا در فصل دوم همین مجموعه یک سایت حرفه ای را طراحی کنید. این پکیج کامل ترین مجموعه آموزشی در زمینه طراحی وب می باشد و بصورت تضمینی ارائه می گردد، این را از روی قسمت های رایگان منتشر شده می توان دریافت. همچنین این پکیج آموزشی پیشنیاز فصل دوم این مجموعه می باشد که در آن بصورت پروژه محور یک سایت زیبا را طراحی خواهیم کرد و سایر مباحث مبحث مهم همچون سئو را فرا خواهید گرفت.


محتوای پکیج: فیلم آموزشی فارسی + جزوه فارسی + فایل های تمرینی






موضوعات مشابه: