نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 از مجموع 5

موضوع: ManageEngine ServiceDesk Plus فارسی

  
  1. #1
    نام حقيقي: Mostafa Shourgashti

    عضو عادی شناسه تصویری mosshi
    تاریخ عضویت
    Aug 2006
    محل سکونت
    Neishabour
    نوشته
    98
    سپاسگزاری شده
    44
    سپاسگزاری کرده
    19

    ManageEngine ServiceDesk Plus فارسی

    HelpDesk فارسی


    ManageEngine ServiceDesk Plus فارسی
    قدرتمندترین نرم افزار HelpDesk موجود ManageEngine ServiceDesk Plus میباشد که ما با فارسی سازی آنرا در اختیار شما قرار میدهیم .
    نرم افزار Help Desk ManageEngineServiceDesk Plus چیست ؟

    نرم افزار تحت وب ManageEngine ServiceDesk Plus ابزاری مفید و کاربردی برای مدیریت درخواست ها و خدمات ارائه شده توسط واحد IT در سازمانها می باشد نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus براساس برترین تجارت مدیریتی در حوزه مدیریت IT که همان ITIL نام دارد و طراحی و توسعه پیدا کرده است نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus به شما کمک می کند تا قراردادهای کاری، شناسه سخت افزاری و نرم افزاری، مشکلات، تغییرات، روابط میان اجزای مختلف واحد IT را مدیریت نمائید و در نهایت براساس اطلاعات وارد شده گزارش گیری نموده و تحلیل داشته باشید. بدلیل اینکه تصمیم گیری در حوزه IT امری مهم به شمار می آید. نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus به شما کمک می کند تا تصمیمات خود را براساس واقعیت های موجود در واحد IT اتخاذ نمائید. نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus توسط بیش از ۲۰۰۰۰ هزار مدیر IT در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و به ۲۹ زبان دنیا ترجمه شده است.
    ManageEngine Service Desk plus
    از قابلیت های نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus می توان به موارد زیر اشاره نمود:
    ۱) مدیریت در خواست ها
    ۲) مدیریت مشکلات حاد
    ۳) مدیریت و اسکن خودکار سخت افزارها و نرم افزار های موجود بروی کامپیوترها از طریق شبکه
    ۴) پنل کاربری برای کاربران به منظور پیگیری و اعلام شکل
    ۵) امکان پایگاه دانش به منظور ثبت تجربه های کاری و اشتراک گذاری ان در میان کاربران و کارشناسان
    ۶) CMDB : مدیریت روابط اجزای مرتبط با واحد IT
    ۷) مدیریت و ثبت درخواست های خرید مرتبط با واحد IT
    ۸) ثبت قراردادهای همکاری با پیمانکاران حوزه IT
    ۹) گزارش ساز پیشرفته برای تهیه انواع گزارش
    ۱۰) دارای webservice, servlet, reset برای اتصال از طریق سایر نرم افزارهای سازمان
    ۱۱) قابلیت اتصال و احراز هویت کاربران از طریق Active Directory, LDAP
    ۱۲) فرم ساز و قالب ساز جهت سفارشی نمودن فرم درخواست خدمات و مشکلات
    ۱۳) امکان ایجاد و مدیریت کاتالوگ خدمات به منظور تسریع در ثبت و ارائه خدمات
    ۱۴) امکان اتصال به ایمیل سازمانی به منظور دریافت درخواست ها و اطلاع رسانی کاربران
    ۱۵) امکان تعریف Rule به منظور خودکارسازی توزیع و دسته بندی درخواست ها
    ManageEngine Service Desk plus

    ManageEngine Service Desk plus
    این نرم افزار قدرتمند ترین نرم افزار مبتنی بر ITIL می باشد و شما میتوانید با هزینه بسیار کم نسخه فارسی و بدون محدودیت آنرا در اختیار داشته باشید.
    با ما تماس بگیرید
    ۰۹۳۵۷۵۶۹۰۸۳




    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Mostafa Shourgashti

    عضو عادی شناسه تصویری mosshi
    تاریخ عضویت
    Aug 2006
    محل سکونت
    Neishabour
    نوشته
    98
    سپاسگزاری شده
    44
    سپاسگزاری کرده
    19




  3. #3
    نام حقيقي: Mostafa Shourgashti

    عضو عادی شناسه تصویری mosshi
    تاریخ عضویت
    Aug 2006
    محل سکونت
    Neishabour
    نوشته
    98
    سپاسگزاری شده
    44
    سپاسگزاری کرده
    19

  4. #4
    نام حقيقي: Mostafa Shourgashti

    عضو عادی شناسه تصویری mosshi
    تاریخ عضویت
    Aug 2006
    محل سکونت
    Neishabour
    نوشته
    98
    سپاسگزاری شده
    44
    سپاسگزاری کرده
    19

  5. #5
    نام حقيقي: مهدی

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    12
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    2
    نسخه فارسی فقط آیتم ها فارسی شده اند ؟
    قیمت چنده ؟
    فقط منوها رو شمافارسی کردید ؟



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •